powered by

Πώς να αποκτήσετε ποιοτικά leads μέσω του Digital Marketing

 

Σε μία παγκόσμια αγορά όπου όλα βρίσκονται online, η ανάπτυξη της εταιρίας σας βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε ώστε να αποκτήσετε πρόσβαση σε κοινό που θα μετεξελιχθεί σε πελάτες.

Στη θεωρία ο τρόπος που μπορεί να γίνει αυτό είναι απλός. Στην πραγματικότητα, όμως, είναι ένα εντελώς διαφορετικό είδος προσέγγισης όπου δεν πετυχαίνουν όλοι. Πώς μπορείς, λοιπόν, να χρησιμοποιήσεις το digital marketing για να προσεγγίσεις το κατάλληλο κοινό που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να επεκταθεί;

Αναρωτηθείτε αν γνωρίζετε ποιο είναι το στοχευόμενο ακροατήριο σας και αν το γνωρίζετε αρκετά καλά

Διάφορες έρευνες έχουν δείξει ότι περίπου το 60% τη διαδικασίας των αγορών πραγματοποιείται διαδικτυακά μεταξύ διαφορετικών βιομηχανιών. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η αγορά ολοκληρώνεται διαδικτυακά. Ακόμα αν το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρετε δεν πωλείται online είναι απόλυτα λογικό ότι ένα μεγάλο μέρος του κοινού σας είναι και διαδρά online και δεν θα πρέπει να το αγνοήσετε.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εντοπίζετε το κοινό σας και ακολούθως να επιχειρείτε να το κατανοήσετε και να το γνωρίσετε όσο το δυνατόν περισσότερο. Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να προσδιορίσετε σε ποια βιομηχανία στοχεύετε, ποιους προσπαθείτε να προσεγγίσετε εντός της συγκεκριμένης βιομηχανίας, να κατανοήσετε τις ανάγκες και την αγοραστική συμπεριφορά τους και να γνωρίζετε τι είδους περιεχόμενο πρέπει να εντάξετε στo digital marketing ώστε να είναι κατανοητό στο κοινό όπου απευθύνεστε.

Κατανοώντας το συγκεκριμένο κοινό, τον τρόπο με τον οποίο ερευνά ή και πραγματοποιεί τις διαδικτυακές του αγορές έχετε πολύ καλύτερες πιθανότητες να προσεγγίσετε κάποιον πελάτη και να μετατρέψετε την επαφή σε πώληση. Μπορείτε να αντλήσετε αρκετή πληροφορία online ώστε να μετατρέψετε ένα online lead σε ένα offline πελάτη.

Κατανοήστε ποιο μίγμα ενεργειών digital marketing είναι καταλληλότερο ώστε να αυξήσετε τα πιθανά leads

Ο όρος «digital marketing» εμπερικλείει πολλές διαφορετικές δραστηριότητες. Είναι η χρήση διαφορετικών ψηφιακών πλατφόρμων ως μέρος μία συνολικής στρατηγικής marketing. Οι περισσότερες δράσεις του digital marketing που γίνονται σήμερα περιλαμβάνουν το content marketing (blogging, infographics, video, φωτογραφίες κ.ά.), τα κανάλια των social media, το display ή affiliate marketing, τις διαφημίσεις με pay-per-click, το SEO, το mobile marketing, το email marketing κ.ά.

Κατανοώντας το στοχευόμενο κοινό θα είσαστε σε καλύτερη θέση να αναγνωρίσετε ποιο συνδυασμό δραστηριοτήτων του digital marketing θα τραβήξουν τους πιθανούς πελάτες προς την εταιρία σας και συνεπώς να δημιουργήσουν leads.

Επικεντρωθείτε στο inbound marketing για να κερδίσετε την προσοχή των πιθανών πελατών

Δεν σημαίνει ότι το outbound marketing δεν δουλεύει. Τα banners, τα newsletters, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις, κλπ είναι αποτελεσματικά μέσα αλλά στην ουσία είναι η πρώτη γνωριμία του προϊόντος σας με το ευρύ κοινό. Το inbound marketing έρχεται αμέσως μετά για να προσελκύσει εκείνους τους πελάτες που έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για το προϊόν σας μέσω περιεχομένου το οποίο είναι ενδιαφέρον, χρήσιμο, έχει πιθανότητες να το μοιραστούν με τρίτους και είναι αρκετά engaging ώστε να τους φέρνει πίσω για ακόμη περισσότερες πληροφορίες.

Όσο περισσότερες πληροφορίες αποκτήσετε για αυτά τα leads, τόσο πιο εύκολο είναι να προσαρμόσετε το περιεχόμενο σας ώστε να απευθύνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες στον κατάλληλο χρόνο. Ως αποτέλεσμα, γίνεστε ειδήμονες στο χώρο σας με κάτι αξιόλογο να προσφέρετε και τα leads γίνονται πελάτες και πιθανότατα διαφημιστές του brand σας.

 

Χρησιμοποιείτε συστήματα CRM (Customer Relationship Management) που θα σας βοηθήσουν να βρείτε τους υποψήφιους πελάτες που είναι πιθανότερο να αγοράσουν

Δεν αρκεί μόνο να γνωρίζετε το στοχευόμενο κοινό σας αλλά θα πρέπει να μπορείτε να καταγράφετε και να αναλύετε αυτές τις πληροφορίες συστηματικά. Ένα καλό σύστημα CRM δεν είναι χρήσιμο μόνο για να συγκεντρώνετε, να αποθηκεύετε και να αναλύετε τις πληροφορίες των πιθανών πελατών. Θα σας βοηθήσει να ταξινομήσετε μεγάλες ποσότητες ακατέργαστων πληροφοριών και να κατανοήσετε όχι μόνο πώς να βελτιώνετε τη συνολική εμπειρία των πελατών αλλά και να εντοπίζετε τους υποσχόμενους δυνητικούς πελάτες.

Μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό προσφέροντας συνεχώς ποιοτικό περιεχόμενο με πραγματική αξία μέσω των σωστών καναλιών – Content marketing Strategy

 Η δημιουργία δημιουργικού και χρήσιμου περιεχομένου που θα προσελκύσουν πιθανούς πελάτες να δείξουν ενδιαφέρον στο brand σας είναι μία συνεχής διαδικασία. Ο ευκολότερος τρόπος για να χάσεις  πιθανά leads είναι η στασιμότητα σε αυτό τον τομέα. Πρέπει να εξασφαλίζετε πως η δημιουργία περιεχομένου είναι σημαντικό κομμάτι της μακροπρόθεσμης στρατηγικής.

Την ίδια ώρα πρέπει να κατανοείτε πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος των social media στην δημιουργία leads. Το να παράγει μία εταιρία αξιόλογο περιεχόμενο είναι εξίσου σημαντικό με το να επιλέγει τη σωστή οδό ώστε αυτό το περιεχόμενο να φτάσει στον προορισμό του. Γνωρίζοντας και κατανοώντας το στοχευόμενο κοινό σας, θα σας επιτρέψει να εντοπίσετε και ποια κανάλια πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να σας βρουν εύκολα.

Επιπλέον οι διαφημίσεις που προσφέρουν οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης σίγουρα παίζουν σημαντικό ρόλο στην δημιουργία leads σε B2B επίπεδο. Μάθετε τι είδους κοινό ακολουθεί την κάθε πλατφόρμα καθώς επίσης και τον τρόπο και κανόνες επικοινωνίας τους – δεν είναι όλα για όλους. Ακολούθως προσδιορίστε σε ποια διαφημιστικά προϊόντα αξίζει να επενδύσετε βάσει του ποιο έχει καλύτερη πρόσβαση στη βιομηχανία σας και στο κοινό το οποίο απευθύνεστε.

Καταληκτικά, ανεξαρτήτως του πως προσεγγίζετε τη δημιουργία leads, αυτό που μετράει είναι η κατανόηση του ποιοι είναι οι πιθανοί πελάτες ώστε να καταλήξετε στην κατάλληλη στρατηγική. Όσο καλύτερη είναι η στόχευση τόσο υψηλότερες είναι οι πιθανότητες να μετατρέψετε τους στόχους σε πελάτες και «διαφημιστές» των προϊόντων σας.

 

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την KONDIMENT info@kondiment.com.cy για το πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική Digital Marketing για Lead Generation.

Δειτε Επισης

Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Στα γραφεία της Allianz Κύπρου το τρόπαιο του EuroBasket
Το πρόγραμμα του 8ου Εθνικού Διαγωνισμού Δεξιοτήτων SkillsCyprus 2024 (video)
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Γυρίζει σελίδα ο «Πολίτης»-Κατ' αρχήν συμφωνία με Κρις Παναγιώτου για εξαγορά του ομίλου
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του CFA Society Cyprus: Οι στόχοι και δράσεις του Συνδέσμου
Μ. Νικολάου Χρίστου: Οι τεχνικές δεξιότητες συμβάλλουν στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα (video)
12th Banking Forum & FinTech EXPO 2024
Περισσότεροι από 30 εργοδότες σας περιμένουν στο 3o Job Fair
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (pics)