Lego: Λένε όχι στο πλαστικό

Ένα δισεκατομμύριο δολάρια σχεδιάζει να επενδύσει μέσα στα επόμενα δεκαπέντε χρόνια η διάσημη εταιρεία παιχνιδιών, στο πλαίσιο της ευρείας προσπάθειας που καταβάλλει για την αντικατάσταση του πλαστικού με υλικά που είναι φιλικότερα προς το περιβάλλον. Οικολογικά φιλικότερες σχεδιάζεται να γίνουν και οι συσκευασίες των παιχνιδιών.

Η εταιρεία κατασκεύασε 60.000.000.000 κομμάτια Lego κατά τη διάρκεια του 2014. Έτσι, μία μικρή αλλαγή προς την κατεύθυνση της οικολογικής συνείδησης θα μπορούσε να έχει σημαντικά θετικά αντίκτυπο.

Η Lego έχει ήδη αναλάβει σειρά πρωτοβουλιών για να μειώσει το ενεργειακό της αποτύπωμα. Μεταξύ αυτών, η μείωση του μεγέθους των συσκευασιών και οι επενδύσεις στην αιολική ενέργεια. Πλέον, εργάζεται για την αντικατάσταση του πλαστικού από φιλικότερα προς το περιβάλλον υλικά.

Σύμφωνα με το Fortune.gr περισσότεροι από 100 νέοι εργαζόμενοι θα προσληφθούν για να εργαστούν για το σχέδιο της αειφόρου ανάπτυξης της Lego στη Δανία, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2016.

Επιπλέον, το 2013 η εταιρεία ξεκίνησε μια συνεργασία με την περιβαλλοντική ομάδα της WWF για να βοηθήσει στην ανάπτυξη ενός σχεδίου για την κατασκευή βιώσιμων υλικών. «Διάφοροι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν την περιβαλλοντική βιωσιμότητα ενός υλικού: η σύνθεσή του, η προέλευσή του, το τι του συμβαίνει όταν φτάσει στο τέλος της ζωής του», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lego, Jorgen Vig Knudstorp.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως τον περασμένο Οκτώβριο, η Lego έληξε μια συνεργασία 50 χρόνων με τη Shell, μετά τις κατηγορίες και την έρευνας εις βάρος του πετρελαϊκού κολοσσού σχετικά με γεώτρησή του στην Αρκτική.

Δειτε Επισης

Η αμιγώς ηλεκτρική εξέλιξη ενός icon...Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+
Lidl Κύπρου: Η επετειακή καμπάνια για τα 15 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Κύπρο (video)
VitaPets Ltd: Γιορτάζει πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην κυπριακή αγορά
Νέα επένδυση από Frou Frou-Εκπόνησε και υλοποίησε ένα από τα σημαντικότερα project του ομίλου(pics)
Στα σκαριά η εξαγορά της Just Eat από την ολλανδική Prosus-Μεγάλο deal 4,1 δισ. ευρώ
Χρυσταλλένα Πουλλή: To brand CP Herbalist και η δύναμη της φύσης στην περιποίηση(video)
Fever-Tree: Νο1 Best Selling & No1 Top Trending mixer brand για 11η συνεχόμενη χρονιά
Tanqueray No. TEN: #1 Best Selling Gin Brand & #1 Bartenders’ Choice από το Drinks International Report 2025
Toyota Κύπρου: Ενισχύει τον στόλο της Αστυνομίας με νέα Toyota Land Cruiser-Συνέχεια της σταθερής συνεργασίας
Honda: Το νέο υβριδικό Prelude έρχεται στην Ευρώπη το 2026