Ψυχολογία και Εκπαίδευση: Προκλήσεις, προοπτικές και εισηγήσεις
09:47 - 25 Ιουνίου 2015
Στόχος του Συνεδρίου με θέμα «Ψυχολογία και Εκπαίδευση: Προκλήσεις, προοπτικές και εισηγήσεις» ήταν οι εκπαιδευτικοί να ενημερωθούν πάνω σε θέματα Ψυχολογίας των εφήβων με έμφαση στον ρόλο των εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση βασικών ζητημάτων που απασχολούν τους εφήβους σήμερα.
Η διευθύντρια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Αθηνά Μιχαηλίδου, μίλησε στην κάμερα του InBusinessnews. «Μέσα από τη συμμετοχή τους σε βιωματικά εργαστήρια, είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τους τρόπους, τα βήματα αλλά και τις τεχνικές, που είναι σημαντικό να λαμβάνονται υπόψη για τη δημιουργία εποικοδομητικών σχέσεων τόσο μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών όσο και μεταξύ μαθητών και γονέων και εκπαιδευτικών και γονέων» ανέφερε.
Στο συνέδριο μίλησαν έγκριτοι πανεπιστημιακοί στο πεδίο της Ψυχολογίας στην εκπαίδευση. Τα εργαστήρια που διεξήχθησαν είχαν θέμα:
α) την εφηβεία ως μια περίοδο αλλαγής ή σταθερότητας
β) την αποκλίνουσα συμπεριφορά μαθητών και την αντιμετώπισή της
γ) το φύλο, τη σεξουαλικότητα και τη βία και
δ) τη διαχείριση συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον
Tο συνέδριο διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου έργου «Ενδοϋπηρεσιακή Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης».