Cyta: Στο κυνήγι του ΑΠΟΕΛ

Βλέποντας τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της σε επίπεδο κινητής τηλεφωνίας και ευρυζωνικών υπηρεσιών να αποχωρεί από την πιο πετυχημένη και μία από τις πιο δημοφιλείς ομάδες της Κύπρου, τον ΑΠΟΕΛ, η Cyta στοχεύει σε εξασφάλιση της χορηγίας για την επίσημη εμφάνιση του πρωταθλητή.

Η συνεργασία ΑΠΟΕΛ-ΜΤΝ ολοκληρώθηκε έπειτα από οκτώ χρόνια και η Cyta ασκώντας το δικαίωμα που εξασφάλισε με σχετική πρόνοια στο συμβόλαιο για τα τηλεοπτικά έχει τον πρώτο λόγο για υποβολή οικονομικής πρότασης, αναφορικά με τη χορηγία στην επίσημη εμφάνιση της ομάδας. Σημειώνεται πάντως ότι η τελευταία χορηγία της ΜΤΝ στον ΑΠΟΕΛ ξεπερνούσε τις 500 χιλιάδες ευρώ, ποσό το οποίο θεωρείται ψηλό για τα δεδομένα της εποχής. Πάντως, η Cyta θεωρεί πως η συνεργασία με τον ΑΠΟΕΛ σε επίπεδο χορηγίας φανέλας σε συνδυασμό με συνέργειες για προωθητικές καμπάνιες που μπορούν να γίνουν θα τις αποφέρουν σημαντικά οφέλη.

Εξάλλου, η ΜΤΝ αξιοποιώντας τη συνεργασία της με τον ΑΠΟΕΛ διεύρυνε την παρουσία του ονόματός της στην κυπριακή αγορά και βεβαίως εξασφάλισε συνδρομητές για τις υπηρεσίες της. Σχετική έρευνα που έγινε από πλευράς Cyta –πριν ένα περίπου χρόνο- έδειξε ότι περισσότεροι από τους μισούς φίλους του ΑΠΟΕΛ ήταν πελάτες της ΜΤΝ, κάτι που δείχνει πόσο αποτελεσματική ήταν η συνεργασία των δύο μερών.

Η Cyta πλέον θα επιδιώξει –εάν τελικώς καταλήξει σε συμφωνία με τον ΑΠΟΕΛ- να ανατρέψει τα εν λόγω δεδομένα, αφού η ΜΤΝ αποτελεί τον κύριο ανταγωνιστή της στην κινητή τηλεφωνία.

Θα πρέπει πάντως να αναφερθεί ότι οι ευρωπαϊκές αλλά και οι εγχώριες επιτυχίες του ΑΠΟΕΛ έχουν οδηγήσει σε σχεδιασμό διαφόρων πλάνων εμπορικής αξιοποίησης του συλλόγου. Ένας από αυτούς τους σχεδιασμούς άπτεται της χορηγίας στην επίσημη εμφάνιση της ομάδας. Έχοντας ως κληρονομιά αφενός την επιτυχημένη συνεργασία με την ΜΤΝ και αφετέρου τις αγωνιστικές επιτυχίες που συνεπάγονται εδραίωση του ονόματός του και αύξηση των φίλων του, ο ΑΠΟΕΛ προτείνει συγκεκριμένες δράσεις και ωφελήματα στους δυνητικούς χορηγούς του.

Πληροφορίες από τον ΑΠΟΕΛ αναφέρουν ότι αυτή τη χρονική περίοδο ο σύλλογος βρίσκεται σε επαφές με άλλες δύο εταιρείες πέραν της Cyta, ενώ το χορηγικό πλάνο που συζητείται απλώνεται σε πολλά επίπεδα πέραν της εμφάνισης του όποιου λογοτύπου στην επίσημη εμφάνιση της ομάδας. Δικαίωμα χρήσης των χρωμάτων και του σήματος του ΑΠΟΕΛ, συμμετοχή ποδοσφαιριστών σε διαφημιστικές εκστρατείες, ειδικά προϊόντα σε συνεργασία ΑΠΟΕΛ και χορηγού, προβολή του χορηγού στο αθλητικό κέντρο και ευρύτερα στις εγκαταστάσεις της ομάδας στον Αρχάγγελο είναι ορισμένα από τα βασικά σημεία του πλαισίου συνεργασίας που προτείνει ο ΑΠΟΕΛ στους υποψήφιους συνεργάτες του.

Την ίδια στιγμή πληροφορίες κάνουν λόγο για συμφωνία το αργότερο μέχρι τα μέσα Ιουλίου, όταν δηλαδή θα αρχίσουν και οι αγωνιστικές υποχρεώσεις του ΑΠΟΕΛ για τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο.

Δειτε Επισης

Ανεβάζουν χειρόφρενο οι εργαζόμενοι της «Larnaca Public Transport»-Προχωρούν σε 24ωρη απεργία
Ένατος αγώνας δρόμου ΑΛΦΑΜΕΓΑ RUN AS ONE στις 20 Οκτωβρίου και με στόχο να σπάσει ένα ακόμα ρεκόρ συμμετοχών
Η διαδραστική ενέργεια της Anytime για στήριξη της ασφαλούς οδήγησης-«Εδώ δεν παίζουμε με την οδήγηση»
Νέα εκστρατεία ΕΚΚ για την αυξανόμενη επίδραση των ΜΚΔ και των finfluencers στις χρηματοοικονομικές αγορές
Επίσημος destination partner του Inspire Festival 2024 η ΕΤΑΠ Λευκωσίας
Χ. Προύντζος: Το μεγαλύτερο γεγονός επιχειρηματικότητας που έγινε ποτέ στη Λευκωσία το Inspire 2024 (video)
ΚΝΕ: Μηνιαία συνάντηση των μελών του με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας
GrantXpert Consulting: Επιτυχημένο σεμινάριο για ανάπτυξη ανθεκτικών ηγετικών στελεχών σε Λάρνακα και Λευκωσία
DiscoverEU: Ευκαιρία σε νέους και νέες 18 ετών να εξερευνήσουν την πλούσια ποικιλομορφία της Ευρώπης μέσω ταξιδιών
Οι 19 επιχειρηματίες που πριν από 64 χρόνια οραματίστηκαν και ίδρυσαν την ΟΕΒ-Η πορεία μέσα στον χρόνο