Coca-Cola: Και φέτος συσκευασίες με ελληνικά ονόματα

Φέτος το καλοκαίρι, η Coca-Cola για τρίτο συνεχόμενο καλοκαίρι, θα αποχωριστεί το λογότυπό της, προκειμένου να φιλοξενήσει στις συσκευασίες της δημοφιλή γυναικεία και ανδρικά ονόματα, καθώς και προσωνύμια, προσκαλώντας το κοινό να τις μοιραστεί με τους αγαπημένους του.

Το επόμενο βήμα της καμπάνιας “KissHappiness” είναι το «Μοιράσου ένα φιλί», η οποία γίνεται για να γιορτάζει τα 100 χρόνια του γυάλινου μπουκαλιού της Coca-Cola. 

Η καμπάνια «Μοιράσου ένα φιλί» περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τηλεοπτικό σποτ, έντυπη, digital και outdoor επικοινωνία, καθώς και ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων.

Δειτε Επισης

Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Μαρία Μαρκίδου Γεωργιάδου: Το Cyprus Seeds ανάμεσα στα κορυφαία εκκολαπτήρια startups στην Ευρώπη
Η συζήτηση Νίκου Χριστοδουλίδη με νεαρούς επιχειρηματικούς ηγέτες στο 15ο Nicosia Economic Congress (vid)
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Στις ελληνικές καλένδες η ηλεκτρική διασύνδεση...«Θα συνεχιστεί στον κατάλληλο χρόνο που θα επιλεγεί»
Βάζει χέρι στα...tips με παρέμβαση στη συμβατική σχέση των επιχειρήσεων με τους εργαζόμενούς τους η Βουλή