Γ. Κινάνης: Από την Κύπρο στα Βαλκάνια

Από τη Λευκωσία στα Τίρανα της Αλβανίας μεταφέρει τη βάση του ο επικεφαλής του διαφημιστικού γραφείου DDBCyprus, Γιάννος Κινάνης. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρείας στην Κύπρο, αναλαμβάνει τα νέα του καθήκοντα την 1η Σεπτεμβρίου 2015, ενώ προηγουμένως και πιο συγκεκριμένα στις 6 Ιουλίου θα «δώσει τη σκυτάλη» στον Σπύρο Παπαδάτο, ο οποίος θα είναι ο νέος διευθύνων σύμβουλος της DDBCyprus. 

Μια καινούρια αρχή μέσα στη πολυεθνική οικογένεια της DDB
«Η νέα θέση αφορά την επίβλεψη της αγοράς των Νότιων Βαλκανίων η οποία περιλαμβάνει την Αλβανία, το Κοσσυφοπέδιο και το Μαυροβούνιο με έδρα των δραστηριοτήτων μου τα Τίρανα» αναφέρει μιλώντας στο InBusinessNews o κ. Κινάνης.

Μάλιστα, εξηγεί ότι η DDB Αλβανίας μετρά πλέον 10 χρόνια αυτόνομης λειτουργίας. Η περιοχή των Νότιων Βαλκανίων είναι εκτός ΕΕ, οι αγορές της περιοχής έχουν το δικό τους νόμισμα, έχουν ξεφύγει από το πολιτικό καθεστώς στο οποίο βρίσκονταν και παρουσιάζουν σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης και προσέλκυσης επενδύσεων, βάσει όσων αναφέρει ο Γιάννος Κινάνης.

«Ήδη στην Αλβανία υπάρχει μεγάλη οικοδομική δραστηριότητα ενώ τα τελευταία χρόνια, λόγω και της οικονομικής κρίσης η οποία είναι ένα ευρωπαϊκό φαινόμενο, αρκετές ευρωπαϊκές αλλά και ελληνικές εταιρίες έχουν μεταφέρει την έδρα τους εκεί» συμπληρώνει.

Παράλληλα, ο κ. Κινάνης σημειώνει: «Η λογική των πολυεθνικών εταιριών είναι οι κάτοχοι διευθυντικών θέσεων να μην μένουν περισσότερο από τέσσερα χρόνια στο ίδιο πόστο , αλλά να εξελίσσονται μέσα στο δίκτυο προς όφελος των πελατών τους. Πρέπει να μεταφέρουμε τη γνώση και την εμπειρία σε νέες αγορές αναπτύσσοντας  καινούριες δυναμικές». 

Νέος διευθύνων σύμβουλος της DDB Cyprus o Σπύρος Παπαδάτος
Σύμφωνα με τον κ. Κινάνη, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της DDBCyprus, Σπύρος Παπαδάτος, βρίσκεται πέραν των τριάντα χρόνων στον διαφημιστικό τομέα. Ξεκίνησε την καριέρα του στον τομέα των media και εξελίχτηκε σε διακεκριμένο στέλεχος της διαφήμισης με διοικητικές αρμοδιότητες. Θα έχει αποκλειστικά υπό την ευθύνη του την DDBCyprus. «Με την εμπειρία, τις πολύπλευρες  του γνώσεις και την ευρηματικότητα  που τον χαρακτηρίζει, είμαι βέβαιος ότι θα δώσει μια νέα προοπτική στην DDB Cyprus.Τον αποκαλώ ήρεμη δύναμη γιατί συνδυάζει τη ψυχραιμία με το παραγωγικό δυναμισμό» σημείωσε ο κ. Κινάνης.

Όπως ο ίδιος σημειώνει, το έργο του και η αποστολή του στη Κύπρο έχουν ολοκληρωθεί. «Ήταν καιρός να δοκιμάσω νέες προκλήσεις σε μια καινούργια αγορά και άδραξα την ευκαιρία που μου έδωσε το δίκτυο της DDB το οποίο δυναμικά εδραιώνεται σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές».

Τα μελλοντικά του σχέδια θα κριθούν από το έργο του στην Αλβανία και τις ευκαιρίες που θα δοθούν από το δίκτυο. «Μετά τα Βαλκάνια ίσως ακολουθήσει η Τεχεράνη ή το Ναϊρόμπι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι επιθυμώ να παραμείνω στο δίκτυο της DDB κυρίως για αυτή τη μοναδική ανθρωποκεντρική κουλτούρα που έχει καθιερώσει καθώς και για την αξεπέραστη δημιουργικότητα που χαρακτηρίζει τη DDB σε όλα τα επίπεδα» αναφέρει ο κ. Κινάνης.

Η πορεία του Γιάννου Κινάνη
Ήρθε στην Κύπρο πριν 11 χρόνια για να αναλάβει καθήκοντα ως διευθύνων σύμβουλος της DDB Cyprus.Συνολικά βρίσκεται 27 χρόνια στην αγορά της διαφήμισης και της επικοινωνίας.

Με καταγωγή από Κύπρο και Ελλάδα, επαγγελματικά μεγάλωσε και εξελίχτηκε με αφετηρία την Ελληνική αγορά. Πολύ νωρίς στην καριέρα του είχε την ευκαιρία να εργαστεί σε πολυεθνικές εταιρίες εντός και εκτός της Ελλάδας.
Αναφορικά με την εργασιακή του εμπειρία δήλωσε πως στο παρελθόν είχε εργαστεί στην Saatchi&Saatchi, στην Lintas και στη BBDO. 

«Παρόλο που είχα πρόταση να φύγω από την Κύπρο στα πέντε χρόνια της παρουσίας μου στο νησί, επέλεξα να μείνω για να βοηθήσω την εταιρία να εδραιωθεί στην κυπριακή αγορά. Ποτέ μου όμως δεν φαντάστηκα τον εαυτό μου σε ένα γραφείο μόνιμα. Είμαι άνθρωπος του κόσμου. Θέλω να αντιμετωπίζω καινούργιες προκλήσεις και να θέτω καινούργιους στόχους».

«Είμαι αρκετά συγκινημένος που φεύγω από την Κύπρο. Η DDB Cyprus είναι το παιδί μου και οι συνάδελφοί μου η οικογένεια μου. Πετύχαμε πάρα πολλά μαζί κερδίζοντας με τη ποιότητα της δουλειάς μας  ,τόσο την εμπιστοσύνη των πελατών μας όσο και της αγοράς γενικότερα . Είμαστε η μόνη κυπριακή εταιρία που κέρδισε Χρυσό Ερμή στο φεστιβάλ Αθηνών», δήλωσε ο κ. Κινάνης.

Ποια είναι η DDBCyprus
Η διαφημιστική εταιρεία DDBCyprus αποτελεί αμιγώς παρακλάδι του δικτύου της DDB. Η διοικητική ομάδα διορίζεται από το δίκτυο. Η DDB Cyprus ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Κύπρο μαζί με την εγκαθίδρυση της Alpha Bank στην χώρα.

Πρώτοι δομικοί πελάτες της DDBCyprus ήταν η Alpha Βank και ο όμιλος FrouFrou. «Στα 11 αυτά χρόνια καταφέραμε να μπούμε στην πεντάδα των μεγαλύτερων διαφημιστικών εταιριών στην Κύπρο. Στο χαρτοφυλάκιο της DDBCyprus περιλαμβάνονται πέραν της Alphabank και της FrouFrou, η Unicars με όλα τα brands αυτοκινήτων που αντιπροσωπεύει, η Χαραλαμπίδης – Κρίστης, ο όμιλος  ΚΕΟ, η  Exxonmobil – ESSO, η Alpha Ασφαλιστική, η Henkel με το Dixan και ο όμιλος PHCο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα διεθνή brands PizzaHut, KFC, TacoBell, Café Nero και Wagamama» αναφέρει ο απερχόμενος διευθύνων σύμβουλος της DDBCyprus.
«Η DDBCyprus κατάφερε να δείξει στην κυπριακή αγορά τι σημαίνει πολυεθνική διαφημιστική εταιρία με την κουλτούρα, την οργάνωση τη φιλοσοφία και τη δημιουργικότητά της» τονίζει ο Γιάννος Κινάνης.

Η διαφήμιση στην Κύπρο σήμερα
Όπως εξήγησε, ο κύκλος εργασιών στον τομέα της διαφήμισης έχει επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς αλλά οι προϋπολογισμοί παραμένουν ακόμα σε χαμηλά επίπεδα. Πιστεύει όμως πως θα έρθει η ανάπτυξη εντός των επόμενων ετών. «Η DDBCyprus έχει αντέξει όλο αυτό το διάστημα με την αποφασιστικότητα ,την αφοσίωση, την εργατικότητα του προσωπικού της και την υγιή της οικονομική υπόσταση, αλλά κυρίως με την ευρωστία και την ανθεκτικότητα του αξιοζήλευτου πελατολογίου της» σημειώνει ο κ. Κινάνης.

Η διαφήμιση είναι ο καθρέφτης της οικονομίας 
«Η κρίση είχε ως αποτέλεσμα ο Κύπριος καταναλωτής να μάθει να διαχειρίζεται πιο οργανωμένα και ορθολογικά της αγορές του». Πέραν της εν λόγω εικόνας ο κ. Κινάνης εξηγεί: «Έχουμε πια μπει σε μια περίοδο όπου η τιμή παίζει το πρωταρχικό ρόλο στη διαδικασία απόφασης για αγορά και είναι εμφανές ότι η επικοινωνία επικεντρώνεται και εξυπηρετεί το «πόλεμο» των τιμών που έχει ξεσπάσει μετά τη κρίση». 

Καταληκτικά τονίζει: «Δυστυχώς όμως αυτή η πρακτική μακροπρόθεσμα αδυνατίζει τους συναισθηματικούς δεσμούς μεταξύ καταναλωτή και μάρκας. Αυτός είναι ένας μεγάλος κίνδυνος που διαφημιζόμενοι και διαφημιστές πρέπει άμεσα να περιορίσουμε».

Δειτε Επισης

Παγκόσμια διάκριση για τη Δέσποινα Πολυβίου στις εξετάσεις επαγγελματικού επιπέδου του ICAEW
Παρουσίαση βιβλίου «Σπύρος Κυπριανού: Στη μάχη της ιστορίας όπως την έζησα 1932-1959»
Nobu Matshuhisa: Η αγάπη του για την κυπριακή κουζίνα και η επέκταση στην Ευρώπη
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Το κτίσιμο μιας επιχειρηματικής αυτοκρατορίας και η τεράστια κοινωνική προσφορά
Έφυγε από την ζωή ο Έλληνας εφοπλιστής και επιχειρηματίας Βαρδής Βαρδινογιάννης
Διευθύντρια για πολυμερείς υποθέσεις στο DG TRADE η Μυρτώ Ζαμπάρτα-Διορίστηκε από την Κομισιόν
Η fashion designer Βασιλική Χαρίτωνος στο 1ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Τέχνης και Πολιτισμού Αναπηρίας DIS
Ο ιδρυτής της M. Residence Νικόλας Μιχαλιάς στη λίστα «40 under 40» του Fortune Greece-«Είναι ένας πρωτοπόρος»
Ο Νικόλας Στρατής, μέλος του ICAEW, στην υψηλού κύρους επιτροπή IFAC Young Leaders Collective
Κυκλοφόρησε η βιογραφία της Ζέτας Αιμιλιανίδου-H χαρισματική προσωπικότητα και το σημαντικό της έργο