Powered by

Πρωταθλήτρια των αιθέρων η Airbus

Και ο νικητής είναι η Airbus! Τουλάχιστον, στη φετινή Έκθεση Αεροναυπηγικής του Παρισιού.

Η ευρωπαϊκή εταιρεία κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερες παραγγελίες από την αιώνια αντίπαλό της αμερικανική Boeing.

Παρόλα αυτά, το σούπερ τζάμπο Α380, που υποτίθεται ότι θα αναδεικνυόταν σε ισχυρό όπλο της Airbus, δεν βρήκε πελάτες.

Ωστόσο, η εταιρεία πιστεύει, ακόμα, σε αυτό: «Πώς μπορούμε να διπλασιάσουμε την κίνηση, τα επόμενα 15 χρόνια. Μόνο διπλασιάζοντας τον αριθμό των αεροσκαφών; Δε γίνεται αυτό. Χρειαζόμαστε μεγαλύτερα αεροσκάφη. Και το Α380 είναι ένα μεγαλύτερο αεροσκάφος, στο οποίο οι επιβάτες προτιμούν να πετάνε. Είναι πιο ήσυχο, πετάει πιο απαλά, με μεγαλύτερα καθίσματα, καίει λιγότερα καύσιμα ανά επιβάτη και επηρεάζει λιγότερο το περιβάλλον.» υποστηρίζει ο επιχειρησιακός διευθυντής της Airbus Τζον Λίχι.

Η Airbus συγκέντρωσε παραγγελίες για 421 αεροσκάφη, αξίας $57 δισεκατομμυρίων. Από την πλευρά της, η Boeing διασφάλισε παραγγελίες για 331 αεροσκάφη, που θα τις αποφέρουν $50,2 δισεκατομμύρια.

Με το Παρίσι πίσω τους, οι εταιρείες επιστρέφουν στις έδρες τους με στόχο να αναπτύξουν νέα μεγαλύτερα αεροσκάφη, που θα μεταφέρουν πιο οικονομικά και άνετα τους επιβάτες.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Ebury: Tο δολάριο παραμένει ανεπηρέαστο παρά τη μεγάλη μείωση των επιτοκίων από τη Fed
Χρυσός: Νέο υψηλό ρεκόρ με το βλέμμα στις επόμενες κινήσεις της Fed
Σε νέο υψηλό ρεκόρ η ανεργία στην Κίνα-Τα ποσοστά σε νέους και σε αστικές περιοχές
Συμφωνία στο Κογκρέσο για να αποφευχθεί προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Στο 100% του ΑΕΠ το βρετανικό δημόσιο χρέος-Για πρώτη φορά από τη δεκαετία ‘60
Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου