Powered by

INDITEX: Η μόδα αντιστέκεται στην κρίση

Αύξηση καταγράφηκε στα κέρδη του τριμήνου του ομίλου INDITEX. Επεκτάθηκε σε νέες αγορές και δημιουργώντας χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.

Άνοδο της τάξης του 28% κατέγραψαν τα καθαρά κέρδη του ομίλου INDITEX το α' τρίμηνο , λόγω της ανάπτυξης των καταστημάτων της σε πέντε ηπείρους αλλά και της αποδυνάμωσης του ευρώ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 521 εκατ. ευρώ από 406 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17% στα 4,37 δισ. ευρώ.

Τα αποτελέσματα ήταν υψηλότερα του αναμενόμενου, καθώς οι αναλυτές προέβλεπαν κέρδη 509 εκατ. ευρώ και πωλήσεις 4,33 δισ. ευρώ.

Ο όμιλος δημιούργησε πάνω από 8,5 χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Στο πρώτο τρίμηνο του 2015 ο όμιλος άνοιξε 63 νέα καταστήματα σε 27 χώρες αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό καταστημάτων 6,746 σε 88 χώρες.

Ο όμιλος INDITEX είναι ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους λιανικής πώλησης ειδών μόδας. Περιλαμβάνει τα διεθνής εμβέλειας καταστήματα Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home και Uterqüe.

ΠΗΓΗ: euro2day

Δειτε Επισης

Το πλήγμα που αναμένει στα κέρδη της το 2025 από τους δασμούς η BMW-Τι δηλώνει ο CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας
Απροσδόκητη συρρίκνωση της οικονομίας του Η.Β.-Αναμένονται περικοπές δαπανών αξίας δισεκατομμυρίων λιρών
Ιστορική συμφωνία στη Γερμανία και αποφάσεις για πακέτο ενός τρισ. ευρώ για άμυνα, υποδομές και πράσινη ανάπτυξη
Σε υψηλό διετίας ο πληθωρισμός στη Ρωσία-Ξεπέρασε το φράγμα του 10%
Στα $307 δις το έλλειμμα προϋπολογισμού των ΗΠΑ τον πρώτο μήνα της προεδρίας Τραμπ
Απαντά στους δασμούς των ΗΠΑ με αντίμετρα αξίας 26 δις ευρώ η Ε.Ε.-Οι αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Pimco: Αυξάνονται στο 35% οι πιθανότητες ύφεσης στις ΗΠΑ το 2025 λόγω των δασμών Τραμπ
Χρυσός: Διατηρεί τα κέρδη εν μέσω εμπορικού πολέμου ΗΠΑ-Καναδά
ΗΠΑ: Αυξήθηκαν οι κενές θέσεις εργασίας-Σταθερή η ζήτηση για εργαζόμενους
«Καμπανάκι» από τους Αμερικανούς επιχειρηματίες-Οι δασμοί Τραμπ οδηγούν τους καταναλωτές σε μείωση δαπανών