Pepsi: Έρχεται η diet χωρίς ασπαρτάμη
08:10 - 09 Μαΐου 2015
Την χρήση της τεχνητής γλυκαντικής ουσίας ασπαρτάμη θα σταματήσει από όλα τα αναψυκτικά διαίτης η PepsiCo, ευελπιστώντας ότι αυτή η απόφαση θα της δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι του αιώνιου ανταγωνιστή της, Coca-Cola.
Η απόφαση λήφθηκε μέχρι στιγμή από την εταιρεία στις Ηνωμένες Πολιτείες όμως, όπως μας δήλωσε ο marketing manager της A&P Σάββας Γρηγορίου, ότι αποφασίζεται από την εταιρεία στην Αμερική μετά από λίγους μήνες έρχεται και στην Ευρώπη.
Η χρήση ασπαρτάμης θα σταματήσει από τις αρχές του ερχόμενου Αυγούστου.
Στις ΗΠΑ, οι εκδόσεις Diet, Caffeine Free Diet και Wild Cherry Diet του γνωστού αναψυκτικού, που περιέχουν «ένα μείγμα σουκραλόζης και ακεσουλφαμικού κάλιου», θα αντικαταστήσουν εκείνες που σήμερα περιέχουν ασπαρτάμη.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία η κίνηση αυτή έρχεται ως αντίδραση στη μείωση του καταναλωτικού ενδιαφέροντος για αναψυκτικά διαίτης που περιέχουν ασπαρτάμη. «Οι καταναλωτές αναψυκτικών cola διαίτης στις ΗΠΑ μας είπαν ότι θέλουν Diet Pepsi χωρίς ασπαρτάμη, κι εμείς τους την προσφέρουμε», αναφέρει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ασπαρτάμη εδώ και καιρό βρίσκεται στο επίκεντρο συζητήσεων, κυρίως στο διαδίκτυο, με φήμες που τη συνδέουν με τον καρκίνο. Ωστόσο, η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι η ασπαρτάμη είναι μη ασφαλής για κατανάλωση.
Η Pepsi στην ιστοσελίδα της επισημαίνει ότι από τότε που εισήχθη η ασπαρτάμη, δεν έχουν υπάρξει επιστημονικά στοιχεία που να τη συνδέουν με την οποιαδήποτε πάθηση στον άνθρωπο.
Η απόφαση της εταιρείας να πάψει να χρησιμοποιεί την τεχνητή γλυκαντική ουσία ίσως της δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι της Coca-Cola καθώς η Diet Coke, που περιέχει επίσης ασπαρτάμη, είναι το πρώτο σε πωλήσεις αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη στις ΗΠΑ και το τρίτο ανάμεσα σε όλα τα αναψυκτικά, ενώ η Diet Pepsi βρίσκεται στο νούμερο 7 της σχετικής λίστας, σύμφωνα με το Beverage Digest.
Γενικά, οι πωλήσεις αναψυκτικών στις ΗΠΑ βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση εδώ και μια δεκαετία. Πέρυσι, οι πωλήσεις της Diet Pepsi μειώθηκαν κατά 5,2% και της Diet Coke κατά 6,6%.