Pepsi: Έρχεται η diet χωρίς ασπαρτάμη

Την χρήση της τεχνητής γλυκαντικής ουσίας ασπαρτάμη θα σταματήσει από όλα τα αναψυκτικά διαίτης η PepsiCo, ευελπιστώντας ότι αυτή η απόφαση θα της δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι του αιώνιου ανταγωνιστή της, Coca-Cola.
Η απόφαση λήφθηκε μέχρι στιγμή από την εταιρεία στις Ηνωμένες Πολιτείες όμως, όπως μας δήλωσε ο marketing manager της A&P Σάββας Γρηγορίου, ότι αποφασίζεται από την εταιρεία στην Αμερική μετά από λίγους μήνες έρχεται και στην Ευρώπη.
Η χρήση ασπαρτάμης θα σταματήσει από τις αρχές του ερχόμενου Αυγούστου.
 

 

Στις ΗΠΑ, οι εκδόσεις Diet, Caffeine Free Diet και Wild Cherry Diet του γνωστού αναψυκτικού, που περιέχουν «ένα μείγμα σουκραλόζης και ακεσουλφαμικού κάλιου», θα αντικαταστήσουν εκείνες που σήμερα περιέχουν ασπαρτάμη.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία η κίνηση αυτή έρχεται ως αντίδραση στη μείωση του καταναλωτικού ενδιαφέροντος για αναψυκτικά διαίτης που περιέχουν ασπαρτάμη. «Οι καταναλωτές αναψυκτικών cola διαίτης στις ΗΠΑ μας είπαν ότι θέλουν Diet Pepsi χωρίς ασπαρτάμη, κι εμείς τους την προσφέρουμε», αναφέρει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ασπαρτάμη εδώ και καιρό βρίσκεται στο επίκεντρο συζητήσεων, κυρίως στο διαδίκτυο, με φήμες που τη συνδέουν με τον καρκίνο. Ωστόσο, η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι η ασπαρτάμη είναι μη ασφαλής για κατανάλωση.
Η Pepsi στην ιστοσελίδα της επισημαίνει ότι από τότε που εισήχθη η ασπαρτάμη, δεν έχουν υπάρξει επιστημονικά στοιχεία που να τη συνδέουν με την οποιαδήποτε πάθηση στον άνθρωπο.

Η απόφαση της εταιρείας να πάψει να χρησιμοποιεί την τεχνητή γλυκαντική ουσία ίσως της δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι της Coca-Cola καθώς η Diet Coke, που περιέχει επίσης ασπαρτάμη, είναι το πρώτο σε πωλήσεις αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη στις ΗΠΑ και το τρίτο ανάμεσα σε όλα τα αναψυκτικά, ενώ η Diet Pepsi βρίσκεται στο νούμερο 7 της σχετικής λίστας, σύμφωνα με το Beverage Digest.
Γενικά, οι πωλήσεις αναψυκτικών στις ΗΠΑ βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση εδώ και μια δεκαετία. Πέρυσι, οι πωλήσεις της Diet Pepsi μειώθηκαν κατά 5,2% και της Diet Coke κατά 6,6%.

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις