Pepsi: Έρχεται η diet χωρίς ασπαρτάμη

Την χρήση της τεχνητής γλυκαντικής ουσίας ασπαρτάμη θα σταματήσει από όλα τα αναψυκτικά διαίτης η PepsiCo, ευελπιστώντας ότι αυτή η απόφαση θα της δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι του αιώνιου ανταγωνιστή της, Coca-Cola.
Η απόφαση λήφθηκε μέχρι στιγμή από την εταιρεία στις Ηνωμένες Πολιτείες όμως, όπως μας δήλωσε ο marketing manager της A&P Σάββας Γρηγορίου, ότι αποφασίζεται από την εταιρεία στην Αμερική μετά από λίγους μήνες έρχεται και στην Ευρώπη.
Η χρήση ασπαρτάμης θα σταματήσει από τις αρχές του ερχόμενου Αυγούστου.
 

 

Στις ΗΠΑ, οι εκδόσεις Diet, Caffeine Free Diet και Wild Cherry Diet του γνωστού αναψυκτικού, που περιέχουν «ένα μείγμα σουκραλόζης και ακεσουλφαμικού κάλιου», θα αντικαταστήσουν εκείνες που σήμερα περιέχουν ασπαρτάμη.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία η κίνηση αυτή έρχεται ως αντίδραση στη μείωση του καταναλωτικού ενδιαφέροντος για αναψυκτικά διαίτης που περιέχουν ασπαρτάμη. «Οι καταναλωτές αναψυκτικών cola διαίτης στις ΗΠΑ μας είπαν ότι θέλουν Diet Pepsi χωρίς ασπαρτάμη, κι εμείς τους την προσφέρουμε», αναφέρει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ασπαρτάμη εδώ και καιρό βρίσκεται στο επίκεντρο συζητήσεων, κυρίως στο διαδίκτυο, με φήμες που τη συνδέουν με τον καρκίνο. Ωστόσο, η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι η ασπαρτάμη είναι μη ασφαλής για κατανάλωση.
Η Pepsi στην ιστοσελίδα της επισημαίνει ότι από τότε που εισήχθη η ασπαρτάμη, δεν έχουν υπάρξει επιστημονικά στοιχεία που να τη συνδέουν με την οποιαδήποτε πάθηση στον άνθρωπο.

Η απόφαση της εταιρείας να πάψει να χρησιμοποιεί την τεχνητή γλυκαντική ουσία ίσως της δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι της Coca-Cola καθώς η Diet Coke, που περιέχει επίσης ασπαρτάμη, είναι το πρώτο σε πωλήσεις αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη στις ΗΠΑ και το τρίτο ανάμεσα σε όλα τα αναψυκτικά, ενώ η Diet Pepsi βρίσκεται στο νούμερο 7 της σχετικής λίστας, σύμφωνα με το Beverage Digest.
Γενικά, οι πωλήσεις αναψυκτικών στις ΗΠΑ βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση εδώ και μια δεκαετία. Πέρυσι, οι πωλήσεις της Diet Pepsi μειώθηκαν κατά 5,2% και της Diet Coke κατά 6,6%.

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα