Οι «μπίζνες» της βασιλικής γέννας
08:02 - 06 Μαΐου 2015
Και τώρα που η οικογένεια μεγάλωσε, αναμένονται νέα έσοδα. Πρώτη η Lego έσπευσε να συνεπικουρήσει, προσθέτοντας το βασιλικό βρέφος στις φιγούρες της.
«Δημιούργησαν ένα διπλό καροτσάκι για την πριγκίπισσα η οποία αποτελείται από τρία μικροσκοπικά τουβλάκια. Καλωσορίσαμε το νέο βασιλικό μωρό σε μινιατούρα στη βασιλική οικογένεια της lego, στο διεθνούς φήμης θεματικό μας πάρκο.» εξηγεί η Λορέν Μος, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Lego.
Εκατοντάδες εταιρείες, από πιτσαρίες έως το Μουσείο της Μαντάμ Τισό προσαρμόζουν τα προϊόντα τους, για να έχουν μερίδιο στην καταναλωτική μανία που ακολουθεί τις βασιλικές γέννες.
Σουβενίρ, ποτά και τρόφιμα που συνδέονται με τους εορτασμούς αυξάνουν την κίνηση στα εμπορικά καταστήματα.
Στο μέλλον, η μίμηση των ρούχων της πριγκίπισσας Σάρλοτ αναμένεται να αναδειχθεί σε βιομηχανία 150 εκατομμυρίων λιρών ετησίως.
«Όταν γεννήθηκε ο πρίγκηπας Γεώργιος πριν δύο χρόνια, το Κέντρο Λιανικού Εμπορίου εκτίμησε ότι η γέννα προσέθεσε περίπου 243 εκατομμύρια λίρες στη βρετανική οικονομία. Πιστεύω ότι μπορούμε να περιμένουμε ένα ανάλογο ποσό και αυτή τη φορά.» εκτιμά ο οικονομολόγος της BGC Partners, Michael Ingram.
Το ίδιο το Κέντρο, όμως, δεν είναι εξίσου αισιόδοξο. Υπολογίζει ότι η πριγκίπισσα Σάρλοτ θα προκαλέσει πωλήσεις μόλις 80 εκατομμυρίων λιρών. Με βάση αυτή την εκτίμηση, κάποιοι χαρακτήρισαν τη νεαρή πριγκίπισσα «αποτυχία.»
ΠΗΓΗ: Euronews.gr