Diyful: Συνεργασίες με εταιρείες DIY στην Κύπρο

Το Diyful ξεκίνησε επίσημα τις εργασίες του και στην Κύπρο από τις 25 Ιανουαρίου 2015. 

Η εταιρεία λειτούργησε πρώτα στο Ηνωμένο Βασίλειο και τώρα έχει προχωρήσει σε μια μακροπρόθεσμη συνεργασία με μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες και καταστήματα στον κλάδο του DIY στην Κύπρο, όπως: Bison, Bosh, Cimitel, Gevo, Knauf, Litokol, Makita, Mapei, Ryobi, Kapro, Sakret Zeipekkis, Super Home Center, Tesa, Topex, Titan, Vitex, WD-40, Peletico, Crown και Rustoleum.

Όπως είπε στο INBusinessnews.com ο CMO/ co founder της εταιρείας Αντώνης Πουπάζης, ήδη έχει ξεκινήσει μια μακροχρόνια συνεργασία με την εταιρεία At your Service. «Στόχος είναι να βοηθήσουμε τους χρήστες μας να βρουν μια πιο ολοκληρωμένη λύση σε περίπτωση που δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τις κατασκευές τους», τόνισε. Σημείωσε μάλιστα, ότι από την ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας του Diyful στην Κύπρο έχουν γίνει υπολογισμοί δηλαδή, προτάθηκαν υλικά, αξίας πέραν των €5,592,871.64.

Για το Ηνωμένο Βασίλειο, ο κ. Πουπάζης ανακοίνωσε ότι πέραν των συνεργασιών που ήδη, έχει η εταιρεία με τα μεγαλύτερα καταστήματα DIY όπως, B&Q , Homebase, Wickes, Screwfix και Robert Dyas, έχει συμφωνηθεί σε δοκιμαστική φάση συνεργασία με την εταιρεία Expert Trades. «Επιπλέον, σύντομα ξεκινάμε συνεργασία και με το κατάστημα JT Atkinsons», επεσήμανε. Και πρόσθεσε: «Στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν γίνει υπολογισμοί αξίας πέραν των £3,054,516.19. Οι Άγγλοι ασχολούνται με όλων των ειδών κατασκευές κι απ’ ότι λαμβάνουμε από τους χρήστες μας, μπορούν να βοηθηθούν τόσο ερασιτέχνες όσο και επαγγελματίες». 

Παραθέτοντας συγκεκριμένα παραδείγματα της αγγλικής αγοράς, ο κ. Πουπάζης εξήγησε ότι τα μπογιατίσματα (οποιασδήποτε επιφάνειας) φαίνεται να αποτελούν την πρώτη επιλογή όταν πρόκειται για μικρές αλλαγές στο σπίτι (ποσοστό στους υπολογισμούς 40%). «Περαιτέρω, οι μικροκατασκευές όπως, κατασκευή μιας μικρής βιβλιοθήκης ή κατασκευή από παλέτες, ενδιαφέρει τους μικρο-μάστορες (ποσοστό στους υπολογισμούς 26%), ενώ σ’ ότι αφορά στην επιλογή προϊόντων, το 85%, επέλεξε να δει όλες τις διαθέσιμες επιλογές προϊόντων για να ξέρει το εύρος των τιμών και των επιλογών που υπάρχουν στην αγορά», υπογράμμισε. 

Ακόμα τόνισε ότι η εταιρεία αναβαθμίζει συνεχώς τους υπολογισμούς της και σύντομα θα αναβαθμίσει αυτούς τους Ηνωμένου Βασιλείου. Τέλος, ανακοίνωσε ότι εντός των επόμενων μηνών το Diyful θα έχει παρουσία και στην ελληνική αγορά.

Δειτε Επισης

Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις