ΤΕΒΕΑ: Άνοιγμα καταστημάτων στις τουριστικές περιοχές

Το θέμα του τουριστικού ωραρίου και γενικότερα η εξυπηρέτηση των ξένων ή εγχώριων επισκεπτών στις τουριστικές περιοχές από τα καταστήματα λιανικών πωλήσεων είναι άμεσα συνδεδεμένο με την ποιότητα του τουριστικού προϊόντος, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τουριστική Εμπορική Βιομηχανική Εταιρεία Αμμοχώστου (ΤΕΒΕΑ).

Θέση της ΤΕΒΕΑ, είναι ότι  τα καταστήματα λιανικών πωλήσεων στις αμιγώς τουριστικές περιοχές πρέπει να διατηρούν το δικαίωμα όπως παραμένουν ανοικτά κατά τις ώρες που αποδεδειγμένα διακινείται ικανοποιητικός αριθμός τουριστών. 

"Η απαγόρευση λειτουργίας τους ισοδυναμεί με υποβιβασμό του τουριστικού προϊόντος της Επαρχίας μας και κατ’ επεκταση της χώρας μας, καθώς μόνο προβλήματα και δυσαρέσκεια μπορεί να δημιουργηθεί στους τουρίστες - επισκέπτες, ιδιαίτερα στους ξένους που δεν γνωρίζουν επακριβώς τα ήθη και τα έθιμα της χώρας μας", σημειώνει.

Συνεπώς η ΤΕΒΕΑ αναφέρει ότι κατά τις Κυριακές τα καταστήματα στις αμιγώς  τουριστικές περιοχές είναι ωφέλιμο όπως λειτουργούν με ωράριο 7:30π.μ. – 11:00 μ.μ. Σχετικά με τις αργίες της 1ης Απριλίου, 1ης Μαΐου, 15 Αυγούστου, Αγίου Πνεύματος, και Κυριακή και Δευτέρα του Πάσχα, θέση  της ΤΕΒΕΑ,  είναι ότι τα καταστήματα θα πρέπει να λειτουργούν έστω  με μειωμένο ωράριο π.χ. 10:30 π.μ. – 6:00 μ.μ. για καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών. 

Επιπρόσθετα, αναφέρεται ότι "θα πρέπει η Βουλή των Αντιπροσώπων να λάβει σοβαρά υπόψη το γεγονός ότι η Επαρχία Αμμοχώστου όπως και βέβαια και άλλες περιοχές της Κύπρου πάσχει από το πρόβλημα της εποχικότητας και κατ’  συνέπεια οι ντόπιες επιχειρήσεις καταλήγουν σε μειωμένους κύκλους εργασιών, αφού επί της ουσίας λειτουργούν μόνο 4-5 μήνες". 

Θέση της ΤΕΒΕΑ είναι "ότι θα πρέπει να αφεθούν οι επιχειρήσεις όπως λειτουργήσουν χωρίς περιορισμούς καθόλη τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, άλλωστε όταν στην Κύπρο αναφερόμαστε σε επιχειρήσεις, αναφερόμαστε σε μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις". 

 

Δειτε Επισης

Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις