Omni Channel Retail: Κάν’ το όπως η Tesco

Πώς η Tesco και οι διεθνείς κολοσσοί του λιανεμπορίου, γενικότερα, οδηγούν την κούρσα της τάσης που περιγράφεται ως Omni Channel Retail και περιλαμβάνει ό,τι έφερε και θα φέρει στην αγορά η ψηφιακή εποχή; Το ερώτημα απαντάται στο 12ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου από την Karen Dracou, Multi Channel Strategy Director της Tesco PLC Αγγλίας. Το συνέδριο παρουσιάζει η Carrefour Κύπρου.

Η ψηφιακή εποχή με όλες τις επιταγές και τις εκπλήξεις της επιβάλλει στην αγορά να ζει σε εγρήγορση κάθε μέρα, αναπροσαρμόζοντας τα μοντέλα με τα οποία εργάζεται. Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις, που έχει σήμερα ενώπιόν του το διεθνές λιανεμπόριο, δεν είναι άλλη από το Omni Channel Retail. Ό,τι με δυο λόγια φέρνει μαζί της η ψηφιακή τεχνολογία στην αγορά του λιανικού εμπορίου, επιτάσσοντας ανάλογη προσαρμογή για όσους θέλουν να συμβαδίζουν ή και να προπορεύονται των εξελίξεων.          

 Από τη νέα αυτή τάση δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η Κύπρος. Η αγορά του λιανεμπορίου ήδη έχει δηλώσει παρούσα. Τα μέλη της καλούνται να δώσουν για άλλη μια φορά μια νέα μάχη, την ψηφιακή. Ποιοι θα τα καταφέρουν και πώς;                                                                                

Στο ερώτημα απαντά η Karen Dracou, με όλη την εμπειρία και τις γνώσεις από τη συμμετοχή της στην Omni Channel Retail εποχή, με την ιδιότητα του στελέχους της Tesco. Έρχεται για μια μόνο παρουσίαση στο 12ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία.

Η Karen Dracou
Προτού αναλάβει καθήκοντα ως η Multi Channel Strategy Director της Tesco PLC Αγγλίας, η Karen Dracou ήταν η Head of Omni Channel του John Lewis Αγγλίας. Όπως αναφέρθηκε, «η Tesco ‘έκλεψε’ την Karen από το John Lewis στην προσπάθειά της να γίνει πρωτοπόρος παγκόσμια στο Μulti Channel». Πριν από το John Lewis δούλεψε για περισσότερα από 15 χρόνια στο Marks and Spencer με διάφορες ευθύνες και καθήκοντα στο εμπορικό τμήμα. Τα τελευταία χρόνια η Karen έχει γοητευθεί από την αλλαγή που έφερε η ψηφιακή τεχνολογία στο λιανικό εμπόριο και τώρα επικεντρώνεται στο Οmni Channel, στις εντυπώσεις που αυτό αφήνει στους πελάτες και στις αλλαγές στις οποίες προβαίνουν οι λιανοπωλητές, ώστε να αντιμετωπίσουν τους ανταγωνιστές τους και να επικρατήσουν.

Το συνέδριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές μάρκετινγκ, brand managers, εμπορικούς διευθυντές, όπως επίσης και σε  στελέχη που ασχολούνται με το λιανικό εμπόριο.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

Κύριος Χορηγός: Carrefour Κύπρου. Χορηγοί: Cablenet και Powersoft. Οργανωτής: IMH. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, ΙnBusinessNews.com, Τηλεόραση Σίγμα και Συγκρότημα Δίας. Υποστηριχτές: ECR Cyprus, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Σύνδεσμος Προμηθευτών Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης

Πληροφορίες 
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com 

 

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Μηνιαία συνάντηση των μελών του με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας
GrantXpert Consulting: Επιτυχημένο σεμινάριο για ανάπτυξη ανθεκτικών ηγετικών στελεχών σε Λάρνακα και Λευκωσία
DiscoverEU: Ευκαιρία σε νέους και νέες 18 ετών να εξερευνήσουν την πλούσια ποικιλομορφία της Ευρώπης μέσω ταξιδιών
Οι 19 επιχειρηματίες που πριν από 64 χρόνια οραματίστηκαν και ίδρυσαν την ΟΕΒ-Η πορεία μέσα στον χρόνο
Junior Achievement Κύπρου: Φοιτητική επιχειρηματικότητα-Έναρξη αιτήσεων για τα προγράμματα
DP World Limassol: Ολοήμερη, διαδραστική εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας
H Energame και το CIM-Cyprus Business School απονέμουν πλήρεις υποτροφίες σε μελλοντικούς ηγέτες
Σπουδαία συμπεράσματα και χρήσιμη καθοδήγηση για ορθή επικοινωνία ευρωπαϊκών έργων
Έγινε 64 χρονών η ΟΕΒ-«Συνεχίζουμε δυναμικά, υπεύθυνα και αισιόδοξα»
ΙδΕΚ: Ανοίγει τις πύλες του και υπόσχεται μια αξέχαστη εμπειρία το European Researcher’s Night