Cyta: Με 1,2 εκατ. κλείδωσε το Champions League
07:19 - 29 Μαΐου 2015
Έχοντας ως στόχο την εξασφάλιση ολόκληρου του πακέτου μεταδόσεων του Champions League η Cyta με προσφορά της τάξης του 1,2 εκατ. ευρώ ετησίως, κέρδισε την προβολή της διοργάνωσης για άλλα τρία χρόνια, δηλαδή από την ερχόμενη ποδοσφαιρική σεζόν έως και το 2019.
Συνδιεκδικητές του κορυφαίου ποδοσφαιρικού θεάματος στον πλανήτη ήταν και κανάλια ανοικτής ζώνης όπως και το ΡΙΚ, τα οποία δεν διεκδίκησαν ολόκληρο το πακέτο προβολής του Champions League.
Η προσφορά της Cyta ήταν σαφώς μεγαλύτερη, ωστόσο, το πακέτο που εξασφάλισε για όλους τους αγώνες του Champions League οδηγεί την UEFA σε απαίτηση προς τον ημικρατικό για παραχώρηση κάποιων αγώνων σε κανάλι ανοικτής ζώνης.
Όταν η Cyta υπογράψει τα σχετικά συμβόλαια με την UEFA, κάτι που θα γίνει εντός των επόμενων εβδομάδων, θα προχωρήσει σε προκήρυξη διαγωνισμού για τον αγώνα τρίτης επιλογής από το πακέτο του Champions League. Το κανάλι που θα υποβάλει την καλύτερη οικονομική πρόταση θα κερδίσει το δικαίωμα προβολής ενός αγώνα την εβδομάδα, αλλά αφού η Cyta επιλέξει ποιους θεωρεί ως τους δύο δημοφιλέστερους αγώνες, για να τους προβάλλει στην πλατφόρμα της Cytavision, μαζί με όλους τους υπόλοιπους αγώνες. Ο τελικός προβάλλεται πάντα σε ανοικτή ζώνη κατ’ απαίτηση της UEFA, η οποία θεωρεί πως καθιστά πιο δημοφιλές το ποδοσφαιρικό της προϊόν, δίνοντας στη μεγαλύτερη δυνατή μάζα κόσμου τη δυνατότητα να το παρακολουθεί.
Η εξασφάλιση του Champions League από τη Cyta ή καλύτερα η διατήρησή του για άλλα τρία χρόνια, δίνει στον ημικρατικό οργανισμό πλεονέκτημα στην αγορά του triple play. Στη Cyta θεωρούν ότι η πλατφόρμα της Cytavision λειτουργεί συγκρατεί ή φέρνει νέους πελάτες στον οργανισμό, οι οποίοι χωρίς το αθλητικό περιεχόμενο της πλατφόρμας θα επέλεγαν ευκολότερα άλλο πάροχο συνδρομητικής τηλεόρασης, διαδικτύου και τηλεφωνίας.