Ian Cox: Digital is inevitable

Στο συνέδριο της ΜΤΝ Business με θέμα Integration of Telecoms with IT: Enabling and inspiring growth μίλησε ο Ian Cox, διεθνώς αναγνωρισμένος γκουρού σε θέματα τεχνολογικής αναδόμησης και συγγραφέας. 

Κατά την έναρξη της ομιλίας του ο Ian Cox παρουσίασε κάποια στοιχεία που προκύπτουν από έρευνες αγοράς που αφορούν την αξιοποίηση της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, το 68% των CEO που συμμετείχαν στην έρευνα πιστεύουν ότι το ψηφιακό κύμα έχει ήδη επηρεάσει την επιχείρησή τους και το 93% ότι η τεχνολογία θα «αναστατώσει» την επιχείρηση τους μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Επίσης, το 72% των CEO πιστεύουν ότι η τεχνολογία θα ενισχύσει το customer experience της επιχείρησής τους και το 71% πιστεύει ότι η τεχνολογία έχει βοηθήσει την ικανότητα μιας επιχειρήσης να καινοτομεί. Ο ίδιος ο Ian Cox θεωρεί ότι όλοι οι τομείς και όλες οι επιχειρήσεις θα επηρεαστούν από την τεχνολογία μέσα στα επόμενα χρόνια. 
 
Ο επιτυχημένος γκούρου δήλωσε ότι χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, μια επιχείρηση μπορεί να επιχειρεί διαφορετικά και να λειτουργεί εξυπνότερα. «Με τη χρήση της τεχνολογίας, εσύ ο ίδιος επιλέγεις πώς και προς ποια κατεύθυνση θα αναπτυχθεί η επιχείρησή σου». Η τεχνολογία, όπως ανέφερε, έχει καταφέρει να μεταφερθεί από το πίσω μέρος του γραφείου στον καλύτερο συνεργάτη μιας επιχείρησης. 
 
Αναφερόμενος στην αξιοποίηση της τεχνολογίας από τις σύγχρονες επιχειρήσεις διαχώρισε τις προοπτικές που προσφέρει σε τέσσερις κατηγορίες: ενίσχυση των υφιστάμενων προϊόντων μέσω της τεχνολογίας, δημιουργία νέων προϊόντων, επαναπροσδιορισμός της λειτουργικότητας μιας επιχείρησης και δημιουργία ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου. «Είναι πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση να αναγνωρίσει τον πελάτη της και να δημιουργήσει προϊόντα που να τον εξυπηρετούν, με απώτερο στόχο να αναπτύξει μια καλή σχέση μαζί του». 
 
Σε αυτό το σημείο έδωσε διάφορα παραδείγματα εταιρειών που αξιοποίησαν την τεχνολογία είτε εσωτερικά είτε με συνεργάτες και επικεντρώθηκε στο παράδειγμα της Netflix. Συγκεκριμένα, ανέφερε οτι η εταιρεία κατάφερε να αλλάξει τον τρόπο που οι καταναλωτές βλέπουν την τηλεοπτική ψυχαγωγία, δημιουργόντας ένα διαδικτυακό κανάλι με καινοτόμες υπηρεσίες. «Η εταιρεία επικεντρώνεται στο κομμάτι της ψυχαγωγίας και συνεργάζεται με τρίτες εταιρείες για την ανάπτυξη των λογισμικών και τεχνολογικών της συστημάτων», ανέφερε. 

Δειτε Επισης

Η Cyta Business παρουσίασε το δίκτυο NarrowBand-IoT-Οι νέες δυνατότητες που φέρνει
Στη Ρώμη για προώθηση της Ψηφιακής Καινοτομίας στη Μεσόγειο ο Δημήτρης Σκουρίδης
Γιατί η «data-centric» προσέγγιση κυβερνοασφάλειας μετασχηματίζει επιχειρήσεις
Δ. Ζαφειριάδης: H εσφαλμένη εκτίμηση οργανισμών που θα τους στοιχίσει... ακριβά
S. Štucl προς επιχειρήσεις: Βρείτε την ισορροπία ανάμεσα σε ανθεκτικότητα και αλλαγή
Εκδήλωση της IBM για τους εμπορικούς της συνεργάτες-Παρουσιάστηκαν οι στρατηγικές κατευθύνσεις της εταιρείας
Ι. Σολωμάκος: Πώς προχωράμε με ασφαλή τεχνητή νοημοσύνη στον ευφυή κόσμο
S. Nagoor: Μηδενική εμπιστοσύνη στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Α. Χατζηπαπάς: Σοβαρές συνέπειες για τις εταιρείες αν δεν διαχειριστούν εσωτερικούς κινδύνους κυβερνοεπιθέσεων
Samsung: Αναπτύσσει τον πρώτο SSD αυτοκινήτου βασισμένο στην 8η γενιά V-NAND