Cyta: Το δικαίωμα στην επικοινωνία, με όχημα την καινοτομία
14:21 - 26 Μαΐου 2015
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) αποτελεί στρατηγική επιλογή που διαπερνά όλες τις δραστηριότητές μιας επιχείρησης. Αποτελεί ευκαιρία για καινοτομία, επηρεάζει την φήμη της, διαμορφώνει την εργασιακή κουλτούρα των εργαζομένων, καθώς και την ικανότητα της επιχείρησης να προσελκύει και να διατηρεί ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό.
Για τη Cyta, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), αποτελεί ακόμα μια πηγή καινοτομίας και μπορεί να συνεισφέρει στη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα του Οργανισμού. Την ίδια ώρα, μέσα από την ΕΚΕ, μπορούν να επωφελούνται οι συμμέτοχοί της και η ευρύτερη κοινωνία. Αφορά, επίσης, όπως σημειώνεται στη στρατηγική της Cyta, το πόσο υπεύθυνα λειτουργεί ως Οργανισμός, σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα και στις σχέσεις του με όσους επηρεάζει.
Όσον αφορά την κοινωνική διάσταση της ΕΚΕ, η Cyta, αναγνωρίζοντας ότι η ευρύτερη κοινωνία, αποτελεί μέρος των συμμέτοχων της, αναπτύσσει πολύ σημαντικό έργο, μέσα από καινοτόμες εφαρμογές, προσφέροντας λύσεις και εξοπλισμό, που ικανοποιούν τις ιδιαίτερες ανάγκες μελών της κοινωνίας που έχουν σχέση με την ηλικία ή/και την υγεία τους. Όπως τα άτομα με δυσκολίες στην ακοή, στην όραση ή στην κίνηση.
Με σύνθημα «Η επικοινωνία είναι δικαίωμα όλων» ο Οργανισμός ανταποκρίνεται με ιδιαίτερη ευαισθησία στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει μερίδα της κοινωνίας, ανεξαρτήτως αριθμού και προσφέρει λύσεις πρόσβαση στην επικοινωνία των ατόμων αυτών.
Κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα λύσεων είναι:
Λύσεις για άτομα με δυσκολίες στην επικοινωνία με εξειδικευμένα τηλεπικοινωνιακά προϊόντα σε τιμές κόστους. Η Cyta παρέχει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων, υπηρεσιών και λύσεων επικοινωνίας για άτομα κάθε ηλικίας με δυσκολίες στην ακοή, την όραση ή την κίνηση, με σχετικό εξοπλισμό, που μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να εξασφαλίσει από τα Cytashop σε όλη την Κύπρο, σε τιμές κόστους. Οι συσκευές απευθύνονται τόσο σε άτομα με αναπηρίες, όσο και σε ηλικιωμένους με μειωμένες δυνατότητες επικοινωνίας.
Δωρεάν λεπτά βιντεοκλήσεων για πελάτες με προβλήματα ακοής με τα προγράμματα RED. Η Cytamobile-Vodafone σε συνεργασία με τους παγκύπριους συνδέσμους κωφών ατόμων, προσφέρει δωρεάν λεπτά τοπικών βιντεοκλήσεων (Video Calls) για πελάτες με προβλήματα ακοής, με τα προγράμματα RED. Τα δωρεάν λεπτά τοπικών βιντεοκλήσεων παρέχονται αυτόματα σε όσους πελάτες επιλέξουν τα προγράμματα RED (με συσκευή ή μόνο με κάρτα SIM), εάν προσκομίσουν τα σχετικά πιστοποιητικά μαζί με την ταυτότητά τους, σε ένα από τα Cytashop, παγκύπρια ή σε έναν από τους συνδέσμους κωφών ατόμων.
Speaking phone: Η υπηρεσία Speaking Phone της Cytamobile-Vodafone προσφέρει ουσιαστική βοήθεια στα άτομα με προβλήματα στην όραση και διευκολύνει τη ζωή και την επικοινωνία τους, εντάσσοντάς τους στο κοινωνικό σύνολο σε πιο ισότιμη βάση. Η υπηρεσία ενεργοποιείται με την εγκατάσταση του λογισμικού «TALKS» στο κινητό τηλέφωνο, το οποίο παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα να «ακούει» τις πληροφορίες που εμφανίζονται στην οθόνη του κινητού του τηλεφώνου, με τη χρήση της τεχνολογίας «αληθινής φωνής». Η υπηρεσία απευθύνεται σε πελάτες της Cytamobile-Vodafone, που θα προσκομίσουν επικυρωμένο πιστοποιητικό, από την Παγκύπρια Οργάνωση Τυφλών και παρέχεται δωρεάν.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις σχετικά με το πιστοποιητικό οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν την Παγκύπρια Οργάνωση Τυφλών στο 22813383.
Παράλληλα, στο πλαίσιο του πολύπλευρου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που εφαρμόζει η Cyta, περιλαμβάνονται και πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην ολοκληρωμένη ενημέρωση του κοινού, σχετικά με την ασφαλή χρήση τόσο του κινητού τηλεφώνου όσο και του διαδικτύου, είτε αυτή είναι μέσω του κινητού τηλεφώνου είτε μέσω του υπολογιστή.
Υλοποιώντας τις δεσμεύσεις της, η Cyta, είναι ο μοναδικός παροχέας κινητής τηλεφωνίας από την Κύπρο, που υπέγραψε από το 2007 μαζί με άλλες εταιρείες-παροχείς κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη, σχετικό πλαίσιο δεοντολογίας, για την ασφαλέστερη χρήση του κινητού από ανηλίκους. Με την υπογραφή αυτή, δεσμεύτηκε, μεταξύ άλλων, για την ενημέρωση και την παροχή εργαλείων σε γονείς και παιδιά, ώστε να είναι δυνατός ο έλεγχος, τόσο σε ό,τι αφορά τη χρήση του κινητού τηλεφώνου, όσο και σε ότι αφορά το περιεχόμενο.
Στα πλαίσια αυτά διαθέτει στην αγορά:
Υπηρεσία Safe Internet. Προσφέρει τη δυνατότητα στους γονείς να προστατέψουν τα παιδιά τους από το παράνομο, ανεπιθύμητο και επιβλαβές περιεχόμενο του διαδικτύου. Μέσα από την υπηρεσία αυτή μπορούν να επιλέξουν τις κατηγορίες διαδικτυακού περιεχόμενου, συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή/και εφαρμογές διαδικτύου, στις οποίες δεν θέλουν να επιτρέπουν την πρόσβαση, καθώς επίσης και να καθορίσουν το χρόνο επιτρεπόμενης πρόσβασης στο διαδίκτυο, για κάθε χρήστη του ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Εφαρμογή safeMobile: Η εφαρμογή αυτή αποτελεί ένα εργαλείο που επιτρέπει στους γονείς να παρέχουν ελεγχόμενη ελευθερία και να προστατεύουν τα παιδιά τους, όταν χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο. Τους προσφέρει τη δυνατότητα να καθορίζουν με ποια πρόσωπα θα μιλούν και θα ανταλλάσσουν SMS τα παιδιά τους, σε ποιες εφαρμογές του κινητού θα έχουν πρόσβαση. Τους επιτρέπει, επίσης, να γνωρίζουν, ανά πάσα στιγμή, πού βρίσκονται τα παιδιά τους, μέσω του GPS Locator και να έχουν ολοκληρωμένη πληροφόρηση για το είδος και το χρόνο χρήσης, που κάνουν από το smartphone τους. Η εφαρμογή παρέχεται αποκλειστικά στους πελάτες της Cytamobile-Vodafone και είναι συμβατή με συσκευές με λειτουργικό Android V2.3 ή νεότερο, μέσω του Google Play Store.
Ο Οργανισμός δίνει μεγάλη σημασία στη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και στις συνεχείς αλλαγές που προκαλεί αυτή η εξέλιξη στις ανάγκες για επικοινωνία. Είναι, επίσης, πεπεισμένη και έχει αποδείξει ότι με το έργο που έχει καταγεγραμμένο ως σήμερα, σε θέματα κοινωνικής ευθύνης, θα είναι σε θέση να συνεχίσει τις δράσεις της, ώστε να συνεχίσουν οι πελάτες της να αισθάνονται σιγουριά και ασφάλεια.