Mellona: 60 νέα σημεία πώλησης στη Μέση Ανατολή

Σε επέκταση της συνεργασίας της με την εταιρεία Maison Maatouk προχώρησε η Mellona. Η εταιρεία αυξάνει τα σημεία πώλησής της στη Μέση Ανατολή από πέντε σε 60.

Η Mellona είναι γνωστή για την παραγωγή των φυσικών προϊόντων της από άθερμο μέλι. 

Η συνεργασία των δύο μερών άρχισε πριν από δύο χρόνια με την τοποθέτηση των προϊόντων Mellona στα shop in shop των πέντε ιδιόκτητων Café Bistro Maison Maatouk στο Abu Dhabi. Σήμερα επεκτείνεται και στα σημεία franchise Maison Maatouk σε Abu Dhabi, Dubai, Qatar, Σαουδική Αραβία και Λίβανο.

Η Maison Maatouk ιδρύθηκε στο Λίβανο πριν από 50 περίπου χρόνια και σήμερα εδρεύει στο Abu Dhabi. Διαθέτει μια από τις πιο αναγνωρισμένες μάρκες premium καφέ όχι μόνο στα Η.Α.Ε., αλλά και σε ολόκληρη τη Μέση Ανατολή.
Όπως τόνισε ο διευθυντής πωλήσεων και εξαγωγών της Mellona Στέλιος Στυλιανού, η πολύ καλή ανταπόκριση των καταναλωτών στα προϊόντα της εταιρείας οδήγησε στην επέκταση της συνεργασίας. «Μάλιστα, αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τις εξαγωγές στην περιοχή», σημείωσε. 

Καταλήγοντας τόνισε ότι αποκλειστικά για τη Maison Maatouk η Mellona έχει  δημιουργήσει ένα νέο προϊόν, το άθερμο μέλι με φυσική γεύση καφέ.

Δειτε Επισης

Αλέξης Βαφεάδης: Ακούσαμε τις θέσεις του ΣΕΜΗΟ, σύντομα νέα σχέδια για ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης
ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο