KitKat: Nέα καμπάνια YouTube my break

Μετά από 80 ολόκληρα χρόνια η KitKat ξεκίνησε τη μεγαλύτερη μέχρι τώρα αλλαγή στον σχεδιασμό του περιτυλίγματος της σοκολάτας της.

Πρόκειται για αλλαγή στο λογότυπο της KitKat, η οποία αντικατοπτρίζει τους διάφορους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές περνούν τον χρόνο τους στα διαλείμματα τους, συμπεριλαμβανομένου και ενός λογότυπου με την ονομασία «YouTube my break».

Σύμφωνα με τη marketing director της Nestle στο τμήμα ζαχαροπλαστικής σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία Lisa May, 600 χιλιάδες από τις YouTube break KitKats θα πωληθούν με σκοπό οι άνθρωποι να αξιοποιήσουν καλύτερα τον χρόνο εργασίας τους.

Εκτός από τις αλλαγές στον σχεδιασμό του περιτυλίγματος, η Nestle χρησιμοποιεί και τη φωνητική τεχνολογία αναζήτησης που προσφέρει η Google. Οποιοσδήποτε χρήστης αναζητήσει «KitKat YouTube my break» στο κινητό του τηλέφωνο θα εμφανίζεται ένα βίντεο της KitKat και ένα playlist από τα πιο trending βίντεο στο YouTube.

Στα πλαίσια της καμπάνιας η KitKat θα δημοσιεύσει ακόμη 71 “breaks” που θα εκπροσωπούν διαφορετικούς τύπους ανθρώπων, όπως “chatty break”, “cheeky break ” και “reading break”.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025
Επεκτείνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της η Toyota
H Unicars οδηγεί για μια ακόμη χρονιά το Skoda Cyprus Gran Fondo
Η RIFAI στην Κύπρο: Νέα εποχή με πλήρη ανακαίνιση των τριών καταστημάτων της-Μια κομβική στιγμή για το brand
Lexus RZ: Βελτιωμένη απόδοση και νέα εμπειρία πολυτέλειας