KitKat: Nέα καμπάνια YouTube my break

Μετά από 80 ολόκληρα χρόνια η KitKat ξεκίνησε τη μεγαλύτερη μέχρι τώρα αλλαγή στον σχεδιασμό του περιτυλίγματος της σοκολάτας της.

Πρόκειται για αλλαγή στο λογότυπο της KitKat, η οποία αντικατοπτρίζει τους διάφορους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές περνούν τον χρόνο τους στα διαλείμματα τους, συμπεριλαμβανομένου και ενός λογότυπου με την ονομασία «YouTube my break».

Σύμφωνα με τη marketing director της Nestle στο τμήμα ζαχαροπλαστικής σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία Lisa May, 600 χιλιάδες από τις YouTube break KitKats θα πωληθούν με σκοπό οι άνθρωποι να αξιοποιήσουν καλύτερα τον χρόνο εργασίας τους.

Εκτός από τις αλλαγές στον σχεδιασμό του περιτυλίγματος, η Nestle χρησιμοποιεί και τη φωνητική τεχνολογία αναζήτησης που προσφέρει η Google. Οποιοσδήποτε χρήστης αναζητήσει «KitKat YouTube my break» στο κινητό του τηλέφωνο θα εμφανίζεται ένα βίντεο της KitKat και ένα playlist από τα πιο trending βίντεο στο YouTube.

Στα πλαίσια της καμπάνιας η KitKat θα δημοσιεύσει ακόμη 71 “breaks” που θα εκπροσωπούν διαφορετικούς τύπους ανθρώπων, όπως “chatty break”, “cheeky break ” και “reading break”.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Lidl Κύπρου: Η επετειακή καμπάνια για τα 15 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Κύπρο (video)
Το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής Coligas Fast από την Aboca-Διατίθεται σε όλα τα φαρμακεία παγκύπρια
VitaPets Ltd: Γιορτάζει πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην κυπριακή αγορά
Νέα επένδυση από Frou Frou-Εκπόνησε και υλοποίησε ένα από τα σημαντικότερα project του ομίλου(pics)
Στα σκαριά η εξαγορά της Just Eat από την ολλανδική Prosus-Μεγάλο deal 4,1 δισ. ευρώ
Χρυσταλλένα Πουλλή: To brand CP Herbalist και η δύναμη της φύσης στην περιποίηση(video)
Fever-Tree: Νο1 Best Selling & No1 Top Trending mixer brand για 11η συνεχόμενη χρονιά
Tanqueray No. TEN: #1 Best Selling Gin Brand & #1 Bartenders’ Choice από το Drinks International Report 2025
Toyota Κύπρου: Ενισχύει τον στόλο της Αστυνομίας με νέα Toyota Land Cruiser-Συνέχεια της σταθερής συνεργασίας
Honda: Το νέο υβριδικό Prelude έρχεται στην Ευρώπη το 2026