KitKat: Nέα καμπάνια YouTube my break

Μετά από 80 ολόκληρα χρόνια η KitKat ξεκίνησε τη μεγαλύτερη μέχρι τώρα αλλαγή στον σχεδιασμό του περιτυλίγματος της σοκολάτας της.

Πρόκειται για αλλαγή στο λογότυπο της KitKat, η οποία αντικατοπτρίζει τους διάφορους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές περνούν τον χρόνο τους στα διαλείμματα τους, συμπεριλαμβανομένου και ενός λογότυπου με την ονομασία «YouTube my break».

Σύμφωνα με τη marketing director της Nestle στο τμήμα ζαχαροπλαστικής σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία Lisa May, 600 χιλιάδες από τις YouTube break KitKats θα πωληθούν με σκοπό οι άνθρωποι να αξιοποιήσουν καλύτερα τον χρόνο εργασίας τους.

Εκτός από τις αλλαγές στον σχεδιασμό του περιτυλίγματος, η Nestle χρησιμοποιεί και τη φωνητική τεχνολογία αναζήτησης που προσφέρει η Google. Οποιοσδήποτε χρήστης αναζητήσει «KitKat YouTube my break» στο κινητό του τηλέφωνο θα εμφανίζεται ένα βίντεο της KitKat και ένα playlist από τα πιο trending βίντεο στο YouTube.

Στα πλαίσια της καμπάνιας η KitKat θα δημοσιεύσει ακόμη 71 “breaks” που θα εκπροσωπούν διαφορετικούς τύπους ανθρώπων, όπως “chatty break”, “cheeky break ” και “reading break”.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Η ELEMIS επίσημος συνεργάτης περιποίησης δέρματος της Aston Martin-Ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία
Samsung Galaxy Z Fold7: Ultra ισχυρό, ultra κομψό-Η πιο εξελιγμένη σειρά Galaxy Z
Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων