KitKat: Nέα καμπάνια YouTube my break

Μετά από 80 ολόκληρα χρόνια η KitKat ξεκίνησε τη μεγαλύτερη μέχρι τώρα αλλαγή στον σχεδιασμό του περιτυλίγματος της σοκολάτας της.

Πρόκειται για αλλαγή στο λογότυπο της KitKat, η οποία αντικατοπτρίζει τους διάφορους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές περνούν τον χρόνο τους στα διαλείμματα τους, συμπεριλαμβανομένου και ενός λογότυπου με την ονομασία «YouTube my break».

Σύμφωνα με τη marketing director της Nestle στο τμήμα ζαχαροπλαστικής σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία Lisa May, 600 χιλιάδες από τις YouTube break KitKats θα πωληθούν με σκοπό οι άνθρωποι να αξιοποιήσουν καλύτερα τον χρόνο εργασίας τους.

Εκτός από τις αλλαγές στον σχεδιασμό του περιτυλίγματος, η Nestle χρησιμοποιεί και τη φωνητική τεχνολογία αναζήτησης που προσφέρει η Google. Οποιοσδήποτε χρήστης αναζητήσει «KitKat YouTube my break» στο κινητό του τηλέφωνο θα εμφανίζεται ένα βίντεο της KitKat και ένα playlist από τα πιο trending βίντεο στο YouTube.

Στα πλαίσια της καμπάνιας η KitKat θα δημοσιεύσει ακόμη 71 “breaks” που θα εκπροσωπούν διαφορετικούς τύπους ανθρώπων, όπως “chatty break”, “cheeky break ” και “reading break”.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα
Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα
Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung