Powered by

Καλύτερους μισθούς σε ωρομίσθιους δίνει το Facebook

Η εταιρεία του Facebook ανέβασε τα ωρομίσθια στους μη - μόνιμους υπαλλήλους του, όπως το προσωπικό στην καφετέρια και τους υπεύθυνους καθαριότητας, σε 15 δολάρια την ώρα ως κατώτατο όριο, καθώς το χάσμα μεταξύ των υψηλόβαθμων στελεχών του και των χαμηλόμισθων έχει δημιουργήσει αυξανόμενες εντάσεις μεταξύ υπαλλήλων.

Το προσωπικό θα δικαιούται επίσης το λιγότερο δύο εβδομάδες άδεια με αποδοχές και ένα επίδομα 4.000 δολαρίων για νέα μέλη οικογενείας, για όσους γονείς δεν δικαιούνται γονικής άδειας, είπε η σύμβουλος Σέριλ Σάντμπεργκ σε ανάρτηση στο Facebook.

Τα νέα ωρομίσθια μπήκαν σε εφαρμογή αναδρομικά από την 1η Μαΐου στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Μένλο Παρκ της Καλιφόρνιας. Η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει την πολιτική αυτή φέτος σε όλους τους εξωτερικούς προμηθευτές που έχουν περισσότερους από 25 υπαλλήλους και έχουν έδρα στις ΗΠΑ, ενώ δεν αποκάλυψε τον αριθμό των υπαλλήλων και τα ονόματα των προμηθευτών της που θα επωφεληθούν από την καινούργια πολιτική της.

Πολλές εταιρείες στο Σίλικον Βάλει, κέντρο υψηλής τεχνολογίας στις ΗΠΑ, έχουν υποστεί πίεση να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ στελεχών και άλλων  υπαλλήλων τους, ιδιαίτερα καθώς το κόστος ζωής στην Καλιφόρνια παραμένει υψηλό.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Ebury: Tο δολάριο παραμένει ανεπηρέαστο παρά τη μεγάλη μείωση των επιτοκίων από τη Fed
Χρυσός: Νέο υψηλό ρεκόρ με το βλέμμα στις επόμενες κινήσεις της Fed
Σε νέο υψηλό ρεκόρ η ανεργία στην Κίνα-Τα ποσοστά σε νέους και σε αστικές περιοχές
Συμφωνία στο Κογκρέσο για να αποφευχθεί προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Στο 100% του ΑΕΠ το βρετανικό δημόσιο χρέος-Για πρώτη φορά από τη δεκαετία ‘60
Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου