Powered by

Aλλάζει ο διαφημιστικός χάρτης των ΗΠΑ

Η μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας των ΗΠΑ, Verizon Communications και μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ψηφιακών διαφημίσεων, AOL, ενώνουν τις δυνάμεις τους.
 
Με μία εξαγορά – μαμούθ που ανέρχεται σε $4,4 δισεκατομμύρια, η Verizon αποκτά πρόσβαση σε μία πολλά υποσχόμενη αγορά, που περιλαμβάνει και την ιστοσελίδα της Huffington Post.

H AOL ετοιμάζει μία υπηρεσία ζωντανής μετάδοσης βίντεο σε κινητά, που θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να παρακολουθούν ζωντανά τηλεοπτικά προγράμματα και να έχουν πρόσβαση σε video on demand.

Η AOL έχει αφήσει οριστικά πίσω της την καταστροφική συγχώνευση με τον όμιλο Time Warner και έχει εξελιχθεί σε μία εταιρεία “τεχνολογίας προγραμματικής διαφήμισης” σε κινητά, όπου υπερσύγχρονοι υπολογιστές πραγματοποιούν αγοραπωλησίες διαφημιστικού χώρου.

Εuronews.gr

Δειτε Επισης

Ebury: Tο δολάριο παραμένει ανεπηρέαστο παρά τη μεγάλη μείωση των επιτοκίων από τη Fed
Χρυσός: Νέο υψηλό ρεκόρ με το βλέμμα στις επόμενες κινήσεις της Fed
Σε νέο υψηλό ρεκόρ η ανεργία στην Κίνα-Τα ποσοστά σε νέους και σε αστικές περιοχές
Συμφωνία στο Κογκρέσο για να αποφευχθεί προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Στο 100% του ΑΕΠ το βρετανικό δημόσιο χρέος-Για πρώτη φορά από τη δεκαετία ‘60
Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου