Powered by

Aλλάζει ο διαφημιστικός χάρτης των ΗΠΑ

Η μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας των ΗΠΑ, Verizon Communications και μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ψηφιακών διαφημίσεων, AOL, ενώνουν τις δυνάμεις τους.
 
Με μία εξαγορά – μαμούθ που ανέρχεται σε $4,4 δισεκατομμύρια, η Verizon αποκτά πρόσβαση σε μία πολλά υποσχόμενη αγορά, που περιλαμβάνει και την ιστοσελίδα της Huffington Post.

H AOL ετοιμάζει μία υπηρεσία ζωντανής μετάδοσης βίντεο σε κινητά, που θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να παρακολουθούν ζωντανά τηλεοπτικά προγράμματα και να έχουν πρόσβαση σε video on demand.

Η AOL έχει αφήσει οριστικά πίσω της την καταστροφική συγχώνευση με τον όμιλο Time Warner και έχει εξελιχθεί σε μία εταιρεία “τεχνολογίας προγραμματικής διαφήμισης” σε κινητά, όπου υπερσύγχρονοι υπολογιστές πραγματοποιούν αγοραπωλησίες διαφημιστικού χώρου.

Εuronews.gr

Δειτε Επισης

Ευρωζώνη: Στασιμότητα στον ιδιωτικό τομέα εν μέσω διεθνούς αβεβαιότητας
Ανάκαμψη στον γερμανικό ιδιωτικό τομέα-Κοντά στην έξοδο από την ύφεση η μεταποίηση
Αντισυνταγματική η εισφορά αλληλεγγύης των τραπεζών στην Πορτογαλία
Κρ. Γκεοργκίεβα: Προειδοποιεί για ευρύτερους κινδύνους από τις αμερικανικές επιθέσεις στο Ιράν
Πώς η Μέση Ανατολή και το αμερικανικό χρέος οδηγούν τους επενδυτές στο χρυσό
Η πλεονάζουσα παγκόσμια προσφορά πετρελαίου περιορίζει τις αυξήσεις τιμών
Ιστορικά ψηλά στις μετοχές στο Τελ Αβίβ μετά τα πλήγματα ΗΠΑ στο Ιράν
Αναμένουν άνοδο στις τιμές πετρελαίου οι επενδυτές, στροφή προς ασφαλή καταφύγια
Barclays: Οικονομική ανάκαμψη στην Ευρωζώνη από το 2026 με αιχμή τη Γερμανία
Ομόφωνη στήριξη Ecofin στην ένταξη της Βουλγαρίας στην ευρωζώνη από την 1η Ιανουαρίου του 2026