Powered by

Aλλάζει ο διαφημιστικός χάρτης των ΗΠΑ

Η μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας των ΗΠΑ, Verizon Communications και μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ψηφιακών διαφημίσεων, AOL, ενώνουν τις δυνάμεις τους.
 
Με μία εξαγορά – μαμούθ που ανέρχεται σε $4,4 δισεκατομμύρια, η Verizon αποκτά πρόσβαση σε μία πολλά υποσχόμενη αγορά, που περιλαμβάνει και την ιστοσελίδα της Huffington Post.

H AOL ετοιμάζει μία υπηρεσία ζωντανής μετάδοσης βίντεο σε κινητά, που θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να παρακολουθούν ζωντανά τηλεοπτικά προγράμματα και να έχουν πρόσβαση σε video on demand.

Η AOL έχει αφήσει οριστικά πίσω της την καταστροφική συγχώνευση με τον όμιλο Time Warner και έχει εξελιχθεί σε μία εταιρεία “τεχνολογίας προγραμματικής διαφήμισης” σε κινητά, όπου υπερσύγχρονοι υπολογιστές πραγματοποιούν αγοραπωλησίες διαφημιστικού χώρου.

Εuronews.gr

Δειτε Επισης

Σε υψηλό διετίας ο πληθωρισμός στη Ρωσία-Ξεπέρασε το φράγμα του 10%
Στα $307 δις το έλλειμμα προϋπολογισμού των ΗΠΑ τον πρώτο μήνα της προεδρίας Τραμπ
Απαντά στους δασμούς των ΗΠΑ με αντίμετρα αξίας 26 δις ευρώ η Ε.Ε.-Οι αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Pimco: Αυξάνονται στο 35% οι πιθανότητες ύφεσης στις ΗΠΑ το 2025 λόγω των δασμών Τραμπ
Χρυσός: Διατηρεί τα κέρδη εν μέσω εμπορικού πολέμου ΗΠΑ-Καναδά
ΗΠΑ: Αυξήθηκαν οι κενές θέσεις εργασίας-Σταθερή η ζήτηση για εργαζόμενους
«Καμπανάκι» από τους Αμερικανούς επιχειρηματίες-Οι δασμοί Τραμπ οδηγούν τους καταναλωτές σε μείωση δαπανών
Η Ε.Ε. απαντά στους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο-Στοχεύει αμερικανικά προϊόντα €26 δις
Συνεχίζει το «ράβε-ξήλωνε» με τους δασμούς ο Τραμπ… Δεύτερες σκέψεις για τα μέτρα κατά του Καναδά
Ενισχύθηκαν οι τιμές πετρελαίου και χρυσού-Πώς διαμορφώθηκαν