Powered by

Aλλάζει ο διαφημιστικός χάρτης των ΗΠΑ

Η μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας των ΗΠΑ, Verizon Communications και μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ψηφιακών διαφημίσεων, AOL, ενώνουν τις δυνάμεις τους.
 
Με μία εξαγορά – μαμούθ που ανέρχεται σε $4,4 δισεκατομμύρια, η Verizon αποκτά πρόσβαση σε μία πολλά υποσχόμενη αγορά, που περιλαμβάνει και την ιστοσελίδα της Huffington Post.

H AOL ετοιμάζει μία υπηρεσία ζωντανής μετάδοσης βίντεο σε κινητά, που θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να παρακολουθούν ζωντανά τηλεοπτικά προγράμματα και να έχουν πρόσβαση σε video on demand.

Η AOL έχει αφήσει οριστικά πίσω της την καταστροφική συγχώνευση με τον όμιλο Time Warner και έχει εξελιχθεί σε μία εταιρεία “τεχνολογίας προγραμματικής διαφήμισης” σε κινητά, όπου υπερσύγχρονοι υπολογιστές πραγματοποιούν αγοραπωλησίες διαφημιστικού χώρου.

Εuronews.gr

Δειτε Επισης

Επιβεβαιώνει την αξιολόγηση ΑΑΑ με σταθερή τάση για ESM και EFSF ο DBRS
Στην...αναμονή η αγορά εργασίας των ΗΠΑ-«Δεν προσλαμβάνουν, δεν απολύουν, απλώς παρακολουθούν»
Σήμα κινδύνου από ΔΝΤ για τις εμπορικές εντάσεις...Επισκιάζουν τις παγκόσμιες οικονομικές προοπτικές
Κάμψη στην κατασκευαστική δραστηριότητα στην Ευρωζώνη τον Μάιο-Αύξηση σε ετήσια βάση
Φρ. Μερτς: Οποιαδήποτε δασμολογική συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ε.Ε. θα είναι ασύμμετρη
Εγκρίθηκε το 18ο πακέτο κυρώσεων Ε.Ε. κατά της Ρωσίας-Ήρε το βέτο η Σλοβακία
Τα αμερικανικά τέλη φρενάρουν τα κινεζικά ναυπηγεία-Πτώση 52% στις παραγγελίες το πρώτο εξάμηνο
Ξανά πάνω από τις $120.000 το Bitcoin μετά το «ναι» σε νομοσχέδιο για τα κρυπτονομίσματα στις ΗΠΑ
Politico: Θύελλα αντιδράσεων μετά την πρόταση της Κομισιόν για νέο φόρο στις μεγάλες επιχειρήσεις
Νέα άνοδος στα επιτόκια των στεγαστικών δανείων στις ΗΠΑ-Στο 6,75% το 30ετές