Powered by

Aλλάζει ο διαφημιστικός χάρτης των ΗΠΑ

Η μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας των ΗΠΑ, Verizon Communications και μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ψηφιακών διαφημίσεων, AOL, ενώνουν τις δυνάμεις τους.
 
Με μία εξαγορά – μαμούθ που ανέρχεται σε $4,4 δισεκατομμύρια, η Verizon αποκτά πρόσβαση σε μία πολλά υποσχόμενη αγορά, που περιλαμβάνει και την ιστοσελίδα της Huffington Post.

H AOL ετοιμάζει μία υπηρεσία ζωντανής μετάδοσης βίντεο σε κινητά, που θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να παρακολουθούν ζωντανά τηλεοπτικά προγράμματα και να έχουν πρόσβαση σε video on demand.

Η AOL έχει αφήσει οριστικά πίσω της την καταστροφική συγχώνευση με τον όμιλο Time Warner και έχει εξελιχθεί σε μία εταιρεία “τεχνολογίας προγραμματικής διαφήμισης” σε κινητά, όπου υπερσύγχρονοι υπολογιστές πραγματοποιούν αγοραπωλησίες διαφημιστικού χώρου.

Εuronews.gr

Δειτε Επισης

ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας
Bitcoin: Τριήμερη πτώση 6%-Φρέναρε στα $94.000
Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση
Ο τρόμος του Τραμπ πάνω από την Ευρώπη-Τι φοβάται τώρα η ΕΚΤ
Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000