Powered by

Aλλάζει ο διαφημιστικός χάρτης των ΗΠΑ

Η μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας των ΗΠΑ, Verizon Communications και μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ψηφιακών διαφημίσεων, AOL, ενώνουν τις δυνάμεις τους.
 
Με μία εξαγορά – μαμούθ που ανέρχεται σε $4,4 δισεκατομμύρια, η Verizon αποκτά πρόσβαση σε μία πολλά υποσχόμενη αγορά, που περιλαμβάνει και την ιστοσελίδα της Huffington Post.

H AOL ετοιμάζει μία υπηρεσία ζωντανής μετάδοσης βίντεο σε κινητά, που θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να παρακολουθούν ζωντανά τηλεοπτικά προγράμματα και να έχουν πρόσβαση σε video on demand.

Η AOL έχει αφήσει οριστικά πίσω της την καταστροφική συγχώνευση με τον όμιλο Time Warner και έχει εξελιχθεί σε μία εταιρεία “τεχνολογίας προγραμματικής διαφήμισης” σε κινητά, όπου υπερσύγχρονοι υπολογιστές πραγματοποιούν αγοραπωλησίες διαφημιστικού χώρου.

Εuronews.gr

Δειτε Επισης

Επενδύει 10 δισ. δολάρια για να επεκτείνει τον στόλο η IAG–Παρήγγειλε 71 αεροσκάφη
Delta και Korean Air αγοράζουν το 25% της WestJet έναντι $550 εκατ.
Τραμπ: Μειώνει τους δασμούς στη Κίνα στο 80% ενόψει των εμπορικών συνομιλιών
Χρυσός: Σε ανοδική τροχιά με το βλέμμα των traders στη συμφωνία ΗΠΑ-Βρετανίας
Βουτιά 21% για τις εξαγωγές της Κίνας στις ΗΠΑ
Νέο ράλι στην αγορά crypto-Το Bitcoin έσπασε ξανά το φράγμα των 100.000 δολαρίων
Τραμπ: Πολύ μεγάλο deal η συμφωνία με Βρετανία, μας ανοίγει μια τεράστια αγορά-Τα βασικά σημεία
Η λίστα με τα προϊόντα για τα αντίμετρα της Ε.Ε. στις ΗΠΑ αξίας 95 δισ. ευρώ-Προετοιμάζει προσφυγή στον ΠΟΕ
Νέα επίθεση Τραμπ στον πρόεδρο της Fed-«Ο Πάουελ είναι ανόητος»
Επιβεβαίωσε τις προβλέψεις η Τράπεζα της Αγγλίας-Μείωσε το βασικό της επιτόκιο στο 4,25%