Κάνε το νέο σου brand απαραίτητο στην αγορά

Πώς ξεκινά ένα brand; Τι πρέπει να κάνει ένα προϊόν, ώστε να αποτελεί σταθερή προτεραιότητα στις επιλογές κάθε νοικοκυριού; Τι ρόλο παίζει ο καταναλωτής και πώς μια μάρκα κερδίζει την εμπιστοσύνη του; Ο Luis Fernandes, Customer & Shopper Director του Campofrio Food Group Ισπανίας, μέσα από το επιτυχημένο παράδειγμα του νέου brand, Campofrio, Ciuda-t+, θα απαντήσει στα πιο πάνω ερωτήματα στο 12ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου, που παρουσιάζει η Carrefour Κύπρου, την Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2015, στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία.

Μετά την οικονομική κρίση, οι retailers όπως και τα brands καλούνται να «αριστεύσουν» σε όλα τα επίπεδα, ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να ενταχτούν σε κάθε νοικοκυριό. Μια εταιρεία, για να καταφέρει να αναδείξει ένα καινούριο προϊόν, πρέπει να ακολουθήσει διαδικασίες, να σχεδιάσει στρατηγικές, να αναλύσει εμπορικές προσφορές, να προχωρήσει σε υλοποίηση της πολιτικής της και τέλος να αναδείξει ένα προϊόν με τις καλύτερες προοπτικές επιτυχίας.

Ο Luis Fernandes, μέσα από τη δίκη του εμπειρία, θα παρουσιάσει το επιτυχημένο λανσάρισμα της νέας υγιεινής σειράς του Campofrio, Cuida-t +. Θα δώσει λεπτομέρειες για τη διαδικασία που ακολουθήθηκε από το Campofrio για την προετοιμασία και τη συνέχεια του λανσαρίσματος, ώστε το τελικό προϊόν να φέρει κερδοφορία και να κερδίσει μια περίοπτη θέση στον κόσμο των brands.

Ποιος είναι
Ο Luis Fernandes είναι επαγγελματίας στον τομέα του λιανικού εμπορίου, με εμπειρία στις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση πελατών και το μάρκετινγκ. Έχει χρόνια εμπειρίας σε κορυφαίες και διεθνείς εταιρείες του λιανικού εμπορίου. Τα πρώτα δώδεκα χρόνια της καριέρας του τα πέρασε στην Procter & Gamble, όπου ξεκίνησε ως Junior Sales Representative και κατέληξε Trade Marketing District Manager του τμήματος Fabric & Home Care. Τα τελευταία 11 χρόνια δουλεύει στην ομάδα τροφίμων του Campofrio Food Group. Άρχισε ως Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Πορτογαλίας και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στα κεντρικά γραφεία του ομίλου στη Μαδρίτη, όπου έγινε Customer & Shopper Director.

Το συνέδριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές μάρκετινγκ, brand managers, εμπορικούς διευθυντές, όπως επίσης και σε  στελέχη που ασχολούνται με το λιανικό εμπόριο.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ EΔΩ.

Κύριος Χορηγός: Carrefour Κύπρου. Χορηγοί: Cablenet, JCC Payment Systems και Powersoft Computer Solutions. Οργανωτής: IMH. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, ΙnBusinessNews.com, Τηλεόραση Σίγμα και Συγκρότημα Δίας. Υποστηριχτές: ECR Cyprus, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Σύνδεσμος Προμηθευτών Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης

Πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Νίκη Ξενοφώντος: Παραμένει και θα συνεχίσει να είναι ελκυστική δικαιοδοσία για trusts η Κύπρος-Η αυξανόμενη ζήτηση
Από τα σκαλοπάτια της καριέρας, στο τιμόνι 14 χωρών
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού GOLD: Τα 13α Invest Cyprus International Investment Awards
Γιάννης Μουρουζίδης: Οι κρίσιμες δεξιότητες για τις επιχειρήσεις και το σύγχρονο και ευέλικτο σύστημα κατάρτισης της ΑνΑΔ
Εξαγόρασε το 100% της Stoiximan και ενισχύει περαιτέρω την ηγετική του θέση σε Ελλάδα και Κύπρο ο ΟΠΑΠ
Επιτυχής ο διαγωνισμός φωτογραφίας «ΘΑλΕΙΑ2021–2027: Η Ευρώπη μέσα από το φακό σου»
Pop Up Talks: Ιστορίες δύναμης και δυνατοτήτων που κερδίζουν μια θέση στην καρδιά μας
Νέο κεφάλαιο επιστημονικής και ακαδημαϊκής σύμπραξης-Υπέγραψαν MoU Πανεπιστήμιο Νεάπολις και «Ερατοσθένης»
Η IC Markets και ο Άντριου Μπουντζίνσκι στο πλευρό Κύπριου μαθητή για τη Διεθνή Ολυμπιάδα Ιστορίας
Το Διεθνές Φεστιβάλ Θαλάσσιου Τουρισμού ISTF έρχεται για πρώτη φορά στην Κύπρο στην Μαρίνα Αγίας Νάπας