Ο Ζορπάς έκανε την εξυπηρέτηση τέχνη

Προφανώς επενδύει πολλά και στηρίζεται στην επέκταση της αλυσίδας φούρνων η εταιρεία Ζορπά, η οποία προσφέρει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στους καταναλωτές μέσω του άρτια καταρτισμένου προσωπικού του.

Ευγένεια, ταχύτητα και αμεσότητα αποτελούν τα στοιχεία του πακέτου εξυπηρέτησης που προσφέρει το προσωπικό της αλυσίδας Ζορπά. Ιδιαίτερη εντύπωση και μάλιστα θετική κάνει όταν κάποιος πελάτης ψάχνει για κάτι σε ένα κατάστημα και πάντα κάποιος εργαζόμενος προθυμοποιείται ν α τον βοηθήσει, αλλά και η εξαιρετικά γρήγορη εξυπηρέτηση στο ταμείο.

Ο Ζορπάς αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για αλυσίδες ή καταστήματα που ασχολούνται με τον κλάδο του λιανικού εμπορίου.  

 

Δειτε Επισης

Η μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία που προσέφερε η Cyfield σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η διαφωνία Αβέρωφ με τον τερματισμό των συμβάσεων και τα «κάποια σφάλματα κατά την διάρκεια των προσφορών»
«Πιο σκληρή διαπραγμάτευση από ό,τι στην εξαγορά ΑΒ Μαρινόπουλος σε όλη την Ελλάδα»
Βολές Κωνσταντίνου Πετρίδη… Οι «μανδαρίνοι» του Χριστόφια και η «πολιτική» μετακίνηση Γιώργου Παντελή
Τι ισχυρίζεται ο Κυριάκος Χατζηγιάννης για την μετακίνηση του Γιώργου Παντελή από το Υπ. Οικονομικών
Χορηγικό «τρίποντο» για ΠΑΟ και η ECOMMBX στο glass floor του ανακαινισμένου ΟΑΚΑ
Αιφνιδίασαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης για τον μηδενικό ΦΠΑ Χριστοδουλίδης και Μάκης
Σαφείς και πειστικές οι απαντήσεις Πέτρου Χριστοδούλου σε «ανησυχίες» μετόχων
Τριάντα τρία χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ΟΕΒ συμπληρώνει ο Μ. Αντωνίου-Το… χθες και το σήμερα
Γιατί η Βουλή δεν ασκεί τον έλεγχό της και στον ΑΔΜΗΕ για την ηλεκτρική διασύνδεση;