Ryanair: 28% αύξηση στην επιβατική κίνηση
16:38 - 08 Απριλίου 2015
Ο Kenny Jacοbs, διευθυντής Marketing της Ryanair, απέδωσε την αύξηση στη νέα πολιτική εξυπηρέτησης πελατών που ξεκίνησε στα τέλη του 2013, όταν ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Michael O'Leary, παρουσίασε τη νέα στρατηγική.
Οι νέες πολιτικές περιλαμβάνουν τη δυνατότητα μεταφοράς περισσότερων χειραποσκευών, την κατανομή των θέσεων και τη μείωση στις επιπρόσθετες χρεώσεις.
Η εταιρεία είπε ότι η αύξηση επιτεύχθηκε λόγω αλλαγών στο πτητικό πρόγραμμα της για να εξυπηρετήσει όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς σκοπούς και θέλουν να φτάσουν στο προορισμό τους εντός της ημέρας.
Πηγή: Guardian