Fileminders: H διαδρομή ενός κιβωτίου
10:44 - 08 Απριλίου 2015
Πέραν των 120 παραγγελιών χειρίζεται και υλοποιεί καθημερινά η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας Fileminders.
Συνεργείο του InBusiness TV επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις της εταιρείας και κατέγραψε την διαδικασία διαδρομής ενός κιβωτίου Fileminders. Μας εξήγησαν πώς χειρίζονται τις παραγγελίες των πελατών, τη διαδικασία παραλαβής και μεταφοράς και τι συμβαίνει όταν το κιβώτιο φτάσει στις εγκαταστάσεις τους.
Όπως μας ανέφερε ο Παναγιώτης Φωκά, Record Center Supervisor, όταν φτάσει ένα κιβώτιο στις εγκαταστάσεις της Fileminders, ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη, μπορεί να περάσει από τη διαδικασία ψηφιοποίησης ή απευθείας για φύλαξη.
Η Έλενα Παρασκευά, Client Support Supervisor, εξήγησε ότι εάν ένα έγγραφο είναι ήδη ψηφιοποιημένο, ο πελάτης μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση μέσω ενός συστήματος διαχείρισης εγγράφων (DMS). Αν όχι, συμπλήρωσε, μπορεί απλά να συνδεθεί στο λογαριασμό του μέσω μιας εύχρηστης διαδικτυακής σελίδας και να ζητήσει τη σάρωση των εγγράφων είτε αυθημερόν είτε την επόμενη μέρα. «Φυσικά μπορούμε να παραδώσουμε τα πρωτότυπα έγγραφα στις εγκαταστάσεις του πελάτη μας, ακόμη και εντός μιας ώρας».