Fileminders: H διαδρομή ενός κιβωτίου

Πέραν των 120 παραγγελιών χειρίζεται και υλοποιεί καθημερινά η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας Fileminders. 
Συνεργείο του InBusiness TV επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις της εταιρείας και κατέγραψε την διαδικασία διαδρομής ενός κιβωτίου Fileminders. Μας εξήγησαν πώς χειρίζονται τις παραγγελίες των πελατών, τη διαδικασία παραλαβής και μεταφοράς και τι συμβαίνει όταν το κιβώτιο φτάσει στις εγκαταστάσεις τους.

Όπως μας ανέφερε ο Παναγιώτης Φωκά, Record Center Supervisor, όταν φτάσει ένα κιβώτιο στις εγκαταστάσεις της Fileminders, ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη, μπορεί να περάσει από τη διαδικασία ψηφιοποίησης ή απευθείας για φύλαξη.

Η Έλενα Παρασκευά, Client Support Supervisor, εξήγησε ότι εάν ένα έγγραφο είναι ήδη ψηφιοποιημένο, ο πελάτης μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση μέσω ενός συστήματος διαχείρισης εγγράφων (DMS).  Αν όχι, συμπλήρωσε,  μπορεί απλά να συνδεθεί στο λογαριασμό του μέσω μιας εύχρηστης διαδικτυακής σελίδας και να ζητήσει τη σάρωση των εγγράφων είτε αυθημερόν είτε την επόμενη μέρα. «Φυσικά μπορούμε να παραδώσουμε τα πρωτότυπα έγγραφα στις εγκαταστάσεις του πελάτη μας, ακόμη και εντός μιας ώρας». 

 

Δειτε Επισης

Το δεύτερο πακέτο τροποποιήσεων για την τοπική αυτοδιοίκηση-Σημαντικές βελτιώσεις για δήμους, ΕΟΑ και κοινότητες
ERB ASFALISTIKI: Στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Προκήρυξη υποτροφιών εις μνήμη του Γιαννάκη Ιωαννίδη για το ακαδημαϊκό έτος 2025-26
Η Κύπρος στο επίκεντρο της έρευνας για τον εγκέφαλο... Συμμετοχή του ΙΝΓΚ στο META-BRAIN
Συμμετοχή της Αρχής Λιμένων Κύπρου σε σεμινάριο του οργανισμού ΙΑΡΗ
Η μάχη για την ενσωμάτωση της βιωσιμότητας πριν να είναι πολύ αργά
Η ΕΚΟ Κύπρου συνεχίζει να στηρίζει την Τράπεζα Αίματος
Αλλάζοντας το παιχνίδι: Εκείνοι που καινοτομούν-Εκείνοι που εμπνέουν
Αλλάζοντας οπτική: Με το βλέμμα στραμμένο προς ανατολάς η Κύπρος
Η λειτουργία, οι στόχοι του ΟΚΥπΥ και το μεγάλο ερώτημα της αυτονόμησης