Powered by

Τουρισμός: Μείωση εσόδων παρά την αύξηση κερδών

Μείωση και τον δεύτερο μήνα του έτους σημείωσαν τα έσοδα από τον τουρισμό με αποτέλεσμα τα έσοδα το πρώτο δίμηνο να είναι μειωμένα κατά 4,5%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο δίμηνο του 2014, σύμφωνα τα στοιχεία που δημοσιοποίησε την Πέμπτη η Στατιστική Υπηρεσία.

Ειδικότερα, με βάση τα αποτελέσματα της Έρευνας Ταξιδιωτών τα έσοδα από τον τουρισμό το Φεβρουάριο του 2015 ανήλθαν σε €30,9 εκ. σε σύγκριση με €31,3 εκ. τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου χρόνου, σημειώνοντας μείωση 1,3%.

Για την περίοδο Ιανουαρίου – Φεβρουάριου 2015 τα έσοδα από τον τουρισμό υπολογίζονται σε €59,3 εκ. σε σύγκριση με €62,1 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014 σημειώνοντας μείωση 4,5%.

Εξάλλου, σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση διάρκεια παραμονής των τουριστών το Φεβρουάριο του 2015 μειώθηκε στις 9,9 μέρες, σε σύγκριση με 10,9 μέρες το Φεβρουάριο του 2014.

Επιπλέον, κατά χώρα συνήθους διαμονής, τη μεγαλύτερη μέση διάρκεια παραμονής παρουσίασαν το Φεβρουάριο του 2015 οι τουρίστες από την Σουηδία με 19,9 μέρες και ακολούθησαν από την Φινλανδία με 18,4 μέρες και από τις ΗΠΑ με 13,2 μέρες.

Η συνολική κατά κεφαλή δαπάνη μειώθηκε επίσης στα €609,83, σε σύγκριση με €692,52 το Φεβρουάριο του 2014. Η συνολική κατά ημέρα δαπάνη επίσης μειώθηκε στα €61,91, από €63,53.

Κατά κεφαλή και ημερήσια δαπάνη τουριστών
Τη μεγαλύτερη Κατά Κεφαλή δαπάνη παρουσίασαν τον Φεβρουάριο του 2015 οι τουρίστες από την Φινλανδία με €1.483,92 και ακολούθησαν οι τουρίστες από τη Ρωσία με €946,95 και από την Σουηδία με €790,13.

Τη μικρότερη κατά κεφαλή δαπάνη παρουσίασαν οι τουρίστες από την Πολωνία με €376,05, από την Ελλάδα με €384,29 και από το Ισραήλ με €386,72.

Ημερήσια δαπάνη
Τη μεγαλύτερη κατά ημέρα δαπάνη κατέγραψαν το Φεβρουάριο του 2015 οι τουρίστες από το Λίβανο με €123,36, από το Βέλγιο με €112,00 και από το Ισραήλ με €110,81.

Τη μικρότερη κατά ημέρα δαπάνη παρουσίασαν οι τουρίστες από την Ελλάδα με €38,86, από τη Σουηδία με €39,63 και από τη Νορβηγία με €46,04.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου