Όλος ο κόσμος της ΙΚΕΑ με ένα κλικ

Από όλη την Κύπρο μπορεί πλέον ο καταναλωτής να αγοράσει ή να δει τα προϊόντα ΙΚΕΑ. Η διαδικασία είναι απλή σύμφωνα με τον Διευθυντή της ΙΚΕΑ Κύπρου, Διονύση Πυροβολισιάνο. «Ο καταναλωτής μπορεί να βρει γύρω στα 6.800 προϊόντα για αγορές μέσω του ΙΚΕΑ e-shop και μπορεί πλέον να παραγγέλνει τα αγαπημένα του προϊόντα για το σπίτι, από το σπίτι».

Ο κ. Πυροβολισιάνος συμπλήρωσε ότι η πληρωμή των αγορών μπορεί να γίνει μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, μέσω PayPal, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, αλλά και με μετρητά κατά την παράδοση. 

«Με προτεραιότητα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας δημιουργήσαμε το ΙΚΕΑ e-shop έτσι όλοι οι καταναλωτές, όπου και αν διαμένουν να μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση στα προϊόντα ΙΚΕΑ» αναφέρει ο κ. Πυροβολισιάνος.

Το συνεργείο του IΝ Business TV επισκέφτηκε  και το νέο αναβαθμισμένο εστιατόριο του ΙΚΕΑ. «Το εστιατόριο έχει πλέον 500 καθίσματα, δύο γραμμές σερβιρίσματος για ταχύτερη εξυπηρέτηση και ανανεωμένο μενού. Επίσης έχει δημιουργηθεί παιδότοπος, ενώ έχει γίνει πλήρη ανακαίνιση με καινούργια έπιπλα και διακόσμηση στο σκανδιναβικό design» δηλώνει ο διευθυντής του ΙΚΕΑ Κύπρου. 

Σύμφωνα με τον κ. Πυροβολισιάνο, μέσα στο 2014 έχουν σερβίρει γύρω στα 200.000 πρωινά, ενώ έχουν σερβίρει πέραν των 900.000 πελατών. 

Δειτε Επισης

Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις