McCain: Κατεψυγμένες πατάτες τώρα και στην Κύπρο

Την προώθηση και διανομή των προϊόντων McCain στην κυπριακή αγορά, ανέλαβε η Tryfon Tseriotis Ltd, από τον Φεβρουάριο 2015. Στόχος της είναι να μεταλαμπαδεύσει στην αγορά της Κύπρου το όραμα και τη στρατηγική της McCain προσφέροντας στον καταναλωτή ποιοτικά και διαφοροποιημένα προϊόντα.

Σε διάσκεψη Τύπου, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 28 Απριλίου, στο Limonchello Deli - Bar στη Λευκωσία, η εταιρεία Tryfon Tseriotis ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική συνεργασία με τη McCain, η οποία έρχεται να συμπληρώσει την ευρεία γκάμα κατεψυγμένων προϊόντων της.

Η McCain είναι καναδική οικογενειακή επιχείρηση, μη εισηγμένη στο χρηματιστήριο, που ιδρύθηκε το 1957από τους αδελφούς McCain. Δραστηριοποιείται στο χώρο των κατεψυγμένων και συγκεκριμένα των finger foods, ενώ η εμπορική της δύναμη προέρχεται από την κατεψυγμένη πατάτα. Όπως τόνισε ο διευθυντής Πωλήσεων Retail McCain Hellas, Ελλάδας & Κύπρου, Χαράλαμπος Αλεξόπουλος, στην Κύπρο η εταιρεία δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια, αλλά από το 2012 που ανέλαβε η Ελλάδα, προσπαθεί να αναδείξει όσο το δυνατόν καλύτερα τη μάρκα. «Σύμμαχός μας σ’ αυτή την προσπάθεια είναι η εταιρεία Tryfon Tseriotis. Βρήκαμε ανθρώπους που μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα», σημείωσε.

Από την πλευρά της, η brand manager Ελλάδας & Κύπρου Δέσποινα Μαρκοπούλου, τόνισε ότι σήμερα η μάρκα κατέχει το 50% της ελληνικής αγοράς και το targeted group της είναι γυναίκες ηλικίας 25 – 44 ετών. Σημείωσε μάλιστα, ότι από τον περασμένο Ιούλιο το brand άλλαξε λογότυπο ακριβώς για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την εικόνα της. «Παράλληλα, η McCain Hellas είναι ευαισθητοποιημένη σε κοινωνικές αξίες και θέματα κοινωνικής ευημερίας, είναι δίπλα στον άνθρωπο, στην κοινωνία και το περιβάλλον», επεσήμανε. 

Ο Όμιλος McCain παγκοσμίως απασχολεί πάνω από 20.000 άτομα, ενώ διαθέτει περισσότερες από 55 εργοστασιακές μονάδες σε όλο τον κόσμο. Ο όμιλος δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμπορία κατεψυγμένων τροφίμων. Η McCain Hellas ξεκίνησε το 1992 την εμπορική της διείσδυση στην ελληνική αγορά από το χώρο της μαζικής εστίασης, ενώ από το 1996 δραστηριοποιείται και στο χώρο της λιανικής. Κατά την παρουσία της στην ελληνική αγορά έχει επενδύσει έντονα στον τομέα της προώθησης και επικοινωνίας ποιοτικών και καινοτόμων προϊόντων πατάτας (σε κλασικά και ειδικά κοψίματα) και finger food, που καλύπτουν την ανάγκη του καταναλωτή για ευκολία στη προετοιμασία και υγιεινή διατροφή. Στο πλαίσιο αυτό η στρατηγική της εταιρείας επικεντρώνεται στη προώθηση και προβολή της γκάμας των Ovenable French Fries. Η διαφοροποίησή τους έγκειται στο ότι προετοιμάζονται στο φούρνο, αλλά είναι εξίσου νόστιμες και τραγανές, όπως οι τηγανητές.

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις