Lindstrom: Η Κύπρος πρέπει να ξυπνήσει
18:27 - 27 Απριλίου 2015
Βρίσκεται ανάμεσα στους 100 ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή στον πλανήτη αλλά και στην κορυφή της λίστας των 30 top brand professionals.
Ο θρύλος της Lego Martin Lindstrom βρέθηκε στη Λευκωσία για μία και μόνο καθηλωτική παρουσίαση στο δεύτερο Branding Congress.
Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί του για όλα όσα αλλάζουν στο χώρο του branding, αλλά και να πάρουμε ιδέες για brands, τα οποία θα μπορούσε η Κύπρος να δημιουργήσει.
Μάλιστα, ο Martin Lindstrom αναφέρθηκε στα σημεία-κλειδιά που μπορούν να καταστήσουν ένα brand επιτυχημένο, τονίζοντας ότι για όσους ασχολούνται με το branding η διαδικασία θα πρέπει να τους καθορίζει ως ανθρώπους, αλλά και να καθορίζει τη ζωή και τους φίλους τους. "Αν όχι τότε δεν θα πετύχουν" λέει απερίφραστα ο κ. Lindstrom.
Την ίδια ώρα ο γκουρού του branding αναφέρει ότι ο παραδοσιακός τρόπος επικοινωνίας πεθαίνει, ενώ σημειώνει πως τα πολλά μηνύματα στα οποία καθημερινά εκτίθεται ο κόσμος προκαλούν μπέρδεμα. Στο πλαίσιο της συνέντευξης που παραχώρησε στο InBusinessNews ο κ. Lindstrom τόνισε πως το μοναδικό brand που ξέρει από την Κύπρο είναι η ίδια η Κύπρος. "Είναι μάλιστα ένα πολύ δυνατό brand η Κύπρος, αλλά η χώρα πρέπει να ξυπνήσει και να δημιουργήσει δυνατά brands".
Ο Martin Lindstrom ξεκίνησε την καριέρα του ως σύμβουλος της Lego σε ηλικία 12 ετών. Τριάντα χρόνια μετά τον συμβουλεύονται δεκάδες εταιρείες από τη λίστα του Fortune 100, ενώ χαρακτηρίζεται πρωτοπόρος και ειδικός παγκοσμίως σε θέματα ψυχολογίας του καταναλωτή, marketing, branding και νευρο-επιστημονικής έρευνας.