Πως να συνδυάσεις το SEO με το content marketing

Το SEO ανέκαθεν αφορούσε την παραγωγή καλής ποιότητας περιεχόμενου. Ένα από τα απαραίτητα κομμάτια του content marketing σήμερα είναι το πρωτότυπο περιεχόμενο. Το περιεχόμενο από μόνο του, όμως, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του μια ξεκάθαρή στρατηγική SEO δεν είναι αρκετό.

Ξεκινώντας λοιπόν την εφαρμογή της στρατηγικής περιεχομένου σας λάβετε υπόψη τα πιο κάτω, χωρίς να ξεχνάτε ποτέ το πώς και το γιατί αυτού που θα δημοσιεύσετε:

 

1.  Η ποιότητα θα πρέπει να υπερτερεί της ποσότητας

Το περιεχόμενο πρέπει να ξεχωρίζει για να προκαλέσει συζητήσεις ανάμεσα στους αναγνώστες και το κοινό στο οποίο στοχεύετε. Αυτό μεταφράζεται σε περιεχόμενο το οποίο θα είναι χρήσιμο, ενημερωτικό αλλά την ίδια ώρα θα προκαλεί τους χρήστες να εμπλακούν με το brand σας. Οι όποιες ενέργειες προς την κατεύθυνση του SEO ενώ είναι εξαιρετικά σημαντικές στο να υποστηρίξουν την καμπάνια σας θα πρέπει να ταιριάζουν στη συνολική στρατηγική αρμονικά με έναν τρόπο που θα έχει νόημα για το brand και το κοινό σας.

Οι τεχνικές SEO που θα χρησιμοποιήσετε θα πρέπει ταυτόχρονα να αναδεικνύουν το πλάνο σας με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αρεστό στο κοινό σας αλλά και να εξυπηρετεί τους επιχειρηματικούς σας στόχους μετατρέποντας την ανταπόκριση του κοινού σε ανταπόκριση πελατών.

2. Κατανοώντας την στρατηγική των SEO keywords

Σε αρκετές περιπτώσεις το SEO εξακολουθεί να μην χρησιμοποιείται επαρκώς για τη δημιουργία περιεχομένου. Είναι, όμως, εξαιρετικά σημαντικό να προηγηθεί μία έρευνα για τις λέξεις κλειδιά που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο κείμενο, βάσει του τι ψάχνει ο κόσμος στο διαδίκτυο.

Εντοπίζοντας τι ερωτήσεις κάνει ο κόσμος online, ποια προβλήματα προσπαθεί να λύσει, για ποια θέματα ενδιαφέρεται οδηγεί στη δημιουργία σχετικότερου περιεχομένου.

Οι λόγοι είναι σχετικά απλοί:

- Κατανοείς καλύτερα ποιο είναι το κοινό σου και σου επιτρέπει να στοχεύσεις συγκεκριμένα σε εκείνον τον τομέα που είναι σχετικότερος προς τους στόχους σου.

- Ανακαλύπτεις τι πραγματικά αναζητά ο κόσμος όταν ψάχνει στις μηχανές αναζήτησης.

- Αποκτάς καλύτερη κατανόηση για το τι στοιχειοθετεί αυτό που λέμε «καλό περιεχόμενο».
 

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ο εντοπισμός των κατάλληλων keywords, ως κομμάτι του προγραμματισμού και της ανάλυσης του SEO, απαιτεί αρκετή υπομονή και επιμονή αφού είναι χρονοβόρα διαδικασία. Ευτυχώς υπάρχουν διάφορα εργαλεία που μπορούν να σας λύσουν τα χέρια:

Google Keyword Planner

Το Google Keyword Planner σου επιτρέπει να αναζητήσεις στοιχεία για keywords και ad groups, να βρεις ιστορικά στατιστικά, να εντοπίσεις πως μία λίστα από keywords μπορεί να αποδώσει ή ακόμη να δημιουργήσεις μία νέα λίστα από keywords συνδυάζοντας διάφορες άλλες λίστες.

MozBar

Το MozBar προσφέρει στατιστικά στοιχεία για το SEO τα οποία μπορείς να κατηγοριοποιήσεις με βάση τη μηχανή αναζήτηση, τη χώρα, την πόλη και να εντοπίσεις το πόσο δύσκολο είναι να πετύχεις καλή κατάταξη με βάση το κάθε keyword.

SEMrush

Το SEMrush βοηθάει στο να εντοπίσεις τα keywords που χρησιμοποιούνται περισσότερο στον τομέα που σας απασχολεί ή να προτείνει σχετικά keywords, φράσεις και όρους τους οποίους θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε στο περιεχόμενό σας και τη στρατηγική linkbuilding.

 

3. Εντοπίζοντας πως θα διανέμεις το περιεχόμενό σου
Το SEO δεν είναι μόνο σχετικό με το τι θα συμπεριλάβεις στο περιεχόμενό σου αλλά και το πώς το περιεχόμενό σου θα μεταδοθεί. Ο τρόπος με τον οποίο θα διανέμεις το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό στοιχείο ώστε να φθάσει τα στοχευμένα ακροατήρια αφού επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από το ranking που θα πετύχεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.

 

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βελτιστοποιήσεις το κάθε μέσο διανομής με τέτοιο τρόπο ώστε το περιεχόμενό σου να διανέμεται αποτελεσματικά λαμβάνοντας υπόψη τα πιο κάτω:

- Χρήση των social media για να συνδεθείς με το στοχευμένο ακροατήριο. Πρέπει να εντοπίζεις τι τους απασχολεί και μετά να τους προσεγγίζεις με σχετικό περιεχόμενο.

- Η χρήση των keywords με τρόπο που θα αφήνει αναλλοίωτη την αυθεντικότητα του περιεχομένου. Το χαμηλής ποιότητας και γενικόλογο περιεχόμενο έχει πάψει να είναι αποτελεσματικό εδώ και καιρό.

- Είναι καλό να μεγαλώνεις τη φήμη σου και την αυθεντία σου πάνω σε σχετικά θέματα είτε με δημοσιεύσεις σε σχετικές ιστοσελίδες είτε με τη διασύνδεση με άτομα που έχουν επιρροή στο συγκεκριμένο χώρο.

- Η συμπερίληψη των social media widget που θα επιτρέπει στο κοινό να μοιραστεί ευκολότερα το περιεχόμενο με άλλους είναι απαραίτητο.

- Η δημιουργία ενός ιστοχώρου με καλό SEO και διασύνδεση με τα social media είναι επίσης εξαιρετικά χρήσιμη.

4. Ανάλυση και κατανόηση των μετρήσεων που θα χρησιμοποιήσεις για να υπολογίσεις τα KPIs
Μπορείς να κατανοήσεις την πραγματική απόδοση της καμπάνιας σου μόνο μέσω της ανάλυσης διάφορων μετρήσεων. Αυτά τα KPIs είναι σημαντικά αφού είναι άμεσα συνδεδεμένα με τους επιχειρησιακούς σας στόχους.
 

Αυτά είναι κάποια παραδείγματα των KPIs που αξίζει να παρακολουθείτε:

- Τα PageViews και το χρόνο παραμονής στην ιστοσελίδα ή σε συγκεκριμένες σελίδες ώστε να κατανοήσετε σε πιο βαθμό το περιεχόμενό σας προκαλεί το ενδιαφέρον των αναγνωστών.

- Την επισκεψιμότητα που προέρχεται από organic search ώστε να προσδιορίσετε την επιτυχία των keywords που επιλέξατε.

- Πληροφορίες για τα impressions ώστε να εντοπίσετε keywords στα οποία εμφανίζεστε χωρίς να έχετε στοχεύσει σε αυτά.

- Τα στοιχεία για πιθανά lead και τα conversion rates ώστε να προσδιορίσετε κατά πόσο πετυχαίνεται τους στόχους της εταιρίας σας.

- Τα στοιχεία για το social sharing και το referring traffic ώστε να κατανοήσετε ποια social media ή ποια δίκτυα αποδίδουν περισσότερη δραστηριότητα.

Αυτό που είναι σημαντικό να κατανοήσετε είναι ότι το καλό περιεχόμενο είναι το αποτέλεσμα διαφόρων παραμέτρων. Αν μπορέσεις να διασφαλίσεις πως αυτοί οι παράμετροι θα δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα παραμένει σχετικό, ενδιαφέρον και χρήσιμο ενώ ταυτόχρονα αξιοποιεί στρατηγικές SEO τότε έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες αυτό το περιεχόμενο να ξεχωρίσει σε σύγκριση με άλλα στις μηχανές αναζήτησης.

 

Υπηρεσίες SEO και Content Marketing προσφέρει η KONDIMENT. Επίσης πλατφόρμα οργάνωσης και διαχείρισης στρατηγικής περιεχομένου προσφέρει η BRANDCORE

Δειτε Επισης

Junior Achievement Κύπρου: Φοιτητική επιχειρηματικότητα-Έναρξη αιτήσεων για τα προγράμματα
DP World Limassol: Ολοήμερη, διαδραστική εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας
H Energame και το CIM-Cyprus Business School απονέμουν πλήρεις υποτροφίες σε μελλοντικούς ηγέτες
Σπουδαία συμπεράσματα και χρήσιμη καθοδήγηση για ορθή επικοινωνία ευρωπαϊκών έργων
Έγινε 64 χρονών η ΟΕΒ-«Συνεχίζουμε δυναμικά, υπεύθυνα και αισιόδοξα»
ΙδΕΚ: Ανοίγει τις πύλες του και υπόσχεται μια αξέχαστη εμπειρία το European Researcher’s Night
Έρευνα αποκαλύπτει τις διαδικτυακές αγοραστικές συνήθειες του Κύπριου καταναλωτή
Inspire 2024: Καινοτομία, δημιουργικότητα και αμέτρητες δυνατότητες στο ειδικά διαμορφωμένο για μαθητές «The Gen A Stage»
American Medical Center: Επέκταση εγκαταστάσεων στη Λευκωσία, υπό ανέγερση το AMC Limassol
Σάββας Λιασής: Η Πολυκλινική Υγεία και τα πλάνα της ECM Partners για περισσότερες επενδύσεις στον τομέα