ΣΥΚΑΔΕ: Διευρυμένα ωράρια για έξι μέρες

Τις απόψεις του σχετικά με τα ωράρια λειτουργίας των καταστημάτων εκφράζει στην κάμερα του IN Business TV ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Καταστημάτων Διαρκούς Εξυπηρέτησης (ΣΥΚΑΔΕ) Ανδρέας Θεοδούλου.

Ο Σύνδεσμος εισηγείται όπως τα γενικά καταστήματα λειτουργούν με διευρυμένα ωράρια σε καθημερινή βάση, αλλά διαφωνεί με το θέμα της Κυριακής εκτός κι αν υπάρξουν ασφαλιστικές δικλίδες προστασίας των μελών τους.

 

Ενώ η ΠΟΒΕΚ έχει ως κόκκινη γραμμή την Κυριακή, ο ΣΥΚΑΔΕ κατέθεσε σειρά εισηγήσεων προκειμένου εάν αποφασιστεί από τη Βουλή η λειτουργία όλων των καταστημάτων τις Κυριακές να μετριαστούν οι αρνητικές συνέπειες για τα περίπτερα και τα Καταστήματα Διαρκούς Εξυπηρέτησης (convenience stores).

Μάλιστα, φέρνει στο προσκήνιο το θέμα του καταλόγου των προιόντων που μπορεί να πωλεί κάθε κατάστημα. Προτείνει όπως ο Τύπος, τα τσιγάρα και τα καπνικά προϊόντα καθοριστούν ς αποκλειστικά προϊόντα για τα περίπτερα και τα καταστήματα διαρκούς εξυπηρέτησης.


«Μπορούν να υπάρχουν διευρυμένα ωράρια αλλά την Κυριακή έμφαση θα πρέπει να δοθεί στους μικρομεσαίους είτε είναι περίπτερα είτε φούρνοι ή άλλες επιχειρήσεις οι οποίες στη συνέχεια θα μπορούν να απορροφήσουν και επιπλέον προσωπικό», ανέφερε.

«Σε αντίθετη περίπτωση», προειδοποιεί, «υπάρχει σοβαρός κίνδυνος, μέσα από ένα μη ελεγχόμενο και μη ρυθμισμένο σύστημα λειτουργίας της αγοράς, το λιανικό εμπόριο να συγκεντρωθεί στα χέρια ενός πολύ μικρού αριθμού τεράστιων για το μέγεθος της κυπριακής αγοράς οργανισμών».

 

Δειτε Επισης

Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις