ireport: Το τηλέφωνο κερδίζει έδαφος στις online αγορές

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2015 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν η εταιρεία ερευνών Evresis και η εταιρεία υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ ImarComms.

Το i report  κατέγραψε την online συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για το πρώτο τρίμηνο του 2015 με το Μάρτιο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση του τριμήνου με 53.3%, με μείωση 2.6% από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014. Το i report κατέγραψε ως δεύτερο σε online αγορές μήνα το Φεβρουάριο με 47.8% και ως τρίτο τον Ιανουάριο με 45%.

Συνολικά, οι online αγορές έφτασαν το 33.1%  καταγράφοντας μικρή αύξηση από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014 με 0.3%.

Το i report κατέγραψε συνεχιζόμενη αύξηση στη χρήση του κινητού τηλεφώνου για online αγορές  από  το 26.2% του προηγούμενου τριμήνου στο 28.8% και από τα δύο φύλα με τις ηλικίες 13-17 να κάνουν την περισσότερη χρήση.  Επίσης, αύξηση κατέγραψαν οι  αγορές που έγιναν μέσω Tablet  από 17.9% σε 21.3%. Το 90.5%  των online αγορών έγιναν από το σπίτι και το 11.5% από το γραφείο.

«Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2015 δείχνουν μια σταθερή άνοδο των online αγορών με τις ηλικίες μεταξύ 35-44 να ξοδεύουν περισσότερα», δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.  

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων  που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε:
•    Πρώτη την κατηγορία Ειδών Ένδυσης με 44.7% και μείωση 3.8%, με τα ρούχα εργασίας να μειώνονται στο 34.5% και τα αθλητικά ρούχα να αυξάνονται στο  78.1%.  
•    Δεύτερη την κατηγορία των Ξενοδοχείων με 32.3% και αύξηση 2.8%
•    Τρίτη την κατηγορία των Καλλυντικών με 24.2% και αύξηση 3.3%
•    Τέταρτη την κατηγορία των Ειδών Υπόδησης με 20.7% και αύξηση κατά 1.7%

Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε πρώτο το Ebay με 64% και αύξηση 5.3%, δεύτερη την Amazon με 21.6% και μείωση 3.7%  και τρίτη την Ryan Air με 14.1% και αύξηση 3.6%. Ακολουθεί η Aegean με 11% και το Asos  με 10.4%.  

Επίσης από τα υπόλοιπα online shops, το i report κατέγραψε ανάμεσα στα Top Ten μεταξύ άλλων – το Feel Unique με 9.2% και το Hotels.com  με 7.8%.

«Το i report κατέγραψε μια ενδιαφέρουσα αυξητική πορεία στα μικρότερα online shops και για πρώτη φορά είδαμε τους αερομεταφορείς να  ίπτανται στις πρώτες θέσεις ξεπερνώντας κλασικά retail shops όπως το Asos, αλλά και εκμεταλλευόμενοι το μερίδιο της Cyprus Airways», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms, Περικλής Έλληνας.  

Δειτε Επισης

Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI
Αργύρης Μακρυγεώργου: Η μεγάλη ειρωνεία πίσω από την ΤΝ
Σταμάτης Τσολακίδης: Στρατηγικός πυλώνας για κάθε οργανισμό η κυβερνοασφάλεια
Patrick Couch: Πώς να ξεκλειδώσετε την επιχειρηματική αξία της TN