Πέφτει από τον θρόνο της η Barbie

Η Barbie -το εμπορικό καμάρι της Mattel Inc.- χάνει για πρώτη φορά τον εμπορικό «θρόνο» της από τους πρωταγωνιστές του «Frozen». 

Η διασημότερη κούκλα έχασε το «στέμμα» της καθώς βλέπει τις πωλήσεις της να πέφτουν. Τον «θρόνο» της κατέλαβαν η βασίλισσα Έλσα και η πριγκίπισσα Άννα, πρωταγωνίστριες το εξαιρετικά πετυχημένο «Frozen» που η Walt Disney Co. έβγαλε πέρυσι στους κινηματογράφους.

Η Mattel ανέφερε ότι οι πωλήσεις της  Barbie υποχώρησαν κατά 14% το πρώτο τρίμηνο του έτους με την απώλεια της Mattel να αυξάνεται στα $ 73.2 εκ. προ φόρων  από $9,4 εκ. κατά την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

Η ταινία Frozen που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2013 οδήγησε στην αύξηση των πωλήσεων των κούκλων που σχετίζονται με την ταινία κατά 22% στα $1,4 δισ.  για το πρώτο τρίμηνο. 

Ο Πρόεδρος  και  Διευθύνων Σύμβουλος της Mattel Christopher Sinclair, δήλωσε: "Ενώ έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε, αρχίζουμε να βλέπουμε πρόοδο στις μάρκες  Barbie και Fisher-Price που είναι ο πυρήνας μας και είμαι βέβαιος ότι αν κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές θα έχουν καλύτερες επιδόσεις στο μέλλον. "

Η κούκλα, η ιστορία της οποίας  χρονολογείται από το 1959, έχει αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις στη δημοτικότητά της από άλλα ανταγωνιστικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων και των  Lego.

Πληροφορίες: Skynews

Δειτε Επισης

Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner