Powered by

Βranding της Πάφου ζητά το Επιμελητήριο

Το Επιμελητήριο Πάφου, δίνοντας έμφαση στην απευθείας σχέση μεταξύ της φήμης και της εικόνας μιας περιοχής και της ελκυστικότητας της ως προορισμού, ως τόπου διαμονής, επένδυσης, σπουδών, θεωρεί πως άμεσα πρέπει να προχωρήσει η εκπόνηση στρατηγικής μάρκετινγκ για το branding της Επαρχίας Πάφου, σύμφωνα με γραπτή ανακοίνωση.

Στο πλαίσιο αυτό, η στρατηγική μάρκετινγκ θα έχει ως στόχο να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του τι είναι πραγματικά η Πάφος (ταυτότητα), πώς γίνεται αντιληπτή από τους ξένους (εικόνα) και πώς η ίδια η Πάφος εύχεται να γίνει αντιληπτή στο εξωτερικό (επιθυμητή εικόνα ή φήμη).

Με μια branding στρατηγική θα εστιάσουμε, αναφέρει το ΕΒΕ Πάφου, στην ανάδειξη της «αληθινής ταυτότητας» της Πάφου, η οποία είναι το σύνολο των μοναδικών χαρακτηριστικών και της κουλτούρας της.

Με την ολοκλήρωση της στρατηγικής μάρκετινγκ αναμένεται να έχει οικοδομηθεί μια συλλογική αντίληψη για την περιοχή της Πάφου που θα έχει σαν αποτέλεσμα να μεγαλώσει περαιτέρω η ελκυστικότητα της περιοχής ως τουριστικού προορισμού ή τόπου διαμονής ή τόπου επιχειρηματικής εγκατάστασης, να διασφαλιστεί αντιστοιχία προσδοκιών με βιωματική εμπειρία σε όσους γνωρίζουν την περιοχή υπό κάποια από τις παραπάνω ιδιότητες, και να προκύψουν συνέργειες που δρουν πολλαπλασιαστικά για την συνολική ανάπτυξη και απασχόληση της περιοχής και στους κλάδους που συγκροτούν το σημερινό και αυριανό παραγωγικό της δυναμικό.

Το Επιμελητήριο Πάφου πιστεύει πως το branding της Πάφου αποτελεί υπόθεση όλων και θα προωθήσει την υλοποίησή του με τη στράτευση όλων των οργανωμένων φορέων της Επαρχίας, καταλήγει η ανακοίνωση. 

Δειτε Επισης

Bege: Ο νέος γαστρονομικός προορισμός του St Raphael Resort & Marina
Δεν πιάνουν τα αεροδρόμια της Κύπρου τα... κενά αέρος λόγω Microsoft-Πιθανές καθυστερήσεις αφίξεων
Wizz Air: Καλεί τους επιβάτες να φτάσουν στο αεροδρόμιο τρεις ώρες νωρίτερα λόγω Microsoft
Seasons Oriental: Εντυπωσιάζει ο πλήρως ανακαινισμένος εξωτερικός χώρος (pics)
Προσηλωμένο στη δέσμευσή του για δημιουργία βιώσιμων αξιών το Mercure Beach Resort
Το multipass της Wizz Air τώρα και στην Κύπρο
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τα πρώτα του γενέθλια χαρίζοντας ένα Jeep Wrangler
Ο Κώστας Κουμής στο InBusinessNews: Πολύ σημαντικό στον τουρισμό να εκτιμάς σωστά την παράμετρο προοπτική
Ικανοποίηση Κώστα Κουμή για την πορεία του τουρισμού μέχρι σήμερα-«Επιτυγχάνουμε τον στόχο μας...»
Καλύτερο από το περσινό το πρώτο εξάμηνο για τον τουρισμό...Αυξημένες κατά 2,4% οι αφίξεις