Powered by

Βranding της Πάφου ζητά το Επιμελητήριο

Το Επιμελητήριο Πάφου, δίνοντας έμφαση στην απευθείας σχέση μεταξύ της φήμης και της εικόνας μιας περιοχής και της ελκυστικότητας της ως προορισμού, ως τόπου διαμονής, επένδυσης, σπουδών, θεωρεί πως άμεσα πρέπει να προχωρήσει η εκπόνηση στρατηγικής μάρκετινγκ για το branding της Επαρχίας Πάφου, σύμφωνα με γραπτή ανακοίνωση.

Στο πλαίσιο αυτό, η στρατηγική μάρκετινγκ θα έχει ως στόχο να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του τι είναι πραγματικά η Πάφος (ταυτότητα), πώς γίνεται αντιληπτή από τους ξένους (εικόνα) και πώς η ίδια η Πάφος εύχεται να γίνει αντιληπτή στο εξωτερικό (επιθυμητή εικόνα ή φήμη).

Με μια branding στρατηγική θα εστιάσουμε, αναφέρει το ΕΒΕ Πάφου, στην ανάδειξη της «αληθινής ταυτότητας» της Πάφου, η οποία είναι το σύνολο των μοναδικών χαρακτηριστικών και της κουλτούρας της.

Με την ολοκλήρωση της στρατηγικής μάρκετινγκ αναμένεται να έχει οικοδομηθεί μια συλλογική αντίληψη για την περιοχή της Πάφου που θα έχει σαν αποτέλεσμα να μεγαλώσει περαιτέρω η ελκυστικότητα της περιοχής ως τουριστικού προορισμού ή τόπου διαμονής ή τόπου επιχειρηματικής εγκατάστασης, να διασφαλιστεί αντιστοιχία προσδοκιών με βιωματική εμπειρία σε όσους γνωρίζουν την περιοχή υπό κάποια από τις παραπάνω ιδιότητες, και να προκύψουν συνέργειες που δρουν πολλαπλασιαστικά για την συνολική ανάπτυξη και απασχόληση της περιοχής και στους κλάδους που συγκροτούν το σημερινό και αυριανό παραγωγικό της δυναμικό.

Το Επιμελητήριο Πάφου πιστεύει πως το branding της Πάφου αποτελεί υπόθεση όλων και θα προωθήσει την υλοποίησή του με τη στράτευση όλων των οργανωμένων φορέων της Επαρχίας, καταλήγει η ανακοίνωση. 

Δειτε Επισης

Σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με συντεχνίες και ξενοδόχους ο Παναγιώτου-«Θα κλιμακωθεί η προσπάθεια»
Μ. Κεραυνός: Ευνοϊκή δημοσιονομική προοπτική, μειούμενο δημόσιο χρέος και ισχυρές οικονομικές προοπτικές
Απαντά με στοιχεία για ΕΟΑ ο Κωνσταντίνος Ιωάννου-Εξέδωσαν 2.131 πολεοδομικές και 2.302 οικοδομικές άδειες
Το καλύτερο ενιάμηνο όλων των εποχών στον τουρισμό-«Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι και ασιόδοξοι»
Cyprus Airways: Δυναμική είσοδος στον τομέα της αεροπορικής εκπαίδευσης με την «Cyprus Airways Flying Academy»
Για πρώτη φορά σε επίπεδο Α η κυπριακή οικονομία-Πού στηρίζει την αναβάθμιση σε Α- ο οίκος Scope Ratings
Μήνυμα ξενοδόχων σε συντεχνίες: Να τηρήσουν υπεύθυνη στάση και να σεβαστούν τον κώδικα βιομηχανικών σχέσεων
Ολοκληρώνεται το 2025 ο δρόμος Αστρομερίτη προς Ευρύχου-Ορίζοντας το 2026 για προσφορές της γ' φάσης
Δεκαπέντε πολιτογραφήσεις για απασχολούμενους σε εταιρείες υψηλής ειδίκευσης την τελευταία τριετία
Δύο οι μνηστήρες για τη διαχείριση του Αστεροσκοπείου Τροόδους-Οι προσφορές που υπέβαλαν