Powered by

Βranding της Πάφου ζητά το Επιμελητήριο

Το Επιμελητήριο Πάφου, δίνοντας έμφαση στην απευθείας σχέση μεταξύ της φήμης και της εικόνας μιας περιοχής και της ελκυστικότητας της ως προορισμού, ως τόπου διαμονής, επένδυσης, σπουδών, θεωρεί πως άμεσα πρέπει να προχωρήσει η εκπόνηση στρατηγικής μάρκετινγκ για το branding της Επαρχίας Πάφου, σύμφωνα με γραπτή ανακοίνωση.

Στο πλαίσιο αυτό, η στρατηγική μάρκετινγκ θα έχει ως στόχο να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του τι είναι πραγματικά η Πάφος (ταυτότητα), πώς γίνεται αντιληπτή από τους ξένους (εικόνα) και πώς η ίδια η Πάφος εύχεται να γίνει αντιληπτή στο εξωτερικό (επιθυμητή εικόνα ή φήμη).

Με μια branding στρατηγική θα εστιάσουμε, αναφέρει το ΕΒΕ Πάφου, στην ανάδειξη της «αληθινής ταυτότητας» της Πάφου, η οποία είναι το σύνολο των μοναδικών χαρακτηριστικών και της κουλτούρας της.

Με την ολοκλήρωση της στρατηγικής μάρκετινγκ αναμένεται να έχει οικοδομηθεί μια συλλογική αντίληψη για την περιοχή της Πάφου που θα έχει σαν αποτέλεσμα να μεγαλώσει περαιτέρω η ελκυστικότητα της περιοχής ως τουριστικού προορισμού ή τόπου διαμονής ή τόπου επιχειρηματικής εγκατάστασης, να διασφαλιστεί αντιστοιχία προσδοκιών με βιωματική εμπειρία σε όσους γνωρίζουν την περιοχή υπό κάποια από τις παραπάνω ιδιότητες, και να προκύψουν συνέργειες που δρουν πολλαπλασιαστικά για την συνολική ανάπτυξη και απασχόληση της περιοχής και στους κλάδους που συγκροτούν το σημερινό και αυριανό παραγωγικό της δυναμικό.

Το Επιμελητήριο Πάφου πιστεύει πως το branding της Πάφου αποτελεί υπόθεση όλων και θα προωθήσει την υλοποίησή του με τη στράτευση όλων των οργανωμένων φορέων της Επαρχίας, καταλήγει η ανακοίνωση. 

Δειτε Επισης

Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ
Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της