Powered by

Βranding της Πάφου ζητά το Επιμελητήριο

Το Επιμελητήριο Πάφου, δίνοντας έμφαση στην απευθείας σχέση μεταξύ της φήμης και της εικόνας μιας περιοχής και της ελκυστικότητας της ως προορισμού, ως τόπου διαμονής, επένδυσης, σπουδών, θεωρεί πως άμεσα πρέπει να προχωρήσει η εκπόνηση στρατηγικής μάρκετινγκ για το branding της Επαρχίας Πάφου, σύμφωνα με γραπτή ανακοίνωση.

Στο πλαίσιο αυτό, η στρατηγική μάρκετινγκ θα έχει ως στόχο να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του τι είναι πραγματικά η Πάφος (ταυτότητα), πώς γίνεται αντιληπτή από τους ξένους (εικόνα) και πώς η ίδια η Πάφος εύχεται να γίνει αντιληπτή στο εξωτερικό (επιθυμητή εικόνα ή φήμη).

Με μια branding στρατηγική θα εστιάσουμε, αναφέρει το ΕΒΕ Πάφου, στην ανάδειξη της «αληθινής ταυτότητας» της Πάφου, η οποία είναι το σύνολο των μοναδικών χαρακτηριστικών και της κουλτούρας της.

Με την ολοκλήρωση της στρατηγικής μάρκετινγκ αναμένεται να έχει οικοδομηθεί μια συλλογική αντίληψη για την περιοχή της Πάφου που θα έχει σαν αποτέλεσμα να μεγαλώσει περαιτέρω η ελκυστικότητα της περιοχής ως τουριστικού προορισμού ή τόπου διαμονής ή τόπου επιχειρηματικής εγκατάστασης, να διασφαλιστεί αντιστοιχία προσδοκιών με βιωματική εμπειρία σε όσους γνωρίζουν την περιοχή υπό κάποια από τις παραπάνω ιδιότητες, και να προκύψουν συνέργειες που δρουν πολλαπλασιαστικά για την συνολική ανάπτυξη και απασχόληση της περιοχής και στους κλάδους που συγκροτούν το σημερινό και αυριανό παραγωγικό της δυναμικό.

Το Επιμελητήριο Πάφου πιστεύει πως το branding της Πάφου αποτελεί υπόθεση όλων και θα προωθήσει την υλοποίησή του με τη στράτευση όλων των οργανωμένων φορέων της Επαρχίας, καταλήγει η ανακοίνωση. 

Δειτε Επισης

Ένας τάφος στην ακτή του Πρωταρά...Ενημερωτικές πινακίδες στην παραλία Fig Tree Bay από το Τμήμα Αρχαιοτήτων
Ακόμη ένα σημαντικό βήμα στον εκσυγχρονισμό της τουριστικής εμπειρίας που προσφέρει η Λάρνακα
Οδηγός εκδηλώσεων από ΕΤΑΠ Λευκωσίας για ανάδειξη της ταυτότητας της πρωτεύουσας
Celestyal: Εγκαινιάζει την κρουαζιέρα Abu Dhabi F1 με τον David Coulthard
Γιατί η Ινδία εξελίσσεται στην πλέον ανερχόμενη μακρινή αγορά του ελληνικού τουρισμού (γράφημα)
Jazeera Airways: Πέντε λόγοι που την καθιστούν την must επιλογή για ταξιδιώτες
Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή