Powered by

Βranding της Πάφου ζητά το Επιμελητήριο

Το Επιμελητήριο Πάφου, δίνοντας έμφαση στην απευθείας σχέση μεταξύ της φήμης και της εικόνας μιας περιοχής και της ελκυστικότητας της ως προορισμού, ως τόπου διαμονής, επένδυσης, σπουδών, θεωρεί πως άμεσα πρέπει να προχωρήσει η εκπόνηση στρατηγικής μάρκετινγκ για το branding της Επαρχίας Πάφου, σύμφωνα με γραπτή ανακοίνωση.

Στο πλαίσιο αυτό, η στρατηγική μάρκετινγκ θα έχει ως στόχο να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του τι είναι πραγματικά η Πάφος (ταυτότητα), πώς γίνεται αντιληπτή από τους ξένους (εικόνα) και πώς η ίδια η Πάφος εύχεται να γίνει αντιληπτή στο εξωτερικό (επιθυμητή εικόνα ή φήμη).

Με μια branding στρατηγική θα εστιάσουμε, αναφέρει το ΕΒΕ Πάφου, στην ανάδειξη της «αληθινής ταυτότητας» της Πάφου, η οποία είναι το σύνολο των μοναδικών χαρακτηριστικών και της κουλτούρας της.

Με την ολοκλήρωση της στρατηγικής μάρκετινγκ αναμένεται να έχει οικοδομηθεί μια συλλογική αντίληψη για την περιοχή της Πάφου που θα έχει σαν αποτέλεσμα να μεγαλώσει περαιτέρω η ελκυστικότητα της περιοχής ως τουριστικού προορισμού ή τόπου διαμονής ή τόπου επιχειρηματικής εγκατάστασης, να διασφαλιστεί αντιστοιχία προσδοκιών με βιωματική εμπειρία σε όσους γνωρίζουν την περιοχή υπό κάποια από τις παραπάνω ιδιότητες, και να προκύψουν συνέργειες που δρουν πολλαπλασιαστικά για την συνολική ανάπτυξη και απασχόληση της περιοχής και στους κλάδους που συγκροτούν το σημερινό και αυριανό παραγωγικό της δυναμικό.

Το Επιμελητήριο Πάφου πιστεύει πως το branding της Πάφου αποτελεί υπόθεση όλων και θα προωθήσει την υλοποίησή του με τη στράτευση όλων των οργανωμένων φορέων της Επαρχίας, καταλήγει η ανακοίνωση. 

Δειτε Επισης

Hermes Airports: Δεσμευμένα στην προώθηση του τουρισμού τα αεροδρόμια της Κύπρου-Στόχος η συνεχής βελτίωση
Γιατί δεν κατέθεσε μεσολαβητική πρόταση για τα ξενοδοχεία ο Παναγιώτου-«Ένα βήμα πίσω, για να γίνουν δύο μπροστά»
Orthodoxou Travel: Πενταετές συμβόλαιο συνεργασίας με Journey Mentor-Τι προβλέπει η συμφωνία
Θάνος Μιχαηλίδης: Θεμέλιος λίθος για την ενδυνάμωσή του το rebranding του τουριστικού μας προϊόντος
H Handwritten Collection της Accor τώρα και στην Κύπρο
Υπάρχει ακόμη δρόμος για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης στα ξενοδοχεία-Το μήνυμα Παναγιώτου
The Landmark Nicosia: Έρχεται σύντομα ως ο απόλυτος business και lifestyle προορισμός της Λευκωσίας(pics)
Κ. Κουμής: Κονδύλι €500.000 στον προϋπολογισμό του 2025 για αναβάθμιση των παραλιών
Anaïs: O must προορισμός του City of Dreams Mediterranean κλείνει τα pool parties της σεζόν με Afrojack
Με μεγάλη επιτυχία η Cape Greco Regatta 2024 με αφετηρία τη Μαρίνα Αγίας Νάπας