Nivea και Dove μαλλώνουν για το... μπλε

Δύο μεγάλα ονόματα στη βιομηχανία καλλυντικών, Nivea και Dove, βρίσκονται στα δικαστήρια της Γερμανίας για τη χρήση μιας συγκεκριμένης απόχρωσης του σκούρου μπλε χρώματος στις συσκευασίες των προϊόντων τους.
 
Η δικαστική διαμάχη διεξάγεται ανάμεσα σε Unilever και Beiersdorf, αναφορικά με τη χρήση του μπλε χρώματος της μάρκας Nivea.
 
Σύμφωνα με τη μητρική εταιρεία της μάρκας, Beiersdorf, ο συγκεκριμένος τύπος του μπλε είναι απόλυτα συνδεδεμένος με τα προϊόντα Nivea.
 

Το εν λόγω χρώμα είχε καθοριστεί σαν brand-specific το 2007, ωστόσο δικαστήριο της Καρλσρούης απέρριψε την απόφαση αυτή έπειτα από δύο χρόνια.

Τότε ξεκίνησε και η διαμάχη της Unilever με την Beiersdorf, μέσω του δικού της brand, Dove, που τυγχάνει να είναι ένας από τους κύριους ανταγωνιστές της Nivea.

Η συζήτηση αυτή για τις αποχρώσεις στα brands είναι η τελευταία εξέλιξη σε μια σειρά διαφορών και διαμαχών ανάμεσα σε εταιρείες και υπογραμμίζει τη σημασία των χρωμάτων στην εταιρική επωνυμία (corporate branding).

Πληροφορίες: DW, Retail-detail

Δειτε Επισης

Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards