Nivea και Dove μαλλώνουν για το... μπλε

Δύο μεγάλα ονόματα στη βιομηχανία καλλυντικών, Nivea και Dove, βρίσκονται στα δικαστήρια της Γερμανίας για τη χρήση μιας συγκεκριμένης απόχρωσης του σκούρου μπλε χρώματος στις συσκευασίες των προϊόντων τους.
 
Η δικαστική διαμάχη διεξάγεται ανάμεσα σε Unilever και Beiersdorf, αναφορικά με τη χρήση του μπλε χρώματος της μάρκας Nivea.
 
Σύμφωνα με τη μητρική εταιρεία της μάρκας, Beiersdorf, ο συγκεκριμένος τύπος του μπλε είναι απόλυτα συνδεδεμένος με τα προϊόντα Nivea.
 

Το εν λόγω χρώμα είχε καθοριστεί σαν brand-specific το 2007, ωστόσο δικαστήριο της Καρλσρούης απέρριψε την απόφαση αυτή έπειτα από δύο χρόνια.

Τότε ξεκίνησε και η διαμάχη της Unilever με την Beiersdorf, μέσω του δικού της brand, Dove, που τυγχάνει να είναι ένας από τους κύριους ανταγωνιστές της Nivea.

Η συζήτηση αυτή για τις αποχρώσεις στα brands είναι η τελευταία εξέλιξη σε μια σειρά διαφορών και διαμαχών ανάμεσα σε εταιρείες και υπογραμμίζει τη σημασία των χρωμάτων στην εταιρική επωνυμία (corporate branding).

Πληροφορίες: DW, Retail-detail

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα