Δημητριάδης: Δεν είναι απαραίτητος ο υφυπουργός Ναυτιλίας

Εκτός από τις σκέψεις για μετακίνηση του Τμήματος Αρχαιοτήτων στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, ο Υπουργός Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης, ανέφερε σε συνέντευξη του στο περιοδικό Gold ότι η ιδέα πίσω από την αναδιάρθρωση του Υπουργείου είναι να δοθεί μεγαλύτερη αυτονομία σε ορισμένα τμήματα. 

Δίνει το παράδειγμα των Ταχυδρομικών Υπηρεσιών. «Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε εισηγείται ότι θα πρέπει οι Ταχυδρομικές Υπηρεσίες σε βάθος χρόνου είτε να γίνουν μια ιδιωτική εταιρεία που ανήκει στην κυβέρνηση ή ίσως ένας ημικρατικός οργανισμός - κατά προτίμηση το πρώτο. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι σε θέση να λειτουργούν πολύ πιο αποτελεσματικά». 

Παράλληλα, ο  Μάριος Δημητριάδης σημειώνει ότι δεν είναι πεπεισμένος ότι ο διορισμός υφυπουργού Ναυτιλίας είναι απαραίτητος. "Αυτό το μοντέλο δεν έχει χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε στην Ευρωπαϊκή Ένωση", λέει, σημειώνοντας ότι η μόνη χώρα με Υφυπουργό για τη ναυτιλία είναι η Ελλάδα και ότι οι αρμοδιότητες του έχουν επεκταθεί στα λιμάνια της χώρας, έτσι ώστε να είναι ένα διαφορετικό μοντέλο. 

"Αυτό που οι ανταγωνιστές μας έχουν κάνει καλύτερα από εμάς", εξηγεί ο κ. Δημητριάδης, "είναι να υιοθετήσουν το μοντέλο ενός ευέλικτου και αυτόνομου Τμήματος Ναυτιλίας και αυτό είναι ακριβώς που χρειαζόμαστε. Αντί να προσπαθούμε να ανακαλύψουμε εκ νέου τον τροχό, θα πρέπει να αντιγράψουμε ή να προσαρμοστούμε σε δοκιμασμένα καλά μοντέλα".

Αναφορικά με τις μελέτες που γίνονται για την εισαγωγή τραμ, επισημαίνει ότι "αν είχαμε εξετάσει τη δυνατότητα δημιουργίας μιας υπηρεσίας τραμ πριν από 20 χρόνια θα μπορούσε να ήταν δυνατό", λέει, προσθέτοντας ότι "σήμερα, το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο. Για να οικοδομήσουμε μια γραμμή μεταξύ Λευκωσίας και Λεμεσού και Λάρνακας θα απαιτούσε περισσότερο από € 1 δισ. Μια μελέτη που έχει διεξαχθεί σχετικά με την εισαγωγή του τραμ στη Λευκωσία δείχνει ότι αυτός θα έχει κόστος περίπου € 230 εκατομμύρια. Οι σύμβουλοι λένε ότι με μια μικρή επιδότηση το σύστημα θα μπορούσε να είναι βιώσιμο".

Ολόκληρη η συνέντευξη του Υπουργού Συγκοινωνιών στο περιοδικό Gold που κυκλοφορεί στα περίπτερα την Τρίτη 14 Απριλίου.

Δειτε Επισης

ΙΚυ: Πείραμα στο CERN για κοσμικές ακτίνες και επιπτώσεις τους σε μοντέλο Γης
Παρουσίαση σχεδίου επιδότησης διδάκτρων και σίτισης παιδιών στα μέλη του ΣΙΠΕΚ από την ΟΕΒ
Αρετή Βασιλαρά: H επένδυση της IPH Iakovos Photiades Group of Companies στο ανθρώπινο δυναμικό της
ECM και Metric Capital πωλούν το πλειοψηφικό ποσοστό της FAMAR στη MidEuropa
Αναγνώριση Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού ΤΕ.Ε.ΝΣ στη Χίο από το Υφυπουργείο Ναυτιλίας
Ο Μηχανισμός Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και οι στόχοι του
Το Νοέμβριο η διεξαγωγή του 8th Project Management Conference
Πανίκκος Βάκκου: Μετεξέλιξη του τομέα της κεφαλαιαγοράς τα επόμενα έτη, πολλά τα πλεονεκτήματα της Κύπρου
Διαφωνεί και υποβάλλει έφεση κατά της απόφασης της ΕΚΚ για πρόστιμο η IC Markets (EU)
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού GOLD: The 12th Invest Cyprus International Investment Awards