powered by

Δημητριάδης: Δεν είναι απαραίτητος ο υφυπουργός Ναυτιλίας

Εκτός από τις σκέψεις για μετακίνηση του Τμήματος Αρχαιοτήτων στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, ο Υπουργός Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης, ανέφερε σε συνέντευξη του στο περιοδικό Gold ότι η ιδέα πίσω από την αναδιάρθρωση του Υπουργείου είναι να δοθεί μεγαλύτερη αυτονομία σε ορισμένα τμήματα. 

Δίνει το παράδειγμα των Ταχυδρομικών Υπηρεσιών. «Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε εισηγείται ότι θα πρέπει οι Ταχυδρομικές Υπηρεσίες σε βάθος χρόνου είτε να γίνουν μια ιδιωτική εταιρεία που ανήκει στην κυβέρνηση ή ίσως ένας ημικρατικός οργανισμός - κατά προτίμηση το πρώτο. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι σε θέση να λειτουργούν πολύ πιο αποτελεσματικά». 

Παράλληλα, ο  Μάριος Δημητριάδης σημειώνει ότι δεν είναι πεπεισμένος ότι ο διορισμός υφυπουργού Ναυτιλίας είναι απαραίτητος. "Αυτό το μοντέλο δεν έχει χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε στην Ευρωπαϊκή Ένωση", λέει, σημειώνοντας ότι η μόνη χώρα με Υφυπουργό για τη ναυτιλία είναι η Ελλάδα και ότι οι αρμοδιότητες του έχουν επεκταθεί στα λιμάνια της χώρας, έτσι ώστε να είναι ένα διαφορετικό μοντέλο. 

"Αυτό που οι ανταγωνιστές μας έχουν κάνει καλύτερα από εμάς", εξηγεί ο κ. Δημητριάδης, "είναι να υιοθετήσουν το μοντέλο ενός ευέλικτου και αυτόνομου Τμήματος Ναυτιλίας και αυτό είναι ακριβώς που χρειαζόμαστε. Αντί να προσπαθούμε να ανακαλύψουμε εκ νέου τον τροχό, θα πρέπει να αντιγράψουμε ή να προσαρμοστούμε σε δοκιμασμένα καλά μοντέλα".

Αναφορικά με τις μελέτες που γίνονται για την εισαγωγή τραμ, επισημαίνει ότι "αν είχαμε εξετάσει τη δυνατότητα δημιουργίας μιας υπηρεσίας τραμ πριν από 20 χρόνια θα μπορούσε να ήταν δυνατό", λέει, προσθέτοντας ότι "σήμερα, το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο. Για να οικοδομήσουμε μια γραμμή μεταξύ Λευκωσίας και Λεμεσού και Λάρνακας θα απαιτούσε περισσότερο από € 1 δισ. Μια μελέτη που έχει διεξαχθεί σχετικά με την εισαγωγή του τραμ στη Λευκωσία δείχνει ότι αυτός θα έχει κόστος περίπου € 230 εκατομμύρια. Οι σύμβουλοι λένε ότι με μια μικρή επιδότηση το σύστημα θα μπορούσε να είναι βιώσιμο".

Ολόκληρη η συνέντευξη του Υπουργού Συγκοινωνιών στο περιοδικό Gold που κυκλοφορεί στα περίπτερα την Τρίτη 14 Απριλίου.

Δειτε Επισης

Π. Θρασυβούλου: H νέα εποχή με ΤΝ και πώς η EY μετασχηματίζει τις ελεγκτικές της υπηρεσίες-O σχεδιασμός τετραετίας
Ευγ. Ευγενίου: Πέρασε το μήνυμα στις ινδικές επιχειρήσεις-Βάση για δραστηριοποίηση στην ευρωπαϊκή αγορά η Κύπρος
Μελέτη για την βιοποικιλότητα στα λατομεία της Κύπρου-Το πρώτο εθνικής κλίμακας ανάλογο εγχείρημα στην Ευρώπη
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος συνυπογράφει τη συμφωνία σύμπραξης της EMERGE
Χρυσήλιος Πελεκάνος: Τι έρχεται να κάνει η Drone Destination στην Κύπρο και ο στόχος για απευθείας πτήσεις με Ινδία
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης