Δημητριάδης: Δεν είναι απαραίτητος ο υφυπουργός Ναυτιλίας
06:50 - 13 Απριλίου 2015
Δίνει το παράδειγμα των Ταχυδρομικών Υπηρεσιών. «Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε εισηγείται ότι θα πρέπει οι Ταχυδρομικές Υπηρεσίες σε βάθος χρόνου είτε να γίνουν μια ιδιωτική εταιρεία που ανήκει στην κυβέρνηση ή ίσως ένας ημικρατικός οργανισμός - κατά προτίμηση το πρώτο. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι σε θέση να λειτουργούν πολύ πιο αποτελεσματικά».
Παράλληλα, ο Μάριος Δημητριάδης σημειώνει ότι δεν είναι πεπεισμένος ότι ο διορισμός υφυπουργού Ναυτιλίας είναι απαραίτητος. "Αυτό το μοντέλο δεν έχει χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε στην Ευρωπαϊκή Ένωση", λέει, σημειώνοντας ότι η μόνη χώρα με Υφυπουργό για τη ναυτιλία είναι η Ελλάδα και ότι οι αρμοδιότητες του έχουν επεκταθεί στα λιμάνια της χώρας, έτσι ώστε να είναι ένα διαφορετικό μοντέλο.
"Αυτό που οι ανταγωνιστές μας έχουν κάνει καλύτερα από εμάς", εξηγεί ο κ. Δημητριάδης, "είναι να υιοθετήσουν το μοντέλο ενός ευέλικτου και αυτόνομου Τμήματος Ναυτιλίας και αυτό είναι ακριβώς που χρειαζόμαστε. Αντί να προσπαθούμε να ανακαλύψουμε εκ νέου τον τροχό, θα πρέπει να αντιγράψουμε ή να προσαρμοστούμε σε δοκιμασμένα καλά μοντέλα".
Αναφορικά με τις μελέτες που γίνονται για την εισαγωγή τραμ, επισημαίνει ότι "αν είχαμε εξετάσει τη δυνατότητα δημιουργίας μιας υπηρεσίας τραμ πριν από 20 χρόνια θα μπορούσε να ήταν δυνατό", λέει, προσθέτοντας ότι "σήμερα, το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο. Για να οικοδομήσουμε μια γραμμή μεταξύ Λευκωσίας και Λεμεσού και Λάρνακας θα απαιτούσε περισσότερο από € 1 δισ. Μια μελέτη που έχει διεξαχθεί σχετικά με την εισαγωγή του τραμ στη Λευκωσία δείχνει ότι αυτός θα έχει κόστος περίπου € 230 εκατομμύρια. Οι σύμβουλοι λένε ότι με μια μικρή επιδότηση το σύστημα θα μπορούσε να είναι βιώσιμο".
Ολόκληρη η συνέντευξη του Υπουργού Συγκοινωνιών στο περιοδικό Gold που κυκλοφορεί στα περίπτερα την Τρίτη 14 Απριλίου.