Εξυπηρέτηση πελατών από Κοινωνικά Δίκτυα προωθεί η Cyta
08:10 - 05 Μαρτίου 2015
Για την αναγκαιότητα των κοινωνικών δικτύων αλλά και για τις αλλαγές που έχουν επιφέρει στη βιωσιμότητα και ανάπτυξη μιας επιχείρησης μίλησαν κατά τη διάρκεια σχετικού σεμιναρίου ο Γιάγκος Γιαγκουλλή και ο Πέτρος Χατζηνεοφύτου από το τμήμα υπηρεσίες πελατών της Cyta και μέλη του κοινωνικού δικτύου του οργανισμού Circle.
Όπως τόνισαν, η χρήση των κοινωνικών δικτύων πλέον δεν αποτελεί επιλογή αλλά απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίωση και την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. «Το brand μας έχει περάσει στα χέρια των πελατών μας», τόνισε ο κ. Γιαγκουλλή προσθέτοντας ότι ο κάθε άνθρωπος δεν ξεχνά ποτέ πως τον κάνει κάποιος άλλος να αισθανθεί, εξού και πλέον έχουμε περάσει σε μια εποχή όπου μοιράζοντας μαζικά αισθήματα και εμπειρίες. «Σε αυτό το νέο κόσμο πρέπει να προσαρμοστούμε και να δημιουργήσουμε», τόνισε.
Οι δυνατότητες των κοινωνικών δικτύων για μια εταιρεία είναι πολλές! Μεταξύ άλλων η εταιρεία έχει την ευκαιρία να χτίσει, να δυναμώσει και να διαχειριστεί τις σχέσεις της με τους πελάτες της, αλλά και να απευθυνθεί σε συγκεκριμένους πελάτες. Επίσης, αυξήσει την κίνηση στην εταιρική ιστοσελίδα, καταφέρνει να γίνει γνωστή ή να διαδώσει κάτι που επιθυμεί πιο εύκολα και πιο γρήγορα, να διαφημιστεί δωρεάν αλλά και να βρει νέους πελάτες! Στην ουσία πλέον τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν αυτό που λέγαμε παλιά «από στόμα σε στόμα», είναι δηλαδή ένα ψηφιακό «word of mouth», είναι δυναμικά και γρήγορα, με χαμηλό κόστος και μια εταιρεία οφείλει να έχει παρουσία εκεί για να μην μείνει «εκτός».
Ο κ. Γιαγκουλλή πρόσθεσε πως τα κοινωνικά δίκτυα είναι απαραίτητα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, για το κτίσιμο του brand, την εμπιστοσύνη του κοινού στην εταιρεία, τη συνεχή υπενθύμιση ύπαρξης του brand, τη σωστή διαχείριση της εταιρικής φήμης και το αυξημένο traffic στην εταιρική ιστοσελίδα βελτιώνοντας το SEO.
Όπως τονίστηκε, το κλειδί βρίσκεται στη θετική εμπειρία του πελάτη, ο οποίος βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο της προσοχής των επιχειρήσεων. «Η εξυπηρέτηση και η εμπειρία είναι πρώτιστης σημασίας και πρέπει να είναι πάντα θετική. Το κλειδί είναι η κατανόηση του state of mind και ο μοναδικός τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι ‘να τον προσεγγίσετε’», πρόσθεσε.
Εξάλλου, ο κ. Χατζηνεοφύτου, αναφέρθηκε στις 7+1 κατηγορίες καταναλωτών στα κοινωνικά δίκτυα. Όπως είπε υπάρχουν οι αθόρυβοι ακόλουθοι, εκείνοι που κάνουν συνήθως like, εκείνοι που αναζητούν προσφορές, οι δυσαρεστημένοι, οι αρνητικοί, οι κριτικοί, οι ενθουσιώδεις και οι πιστοί.
Επίσης, αναφέρθηκε και στα εννέα λάθη που γίνονται στα κοινωνικά δίκτυα και πρέπει να αποφεύγουμε. Πρώτο και βασικότερο είναι να αγνοούμε πλήρως τα κοινωνικά δίκτυα, να πιστεύουμε ότι τα «Like» ισοδυναμούν με πωλήσεις ή επισκέψεις, να μην είμαστε συνεπείς, να εστιάζουμε μόνο σε ένα κοινωνικό δίκτυο, να είμαστε απρόσωποι και να μοιραζόμαστε περιεχόμενο μόνο από τη σελίδα μας. Επίσης, είναι λάθος να μην επενδύουμε σε διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα, να μην δημοσιεύουμε εικόνες και βίντεο και τέλος να μην αντιλαμβανόμαστε τη διαφορά μεταξύ προσωπικού και επαγγελματικού προφίλ.
Ο Μάριος Καρατζιάς Ανώτερος Διευθυντής στις Υπηρεσίες Πελατών της Cyta, διατηρώντας τον μεγαλύτερο λογαριασμό σε ακόλουθους στο κοινωνικό δίκτυο Twitter υπογράμμισε ότι όλοι μπορούν και πρέπει να μπουν σε αυτό τον νέο κόσμο αρκεί να έχουν όρεξη να μάθουν και να είναι συνεπής! Λίγες μέρες πριν από την αφυπηρέτησή του από τον οργανισμό θυμήθηκε και το πρώτο του tweet, αναφέροντας ότι «για όλα υπάρχει ένα πρώτο tweet»!