Eιδήσεις, social media και αθλητικά googl-άρουν οι Κύπριοι
06:25 - 04 Μαρτίου 2015
Τις online συνήθειες των Κυπρίων ανακοίνωσαν η εταιρία Ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών Διαδραστικού Μάρκετινγκ ImarComms.
Οι Κύπριοι επισκέπτονται κατά κύριο λόγο ιστοσελίδες ειδήσεων, Social Media και Αθλητικά, ένας στους πέντε αγοράζει καλλυντικά online κι ένας στους τρεις αναζητά εργασία μέσω διαδικτύου, όπως παρουσιάζει το i report 2015.
- Αύξηση χρήσης των Social Media από όλες τις ηλικίες
- Τo Facebook παραμένει στην κορυφή
- Η Google ως επικρατέστερο Search Engine
- Σχεδόν 1 στους 3 χρησιμοποιεί Tablet
- H Samsung πρώτη στα τηλέφωνα
- Η Apple πρώτη στα Tablet
Το i report κατέγραψε τη διεισδυτικότητα του διαδικτύου στην Κύπρο να αυξάνεται κατά 4.8% από την αντίστοιχη περίοδο φτάνοντας το 66.2% για το 2014. Σχεδόν 7 στους 10 ηλικίας 13 και άνω είναι χρήστες του διαδικτύου με κύριο λόγο επίσκεψης τις γενικές ειδήσεις με 91.2% και αύξηση 10.5% και δεύτερο της κοινωνικής δικτύωσης με 69.5% και αύξηση 8.6%.
Ως τρίτο πιο συχνό λόγο επίσκεψης το i report κατέγραψε τις αθλητικές ειδήσεις που έφτασαν στο 38.8%, ενώ αμέσως μετά ακολουθούν οι online αγορές με 33.8%. Η ανεύρεση εργασίας αποτελεί τον πέμπτο λόγο επίσκεψης στο διαδίκτυο με 32% και αύξηση 9.3%.
Ως πρώτη κατηγορία online αγορών παραμένει η κατηγορία είδη ένδυσης και υπόδησης με 49.7% και αύξηση 2.5% και ως δεύτερη τα ταξίδια/ξενοδοχεία/εισητήρια με 37.6% και αύξηση 3.2%. Ως Τρίτη κατηγορία αναδείχτηκαν τα καλλυντικά με 20.5%, και αύξηση 3.9%.
«Τα αποτελέσματα του i report 2015 καταδεικνύουν μια μεγάλη άνοδο στη χρήση του διαδικτύου ειδικά σε θέματα ειδησεογραφίας, ψυχαγωγίας και online αγορών οδηγώντας την ψηφιακή οικονομία σε νέα επίπεδα», δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.
Άνοδος καταγράφηκε και στα Social Media με 67.2% να έχει δικό του προφίλ σε δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης με αυξανόμενα ποσοστά σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Το Facebook εξακολουθεί να κατέχει την μερίδα του λέοντος αγγίζοντας το 97% των χρηστών, ενώ άλλα εξίσου σημαντικά δίκτυα παρουσίασαν άνοδο. Η καθημερινή χρήση καθ’ όλη την διάρκεια της μέρας από διάφορες ηλικίες είναι αυξημένη σε όλα τα δίκτυα.
Αύξηση κατέγραψε και η χρήση του διαδικτύου μέσω κινητού τηλεφώνου φτάνοντας το 43.1% με την Samsung να εξακολουθεί να κυριαρχεί έναντι της Apple και των υπόλοιπων κατασκευαστών, ενώ η χρήση του κινητού για Τραπεζικές συναλλαγές συνεχίζει την ανοδική της πορεία.
H χρήση του διαδικτύου μέσω Tablet έχει αυξηθεί στο 30.2% όσων επισκέπτονται το διαδίκτυο, ηλικίας 13 και άνω, με το I Pad να παραμένει στην πρώτη θέση έναντι της Samsung. Τα κυριότερα Applications που κατεβάζονται αφορούν παιχνίδια, κοινωνικά δίκτυα, και ενημέρωση. Σημαντική είναι και χρήση των μηχανών αναζήτησης με την Google να υπερτερεί έναντι Youtube και Yahoo.
«Το i Report 2015 αντανακλά την καθιέρωση σημαντικών κλάδων της ψηφιακής οικονομίας, όπως της ειδησεογραφίας και της κοινωνικής δικτύωσης, που επηρεάζουν άμεσα την online αγοραστική κίνηση με το μεγαλύτερο μερίδιο του αγοραστικού κοινού να ξοδεύει τετραψήφια νούμερα ετησίως», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.