ΚΟΡΡΕΣ: Άνοιγμα στη Λατινική Αμερική

Μετά το άνοιγμα σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική η ΚΟΡΡΕΣ στρέφει το ενδιαφέρον της προς την Λατινική Αμερική. Πρώτος στόχος του ομίλου καλλυντικών είναι η Βραζιλία όπου αναμένεται πως θα ξεκινήσει η κυκλοφορία προϊόντων μέχρι το καλοκαίρι του 2015.
Η ΚΟΡΡΕΣ ήδη κυκλοφορεί σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης και ειδικότερα σε Γερμανία, Αγγλία, Νορβηγία, Ισπανία, καθώς και στην Αμερική (η οποία παραμένει η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μετά την Ελλάδα). Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον του αναπτυξιακού της πλάνου για το 2015 συγκεντρώνει η τοποθέτηση στην αγορά της Λατινικής Αμερικής στη βάση της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON, όπου μέσω του δικτύου της θα γίνεται η παραγωγή και η διανομή των προϊόντων της ΚΟΡΡΕΣ, με πρώτο σταθμό τη Βραζιλία.

Επιπλέον, ο όμιλος έχει θέσει ως στόχο την ενδυνάμωση της παρουσίας του και στη Βόρειο Αμερική, μέσω της θυγατρικής του εταιρείας και με κύρια κανάλια διανομής τα καταστήματα Sephora, το κανάλι HSN και την καναδική αλυσίδα φαρμακείων Shoppers Drug Mart.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2014 ο όμιλος διπλασίασε στο εξωτερικό τις πωλήσεις του (+108%). Η αύξηση των πωλήσεων ήρθε κυρίως από την Αμερική, ενώ ανάπτυξη 49% παρουσίασαν οι αγορές της Γερμανίας, της Αγγλίας, της Ισπανίας, της Γαλλίας και των Σκανδιναβικών χωρών. Στην Ισπανία ο όμιλος κατάφερε να διπλασιάσει τις πωλήσεις του, όπως και στη Νορβηγία μετά και την τοποθέτησή του στην αλυσίδα καλλυντικών VITA. Στην Αγγλία τέλος η εισηγμένη έχει παρουσία στις αλυσίδες John Lewis, Debenhams και στα φαρμακεία Lloyd΄s. Η ανάπτυξη στην Ελλάδα ήταν μόλις 2%, εντούτοις θεωρείται ικανοποιητική στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον.

Πηγή:www.capital.gr

 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις