Νέα καμπάνια της Heineken με τίτλο «Dream Island»

Κυκλοφόρησε τη Δευτέρα 30 Μαρτίου, η νέα καμπάνια της μπίρας Heineken «Dream Island». Πρόκειται για μια προσπάθεια της μάρκας να κάνει τα όνειρα πραγματικότητα. 

Η καμπάνια καταγράφει το ταξίδι έξι καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να εκπληρώσουν τα άλλοτε ανεκπλήρωτα όνειρά τους όπως, οι Ljsbrand και Anna από την Ολλανδία, οι οποίοι έχουν επισκευάσει ένα εγκαταλελειμμένο ιστιοφόρο για να ταξιδέψουν στον κόσμο.

 

Η καμπάνια στο YouTube παρουσιάζει τους καταναλωτές να πίνουν μπίρα σ’ ένα μπαρ, να μιλούν για τα όνειρά τους, με το σύνθημα «Most dreams never leave the bar».

Ο global senior director της Heineken Gianluca Di Tondo, τόνισε ότι είναι μια ανθρώπινη αλήθεια ότι μιλάμε για φιλοδοξίες στη ζωή, αλλά πολλοί αποτυγχάνουν να τις φτάσου. «Για εμάς, αυτή η καμπάνια αποτελεί την ευκαιρία να μεταφέρουμε αυτό το ισχυρό μήνυμα και να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους, ώστε να είναι θαρραλέοι και φιλόδοξοι στην καθημερινή τους ζωή», σημείωσε.

Η καμπάνια ακολουθείται στα social media στο #TheDreamIsland tag. Μάλιστα, ακολουθεί την προηγούμενη επιτυχία της Ηeineken με τίτλο «Ο Υποψήφιος», που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2013. 

Στο μεταξύ, η Heineken περιμένει επιβράδυνση στον ρυθμό ανάπτυξής της για το 2015, καθώς σύμφωνα με την τελευταία τριμηνιαία έκθεσή της τα έσοδα συνεχίζουν να αυξάνονται για το 2015, αλλά με πιο αργό ρυθμό πωλήσεων σε σχέση με το 2014.
Πηγή: Marketingweek.com

Δειτε Επισης

H Unicars οδηγεί για μια ακόμη χρονιά το Skoda Cyprus Gran Fondo
Η RIFAI στην Κύπρο: Νέα εποχή με πλήρη ανακαίνιση των τριών καταστημάτων της-Μια κομβική στιγμή για το brand
Lexus RZ: Βελτιωμένη απόδοση και νέα εμπειρία πολυτέλειας
Αυθεντική εμπειρία Range Rover στην καρδιά της Λευκωσίας από τον Όμιλο Πηλακτούτα (pics)
CTC AUTOMOTIVE: Το νέο ηλεκτρικό Hyundai INSTER στα τρία κορυφαία μοντέλα των βραβείων World Car 2025
Το «Γιαννούδι» και η συμβολή της ΚΕΟ στην κυπριακή οινοποιία
Η αμιγώς ηλεκτρική εξέλιξη ενός icon...Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+
Lidl Κύπρου: Η επετειακή καμπάνια για τα 15 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Κύπρο (video)
Το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής Coligas Fast από την Aboca-Διατίθεται σε όλα τα φαρμακεία παγκύπρια
VitaPets Ltd: Γιορτάζει πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην κυπριακή αγορά