Νέα καμπάνια της Heineken με τίτλο «Dream Island»
10:03 - 31 Μαρτίου 2015
Κυκλοφόρησε τη Δευτέρα 30 Μαρτίου, η νέα καμπάνια της μπίρας Heineken «Dream Island». Πρόκειται για μια προσπάθεια της μάρκας να κάνει τα όνειρα πραγματικότητα.
Η καμπάνια καταγράφει το ταξίδι έξι καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να εκπληρώσουν τα άλλοτε ανεκπλήρωτα όνειρά τους όπως, οι Ljsbrand και Anna από την Ολλανδία, οι οποίοι έχουν επισκευάσει ένα εγκαταλελειμμένο ιστιοφόρο για να ταξιδέψουν στον κόσμο.
Η καμπάνια στο YouTube παρουσιάζει τους καταναλωτές να πίνουν μπίρα σ’ ένα μπαρ, να μιλούν για τα όνειρά τους, με το σύνθημα «Most dreams never leave the bar».
Ο global senior director της Heineken Gianluca Di Tondo, τόνισε ότι είναι μια ανθρώπινη αλήθεια ότι μιλάμε για φιλοδοξίες στη ζωή, αλλά πολλοί αποτυγχάνουν να τις φτάσου. «Για εμάς, αυτή η καμπάνια αποτελεί την ευκαιρία να μεταφέρουμε αυτό το ισχυρό μήνυμα και να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους, ώστε να είναι θαρραλέοι και φιλόδοξοι στην καθημερινή τους ζωή», σημείωσε.
Η καμπάνια ακολουθείται στα social media στο #TheDreamIsland tag. Μάλιστα, ακολουθεί την προηγούμενη επιτυχία της Ηeineken με τίτλο «Ο Υποψήφιος», που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2013.
Στο μεταξύ, η Heineken περιμένει επιβράδυνση στον ρυθμό ανάπτυξής της για το 2015, καθώς σύμφωνα με την τελευταία τριμηνιαία έκθεσή της τα έσοδα συνεχίζουν να αυξάνονται για το 2015, αλλά με πιο αργό ρυθμό πωλήσεων σε σχέση με το 2014.
Πηγή: Marketingweek.com