Αλλάξανε τα… πλάνα τους
06:38 - 31 Μαρτίου 2015
Τα διάφορα πλάνα που προσφέρουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στα οποία παντρεύουν κλήσεις, μηνύματα και πρόσβαση στο διαδίκτυο φαίνεται πως αποδίδουν τα μέγιστα. Είναι χαρακτηριστικό πως από το δεύτερο τρίμηνο του 2012 μέχρι το τέταρτο τρίμηνο του 2014 η πλυθυσμιακή διείσδυση σε τέτοιου είδους πακέτα εκτοξεύτηκε από το 6.3% στο 22.5%.
Σύμφωνα με στοιχεία από το Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ), στο τέλος του 2014 η Cyta κατέχει το 66% της συγκεκριμένης αγοράς, η ΜΤΝ το 31.4% και η Primetel το 2.6%.
Πάντως, το τελευταίο τρίμηνο καταγράφηκε σημαντική μείωση του ποσοστού της Cyta και αντίστοιχη άνοδος των ποσοστών ΜΤΝ και Primetel. Στη συγκεκριμένη κατηγορία, η Cyta κατέχει το 14.8% της πληθυσμιακής διείσδυσης, η ΜΤΝ το 7.1% και η Primetel το 0.6%.
Ποσοστά διείσδυσης
Η απήχηση που έχουν πακέτα όπως το RED της Cyta, το ΜΤΝ Smart και το Primetel Unlimited θεωρείται από τους βασικούς παράγοντες που τον τελευταίο ενάμισι χρόνο οι συνδρομητές με συμβόλαιο αυξάνονται σταθερά σε σύγκριση με τους χρήστες προπληρωμένης. Τον Δεκέμβριο, οι συνδρομητές συμβολαίου αναλογούσαν στο 51.51% του συνόλου και χρήστες προπληρωμένης στο 48.49%. Ένα χρόνο νωρίτερα, οι χρήστες συμβολαίου αναλογούσαν στο 49.79%. Αν κάποιος πάει ακόμα πιο πίσω, στον Δεκέμβριο του 2012, οι συνδρομητές με συμβόλαιο ήταν μόλις στο 47.61% αν και είχε διαφανεί από τότε μία έντονη αυξητική τάση.
Με γαλάζιο χρώμα οι συνδρομητές συμβολαίου, με ροζ οι χρήστες προπληρωμένης