M. Lindstrom: Αποκωδικοποίησε τον τρόπο σκέψης του καταναλωτή

«Η Κύπρος είναι μια μικρή χώρα, και αυτή ακριβώς είναι η δύναμή της για τα brands.  Είναι ιδανική για να προωθήσεις κάτι με τη μέθοδο του ‘από στόμα σε στόμα’ και θα δουλέψει πολύ εύκολα με εξαιρετικά αποτελέσματα» ανέφερε μεταξύ άλλων ο διάσημος brand futurist Martin Lindstrom, κατά την διάρκεια του δεύτερου Brand Congress που έγινε στο Royal Hall στη  Λευκωσία.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα ο Lindstrom ενημέρωσε το επιχειρηματικό κοινό της Κύπρου για τη μεθοδολογία μάρκετινγκ που έχει εφαρμόσει σε πολυάριθμές εταιρείες και για την ενίσχυση ή την αναδόμηση του εμπορικού τους σήματος. Σκοπός του συνεδρίου ήταν οι συμμετέχοντες να μάθουν πως οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις πέντε αισθήσεις τους όταν διαλέγουν προϊόντα ή επιλέγουν υπηρεσίες, πως γίνεται η μεταμόρφωση μιας μάρκας από προϊόν των δύο αισθήσεων σε φαινόμενο των πέντε και πως επιτυγχάνεται η αξιοποίηση των πέντε αισθήσεων στην επικοινωνία των brands. 

«Όλα τα brands, είπε ο διάσημος brand futurist,  πρέπει να βρουν μια λέξη με την οποία μπορούν να συνδέσουν το προϊόν τους μαζί της. Μια λέξη που θα το χαρακτηρίζει και το κοινό θα σκέφτεται το προϊόν όταν την ακούει. Και όχι! Η λέξη αυτή δεν μπορεί να είναι ποιότητα», τόνισε.

Πλατινένιος Χορηγός του συνεδρίου ήταν η ΜΤΝ, χρυσός χορηγός η Carlsberg, αργυροί χορηγοί ήταν οι BRANDCORE, Powersoft Computer Solutions και το  Πανεπιστήμιο UcLan Cyprus.

Την οργάνωση του συνεδρίου είχε η ΙΜΗ. Χορηγοί επικινωνίας ήταν το InBusinessNews.com Goldnews.com.cy η τηλεόραση Σίγμα και το περιοδικό ΟΚ. 

Δειτε Επισης

H Unicars οδηγεί για μια ακόμη χρονιά το Skoda Cyprus Gran Fondo
Η RIFAI στην Κύπρο: Νέα εποχή με πλήρη ανακαίνιση των τριών καταστημάτων της-Μια κομβική στιγμή για το brand
Lexus RZ: Βελτιωμένη απόδοση και νέα εμπειρία πολυτέλειας
Αυθεντική εμπειρία Range Rover στην καρδιά της Λευκωσίας από τον Όμιλο Πηλακτούτα (pics)
CTC AUTOMOTIVE: Το νέο ηλεκτρικό Hyundai INSTER στα τρία κορυφαία μοντέλα των βραβείων World Car 2025
Το «Γιαννούδι» και η συμβολή της ΚΕΟ στην κυπριακή οινοποιία
Η αμιγώς ηλεκτρική εξέλιξη ενός icon...Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+
Lidl Κύπρου: Η επετειακή καμπάνια για τα 15 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Κύπρο (video)
Το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής Coligas Fast από την Aboca-Διατίθεται σε όλα τα φαρμακεία παγκύπρια
VitaPets Ltd: Γιορτάζει πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην κυπριακή αγορά