M. Lindstrom: Αποκωδικοποίησε τον τρόπο σκέψης του καταναλωτή

«Η Κύπρος είναι μια μικρή χώρα, και αυτή ακριβώς είναι η δύναμή της για τα brands.  Είναι ιδανική για να προωθήσεις κάτι με τη μέθοδο του ‘από στόμα σε στόμα’ και θα δουλέψει πολύ εύκολα με εξαιρετικά αποτελέσματα» ανέφερε μεταξύ άλλων ο διάσημος brand futurist Martin Lindstrom, κατά την διάρκεια του δεύτερου Brand Congress που έγινε στο Royal Hall στη  Λευκωσία.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα ο Lindstrom ενημέρωσε το επιχειρηματικό κοινό της Κύπρου για τη μεθοδολογία μάρκετινγκ που έχει εφαρμόσει σε πολυάριθμές εταιρείες και για την ενίσχυση ή την αναδόμηση του εμπορικού τους σήματος. Σκοπός του συνεδρίου ήταν οι συμμετέχοντες να μάθουν πως οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις πέντε αισθήσεις τους όταν διαλέγουν προϊόντα ή επιλέγουν υπηρεσίες, πως γίνεται η μεταμόρφωση μιας μάρκας από προϊόν των δύο αισθήσεων σε φαινόμενο των πέντε και πως επιτυγχάνεται η αξιοποίηση των πέντε αισθήσεων στην επικοινωνία των brands. 

«Όλα τα brands, είπε ο διάσημος brand futurist,  πρέπει να βρουν μια λέξη με την οποία μπορούν να συνδέσουν το προϊόν τους μαζί της. Μια λέξη που θα το χαρακτηρίζει και το κοινό θα σκέφτεται το προϊόν όταν την ακούει. Και όχι! Η λέξη αυτή δεν μπορεί να είναι ποιότητα», τόνισε.

Πλατινένιος Χορηγός του συνεδρίου ήταν η ΜΤΝ, χρυσός χορηγός η Carlsberg, αργυροί χορηγοί ήταν οι BRANDCORE, Powersoft Computer Solutions και το  Πανεπιστήμιο UcLan Cyprus.

Την οργάνωση του συνεδρίου είχε η ΙΜΗ. Χορηγοί επικινωνίας ήταν το InBusinessNews.com Goldnews.com.cy η τηλεόραση Σίγμα και το περιοδικό ΟΚ. 

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024