M. Lindstrom: Αποκωδικοποίησε τον τρόπο σκέψης του καταναλωτή
12:28 - 30 Μαρτίου 2015
«Η Κύπρος είναι μια μικρή χώρα, και αυτή ακριβώς είναι η δύναμή της για τα brands. Είναι ιδανική για να προωθήσεις κάτι με τη μέθοδο του ‘από στόμα σε στόμα’ και θα δουλέψει πολύ εύκολα με εξαιρετικά αποτελέσματα» ανέφερε μεταξύ άλλων ο διάσημος brand futurist Martin Lindstrom, κατά την διάρκεια του δεύτερου Brand Congress που έγινε στο Royal Hall στη Λευκωσία.
Σε μια κατάμεστη αίθουσα ο Lindstrom ενημέρωσε το επιχειρηματικό κοινό της Κύπρου για τη μεθοδολογία μάρκετινγκ που έχει εφαρμόσει σε πολυάριθμές εταιρείες και για την ενίσχυση ή την αναδόμηση του εμπορικού τους σήματος. Σκοπός του συνεδρίου ήταν οι συμμετέχοντες να μάθουν πως οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις πέντε αισθήσεις τους όταν διαλέγουν προϊόντα ή επιλέγουν υπηρεσίες, πως γίνεται η μεταμόρφωση μιας μάρκας από προϊόν των δύο αισθήσεων σε φαινόμενο των πέντε και πως επιτυγχάνεται η αξιοποίηση των πέντε αισθήσεων στην επικοινωνία των brands.
«Όλα τα brands, είπε ο διάσημος brand futurist, πρέπει να βρουν μια λέξη με την οποία μπορούν να συνδέσουν το προϊόν τους μαζί της. Μια λέξη που θα το χαρακτηρίζει και το κοινό θα σκέφτεται το προϊόν όταν την ακούει. Και όχι! Η λέξη αυτή δεν μπορεί να είναι ποιότητα», τόνισε.
Πλατινένιος Χορηγός του συνεδρίου ήταν η ΜΤΝ, χρυσός χορηγός η Carlsberg, αργυροί χορηγοί ήταν οι BRANDCORE, Powersoft Computer Solutions και το Πανεπιστήμιο UcLan Cyprus.
Την οργάνωση του συνεδρίου είχε η ΙΜΗ. Χορηγοί επικινωνίας ήταν το InBusinessNews.com Goldnews.com.cy η τηλεόραση Σίγμα και το περιοδικό ΟΚ.