Η Cyta έφερε την παράταση για το ΚΟΠ TV
07:03 - 30 Μαρτίου 2015
Άλλη μια βδομάδα παράταση στη διαδικασία υποβολής προσφορών για τα τηλεοπτικά δικαιώματα ομάδων που κατέχει έδωσε η ΚΟΠ, ευελπιστώντας πως αυτή η εβδομάδα θα φέρει στο τραπέζι του διαγωνισμού θετικά αποτελέσματα.
Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το InBusinessNews στο παιχνίδι των προσφορών βρίσκονται οι τρεις πλατφόρμες της Cyta, της Cablenet και της Primetel. Παρόλα αυτά οι προσφορές ξεκινούν με διαφορετικά οικονομικά δεδομένα και σαφώς διαφορά στην προσέγγιση των εταιρειών έναντι του προσφερόμενου πακέτου της ΚΟΠ.
Ο ρόλος της Cyta
Καλά ενημερωμένες του InBusinessNews αναφέρουν ότι η Cyta δεν ήταν έτοιμη για υποβολή ολοκληρωμένης οικονομικής πρότασης, γεγονός που οδήγησε την ΚΟΠ στην αναβολή της ολοκλήρωσης της διαδικασίας για άλλη μια εβδομάδα, όπως έπραξε βεβαίως και στο πρόσφατο παρελθόν προσδοκώντας σε οριστικοποίηση των προθέσεων από τις πλατφόρμες.
Την ίδια ώρα η Cyta φαίνεται να είναι αυτή που καθορίζει το «παιχνίδι» σε σχέση με τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων που εξασφάλισε η ΚΟΠ, αφού παρουσιάζεται σήμερα ως η πλατφόρμα που μπορεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για υποβολή προσφοράς. Το πόσο βαθιά όμως, είναι και το δεδομένο που θα καθορίσει την τελική έκβαση του διαγωνισμού. Έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι στη Cyta προσανατολίζονται σε μια προσφορά της τάξης των 5,5 με 6,5 εκατ. ευρώ, αφού η υπηρεσία του Οργανισμού κάπου έχει κοστολογήσει το περιεχόμενο που η ΚΟΠ έχει εξασφαλίσει. Σαφώς το ποσό που η Ομοσπονδία αναμένει να κερδίσει είναι μεγαλύτερο, ωστόσο, άλλες παράμετροι στην όλη διαδικασία δύνανται να διαφοροποιήσουν τα δεδομένα.
Η Cablenet θέλει το αρχικό πλάνο
Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται ότι η Cablenet παρόλο ότι συμμετέχει στη διαδικασία του διαγωνισμού και αναμένεται να υποβάλει τη δική της προσφορά για το περιεχόμενο της ΚΟΠ, εμμένει στην αρχική της θέση για το πλάνο το τηλεοπτικών δικαιωμάτων, θέση η οποία συμπίπτει με τους αρχικούς σχεδιασμούς της ΚΟΠ. Το εν λόγω πλάνο υπαγόρευε ότι η Ομοσπονδία θα είχε την πλήρη ευθύνη για τη διαχείριση των ομάδων και των τηλεοπτικών τους δικαιωμάτων, δηλαδή και της παραγωγής και της εξασφάλισης διαφήμισης για την τηλεοπτική προβολή των αγώνων. Όλα αυτά, ως έτοιμο και τελικό τηλεοπτικό προϊόν θα δίνονταν σε όσες πλατφόρμες θα αγόραζαν το πακέτο σε μια τιμή της τάξης των 25 ευρώ για κάθε συνδρομητή (αναφερόμαστε δηλαδή στη λιανική τιμή πώλησης).
Με τα πιο πάνω δεδομένα και έχοντας στο χέρι το φθηνό πακέτο triple play που προσφέρει στην αγορά η Cablenet προσδοκεί πως μια τέτοια λύση μπορεί να επανέλθει στο τραπέζι των σχεδιασμών, προκειμένου να μπει στην αγορά του ποδοσφαίρου, από την οποία είναι εκτός. Πάντως, δεν θα πρέπει να αποκλείεται και κάποιου είδους συνεργασία μεταξύ των τηλεοπτικών πλατφόρμων, συνεργασία η οποία μπορεί να είναι σε επίπεδο παραγωγής και μεταπώλησης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από τη μία στην άλλη. Στόχος είναι βεβαίως ο περιορισμός του κόστους, σε μια αγορά που έχει αποδείξει πως τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ποδοσφαιρικών ομάδων είναι σε υψηλότερα επίπεδα από την απόσβεση που μπορούν να επιφέρουν.
Η Primetel φαίνεται να παρακολουθεί από μεγαλύτερη απόσταση τις εξελίξεις. Δεν αποκλείεται να καταθέσει προσφορά, ωστόσο, τα ποσά τα οποία αναφέρονται πιο πάνω είναι σαφώς δύσκολο να προσφερθούν από την εταιρεία. Το σενάριο συνεργασίας είναι κάτι που θα ωφελέσει και την Primetel και μένει να δούμε εάν όντως από τις πληροφορίες τα δεδομένα θα τεθούν και στο τραπέζι του διαλόγου.