Adidas: Προσδοκίες για ενισχυμένα κέρδη από νέα στρατηγική

Η Adidas AG (ADS.XE) παρουσίασε τη νέα της στρατηγική και δήλωσε ότι περιμένει αύξηση των καθαρών της κερδών κατά 15% έως το 2020.

Η νούμερο 2 εταιρεία αθλητικών ειδών παγκοσμίως ανέφερε ότι η στρατηγική της βασίζεται σε τρεις παράγοντες: την ταχύτητα, την ανάπτυξη σε μεγάλες πόλεις και τις επενδύσεις στις βασικές της μάρκες. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα υπεραποδώσει στην βιομηχανία αθλητικών ειδών με τις πωλήσεις του ομίλου να καταγράφουν υψηλό μονοψήφιο ποσοστό ανάπτυξης κάθε ένα από τα επόμενα χρόνια.

“Θα επιταχύνουμε τον ρυθμό ανάπτυξης και θα δίνουμε μεγάλες αποδόσεις στους μετόχους μας”, σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Herbert Hainer.

Η Adidas ανέφερε ότι θα περιορίσει τους χρόνους παραγωγής. Σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει την δραστηριότητα ηλεκτρονικού εμπορίου πάνω από τα 2 δις. ευρώ έως το 2020.

Η Adidas σχεδιάζει να επενδύσει μεγαλύτερο μερίδιο στα ταλέντα και τη διαφήμιση, στις μητροπόλεις ανά τον κόσμο. Το ενδιαφέρον της θα επικεντρωθεί κυρίως στις εξής πόλεις: Λος Άντζελες, Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Παρίσι, Σαγκάι και Τόκιο.

Αν κερδίσουμε την αγορά της Νέας Υόρκης και του Λος Άντζελες, θα έχουμε κερδίσει τις ΗΠΑ, σχολίασε ο επικεφαλής του τμήματος διεθνών πωλήσεων της Adidas, Roland Auschel.

Σημειώνεται ότι η μετοχή της εταιρείας αυξανόταν σταδιακά μέχρι την ανακοίνωση του στρατηγικού σχεδιασμού, κλείνοντας στα 70,43 ευρώ την Τετάρτη.

Το 2010, η Adidas ανακοίνωσε το τελευταίο της στρατηγικό σχέδιο πενταετίας, όπου προέβλεπε αύξηση πωλήσεων άνω του 45% στα 17 δισ. ευρώ. Η εταιρεία παραδέχτηκε το προηγούμενο έτος ότι δεν θα καταφέρει να επιτύχει αυτούς τους στόχους.

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 490 εκατ. ευρώ για το 2014 έναντι κερδών 787 εκατ. ευρώ το 2013, ενώ οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 14,5 εκατ. ευρώ.

ΠΗΓΗ: capital.gr

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις