Νέες επενδύσεις από την Ευρωπαϊκή Μελισσοκομία

Σε σημαντικές επενδύσεις προχωρεί η Ευρωπαϊκή Μελισσοκομία, η οποία αποτελεί την εμπορική ονομασία της Primewell Management Ltd. 

Όπως τόνισε ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Μελισσοκομίας Δημήτρης Νικητόπουλος, η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2012 κι εδρεύει στο Δάλι, προχωρεί σύντομα σε νέα σχέδια στους τομείς: 

1.    Συμπαραγωγής με την «Αρκαδική Μελισσοκομία» νέων καινοτόμων προϊόντων για το Μελισσοκόμο. Τα προϊόντα αυτά βασίζονται στις παραδοσιακές αρχές της μελισσοκομίας στην Κύπρο και την Ελλάδα, αλλά δίνουν απαντήσεις στα σύγχρονα προβλήματα του επαγγελματία και ερασιτέχνη μελισσοκόμου.
2.    Μεταποίησης κυπριακών μελισσοκομικών προϊόντων προς εξαγωγή σε Ρωσία, Κίνα και όλες τις χώρες της Μέσης Ανατολής.
3.    Παραγωγής κυψελών και μελισσοτροφών στην Κύπρο. 

Όπως ανέφερε ο κ. Νικητόπουλος, η ίδρυση της Ευρωπαϊκής Μελισσοκομίας βασίστηκε στην ανάγκη προώθησης της πραγματικής μελισσοκομίας στην Κύπρο. «Η Κύπρος μπορεί να παράγει εξαιρετικής ποιότητας μέλι, γύρη και άλλα μελισσοκομικά προϊόντα κι εμείς στηρίζουμε τον Κύπριο μελισσοκόμο με υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες κατευθείαν στην πόρτα του», σημείωσε. «Ταυτόχρονα», είπε, «η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στον τομέα της εκπαίδευσης νέων μελισσοκόμων και στην ανταλλαγή γνώσης μεταξύ Κύπρου και Ελλάδας με στόχο την εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών μελισσοκομίας και στις δύο χώρες». 

Η Ευρωπαϊκή Μελισσοκομία προωθεί στην αγορά υψηλής ποιότητας εξοπλισμό, αναλώσιμα υλικά και προμήθειες για το Κύπριο μελισσοκόμο όπως, μελισσοτροφές, κηρήθρες, κυψέλες, μηχανήματα, εργαλεία και εφόδια σε ανταγωνιστικές τιμές. «Πέραν του 75% των προϊόντων μας παράγονται στην Ελλάδα, στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της Αρκαδικής Μελισσοκομίας, η οποία ιδρύθηκε το 1983 και σήμερα θεωρείται κορυφαία στο χώρο της μελισσοκομίας στην Ελλάδα», επεσήμανε. Τόνισε μάλιστα, ότι η Αρκαδική Μελισσοκομία διαθέτει υποκαταστήματα στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και τη Σόφια της Βουλγαρίας, έχοντας αποκτήσει έντονη παρουσία στον ευρωπαϊκό χώρο.

Οι Κύπριοι μελισσοκόμοι αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα όπως, η έλλειψη νερού, τα υψηλά κόστη κι οι ασθένειες. «Κύπρος και Ελλάδα έχουν δοκιμαστεί ιδιαίτερα από την οικονομική κρίση, που παράλληλα, όμως, γεννά και ευκαιρίες ανάπτυξης της πρωτογενούς παραγωγής», ανέφερε ο κ. Νικητόπουλος. Και πρόσθεσε: «Η ανάπτυξη της μελισσοκομίας πρέπει είναι βασικό και αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής προσπάθειας για οικονομική ανάπτυξη και μπορεί να οδηγήσει στη σημαντική μείωση της ανεργίας και άνοδο του βιοτικού επιπέδου των συμπολιτών μας».
Η εταιρεία προμηθεύει τον ντόπιο μελισσοκόμο με υψηλής ποιότητας προμήθειες και ταυτόχρονα αγοράζει απ’ αυτόν τα προϊόντα του, απευθείας, χωρίς μεσάζοντες. «Στο πλαίσιο αυτό, ασχολούμαστε με την εξαγωγή κυπριακών μελισσοκομικών προϊόντων, κυρίως προς τις χώρες της Μέσης Ανατολής και την Ελλάδα», υπογράμμισε. 

Σημείωσε ότι το 2015, η εταιρεία προγραμματίζει μια σημαντική επένδυση στον τομέα μεταποίησης κυπριακών μελισσοκομικών προϊόντων, τα οποία θα πληρούν ακόμα και τις πιο αυστηρές προδιαγραφές για την εξαγωγή τους σε πολύ μεγάλες χώρες όπως, η Ρωσία και η Κίνα. «Μπορεί η Κύπρος να έχει τη δυνατότητα να ανταγωνιστεί μόνο με μικρές ποσότητες, διαθέτει όμως, εξαιρετική ποιότητα» κατέληξε. 

Δειτε Επισης

Ιταλία: Ζητά να επανεξεταστεί άμεσα η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ε.Ε.
Κέρδη €3,5 εκ. το πρώτο εξάμηνο για την ΚΕΟ-Αυξημένος κατά 11,9% ο κύκλος εργασιών
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Σε ποια χώρα είναι περισσότερα από τα βενζινοκίνητα
Τα brands αυτοκινήτων που επιλέγουν οι αγοραστές-Τρέχουν με φόρα οι εγγραφές
Μείωση τιμών σε 25 προϊόντα, αύξηση σε 18-Τι καταδεικνύει το Παρατηρητήριο Τιμών
Tροποποίηση νόμου για ξένους επαγγελματίες οδηγούς ώστε να μην εκτροχιαστεί η εφοδιαστική αλυσίδα-Αίτημα ΠΑΣΥΛΕ
Αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών χονδρικού εμπορίου το δεύτερο τρίμηνο του 2024
Από το «Michel Pharmacy» σε ένα όμιλο ηγέτη... Τα 80 χρόνια ιστορίας της MSJ μέσα από εικόνες (pics)
Υπέγραψε MoU και πάει για μεγάλο deal στην Κίνα η Combijet Manufacturing-Τι δηλώνει ο Βάσος Δημητριάδης
Η Andreotti λανσάρει την καμπάνια «Back Home» με ειδικές προσφορές σε έπιπλα για το φθινόπωρο