Bulgari: Λανσάρει smartwatch
10:16 - 24 Μαρτίου 2015
Όπως πολλοί από τους αντιπάλους της, έτσι και η Bulgari παρουσίασε ένα ρολόι που συνδέεται με το διαδίκτυο σε μια προσπάθεια να κτυπήσει το νέο ρολόι της Apple.
Πολλές ελβετικές μάρκες ρολογιών ανακοινώνουν ότι συνεργάζονται με εταιρείες τεχνολογίας για να αντιμετωπίσουν την άφιξη της Apple στην αγορά τους.
Ο Γενικός Διευθυντής Jean-Christophe Babin σε συνέντευξη στο Reuters παρουσίασε το ρολόι Bulgari Diagono Magnzsium, το οποίο είναι εφοδιασμένο με μικροτσίπ και την τεχνολογία NFC και παρέχει πρόσβαση σε εμπιστευτικές πληροφορίες που περιέχονται στο κινητό τηλέφωνο του χρήστη, όπως κωδικούς πρόσβασης και στοιχεία της πιστωτικής κάρτας. Το ρολόι λειτουργεί με μια εφαρμογή που ονομάζεται Bulgari Vault στο κινητό τηλέφωνο.
Παράλληλα, η εταιρεία Bulgari είναι σίγουρη για τη διψήφια αύξηση των πωλήσεων της το 2015 όπως ανέφερε ο επικεφαλής του μεγαλύτερου οίκου ρολογιών και κοσμημάτων πολυτελείας.
"Είχαμε μια πολύ καλή αρχή, έτσι ώστε εάν όλα παραμείνουν σταθερά, πιστεύουμε ότι θα τα καταφέρουμε καλύτερα φέτος σε σχέση με το 2014 με διψήφιο μάλιστα ρυθμό ανάπτυξης," ανέφερε.
Η εταιρεία Bulgari, στην οποία η τραγουδίστρια και πρώην Πρώτη Κυρία της Γαλλίας Κάρλα Μπρούνι Σαρκοζί είναι πρεσβευτής της μάρκας, είναι η τρίτη μεγαλύτερη μάρκα ρολογιών και κοσμημάτων στον κόσμο πίσω από Cartier Richemont και Tiffany με τις πωλήσεις να εκτιμώνται μεταξύ 1,5 και 2 δισεκατομμυρίων ευρώ.