M. Lindstrom: Έρχεται με εκπλήξεις
10:04 - 23 Μαρτίου 2015
Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι ετοιμασίες για την υποδοχή του διάσημου brand futurist, Martin Lindstrom, στην Κύπρο και οι εκπλήξεις που επιφυλάσσει το 2nd Brand Congress έχουν ήδη αρχίσει.
Στους ρυθμούς των εκπλήξεων και των όσων θα ακολουθήσουν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης άρχισαν να μπαίνουν όσοι έχουν δηλώσει συμμετοχή στο 2nd Brand Congress, που παρουσιάζει η ΜΤΝ και θα διεξαχθεί στις 27 Μαρτίου, στο Royal Hall στη Λευκωσία. Από τη μία, ο κορυφαίος brand professional του κόσμου, Martin Lindstrom, ο οποίος θα ηγείται του συνεδρίου με τρεις δυναμικές παρουσιάσεις, προσκάλεσε τους συμμετέχοντες να φέρουν μαζί τους case studies που ξεχωρίζουν, τα οποία θα αναλύσει επί σκηνής ή τα στοιχεία της εταιρείας τους, ώστε να δώσει τις κατευθυντήριες γραμμές, με στόχο να μετατραπεί στο επόμενο παράδειγμα για την αγορά. Ζήτησε συγκεκριμένα δεδομένα από κάθε εταιρεία που δήλωσε συμμετοχή και που θέλει να γίνει το επόμενο case study του, ώστε να μπορεί να επιλέξει αυτά που θα παρουσιάσει. Από την άλλη, ο Πλατινένιος Χορηγός του συνεδρίου, ΜΤΝ, προσφέρει σε ένα τυχερό το «MTN 4G Broadband in a Box» για εύκολο, γρήγορο και απεριόριστο internet από όλες του τις συσκευές, χωρίς σταθερή γραμμή, ενώ ο Χρυσός Χορηγός, Carlsberg, προσφέρει τη δυνατότητα να κερδίσετε ένα από τα δύο βιβλία του διάσημου brand Futurist, Martin Lindstrom: «Byology - Truth and Lies About Why We Buy» και «Brandsense».
Τη δυνατότητα να διεκδικήσουν τα πιο πάνω δώρα, αλλά και να γίνουν το επόμενο case study του Martin Lindstrom, θα έχουν όλοι όσοι έχουν δηλώσει ήδη συμμετοχή αλλά και όσοι δηλώσουν τώρα στο: http://www.imhbusiness.com/2nd-brand-congress-martin-lindstrom-in-cyprus#register
Λίγα λόγια για τον Lindstrom
Ο Martin Lindstrom είναι η προσωπικότητα που εμπιστεύονται μεγάλες και γνωστές εταιρείες ανά το παγκόσμιο για τον σχεδιασμό της στρατηγικής branding και rebranding τους, όπως McDonald’s, Procter & Gamble, Nestle, Microsoft, The World Disney Company, RedBull, GlaxoSmithKline και PepsiCo. Το περιοδικό TIME τον έχει συμπεριλάβει στους 100 ανθρώπους που αποτελούν πηγή έμπνευσης παγκοσμίως. Είναι, επίσης, συγγραφέας βιβλίων των New York Times και Wall Street Journal: «Byology - Truth and Lies About Why We Buy», «Brandsense» και «Brandwashed», αλλά και τριών ακόμη σχετικών με τη διαχείριση των brands και το μάρκετινγκ. Τα βιβλία καταγράφουν σημαντικό αριθμό πωλήσεων.
Το συνέδριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας κ.ά.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ομιλητή και το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ στο ακόλουθο link: http://www.imhbusiness.com/2nd-brand-congress-martin-lindstrom-in-cyprus#pdf-programme
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Οργάνωση: ΙΜΗ.
Πλατινένιος Χορηγός: ΜΤΝ.
Χρυσός Χορηγός: Carlsberg.
Αργυροί Χορηγοί: BRANDCORE, Powersoft Computer Solutions και Πανεπιστήμιο UcLan Cyprus.
Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙnΒusinessΝews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και ΟΚ!.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com