Oreo: Δημιουργεί την δικιά του έκλειψη!
12:18 - 20 Μαρτίου 2015
Τα μπισκότα Oreo ξεκινούν μια υπαίθρια διαφήμιση σήμερα Παρασκευή 20 Μαρτίου, η οποία αντικατοπτρίζει την κίνηση του ουρανού καθώς η συνολική ηλιακή έκλειψη λαμβάνει χώρα.
Η υπαίθρια διαφήμιση θα φανεί στο Εδιμβούργο και στο Λονδίνο και χρησιμοποιούν δεδομένα από το Royal Astronomical Society και TimeAndDate.com ώστε να παρακολουθούν την κίνηση στον ουρανό για να δημιουργήσουν μια ταυτόχρονη «έκλειψη Oreo» στην υπαίθρια διαφήμιση.
Η δράση αυτή εντάσσεται σε μια σειρά ενεργειών υπό τη στρατηγική «Παίξτε με τα Oreo», στην οποία καμπάνια η βρετανική εταιρεία έχει επενδύσει £1,5 εκατ για το τρέχον έτος.
Στις 21 Φεβρουαρίου τα δεδομένα της Nielson έδειξαν ότι η εταιρεία Oreo τώρα αξίζει £33 εκατ., αύξηση της τάξης του 26% από έτος σε έτος.
ΠΗΓΗ: Marketing Week