Oreo: Δημιουργεί την δικιά του έκλειψη!

Τα μπισκότα Oreo ξεκινούν μια υπαίθρια διαφήμιση σήμερα Παρασκευή 20 Μαρτίου, η οποία αντικατοπτρίζει την κίνηση του ουρανού καθώς η συνολική ηλιακή έκλειψη λαμβάνει χώρα.
 
Η υπαίθρια διαφήμιση θα φανεί στο Εδιμβούργο και στο Λονδίνο και χρησιμοποιούν δεδομένα από το Royal Astronomical Society και TimeAndDate.com ώστε να παρακολουθούν την κίνηση στον ουρανό για να δημιουργήσουν μια ταυτόχρονη «έκλειψη Oreo» στην υπαίθρια διαφήμιση.

Η δράση αυτή εντάσσεται σε μια σειρά ενεργειών υπό τη στρατηγική «Παίξτε με τα Oreo», στην οποία καμπάνια η βρετανική εταιρεία έχει επενδύσει £1,5 εκατ για το τρέχον έτος. 

Στις 21 Φεβρουαρίου τα δεδομένα της Nielson έδειξαν ότι η εταιρεία Oreo τώρα αξίζει £33 εκατ., αύξηση της τάξης του 26% από έτος σε έτος.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

H Unicars οδηγεί για μια ακόμη χρονιά το Skoda Cyprus Gran Fondo
Η RIFAI στην Κύπρο: Νέα εποχή με πλήρη ανακαίνιση των τριών καταστημάτων της-Μια κομβική στιγμή για το brand
Lexus RZ: Βελτιωμένη απόδοση και νέα εμπειρία πολυτέλειας
Αυθεντική εμπειρία Range Rover στην καρδιά της Λευκωσίας από τον Όμιλο Πηλακτούτα (pics)
CTC AUTOMOTIVE: Το νέο ηλεκτρικό Hyundai INSTER στα τρία κορυφαία μοντέλα των βραβείων World Car 2025
Το «Γιαννούδι» και η συμβολή της ΚΕΟ στην κυπριακή οινοποιία
Η αμιγώς ηλεκτρική εξέλιξη ενός icon...Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+
Lidl Κύπρου: Η επετειακή καμπάνια για τα 15 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Κύπρο (video)
Το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής Coligas Fast από την Aboca-Διατίθεται σε όλα τα φαρμακεία παγκύπρια
VitaPets Ltd: Γιορτάζει πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην κυπριακή αγορά