Oreo: Δημιουργεί την δικιά του έκλειψη!

Τα μπισκότα Oreo ξεκινούν μια υπαίθρια διαφήμιση σήμερα Παρασκευή 20 Μαρτίου, η οποία αντικατοπτρίζει την κίνηση του ουρανού καθώς η συνολική ηλιακή έκλειψη λαμβάνει χώρα.
 
Η υπαίθρια διαφήμιση θα φανεί στο Εδιμβούργο και στο Λονδίνο και χρησιμοποιούν δεδομένα από το Royal Astronomical Society και TimeAndDate.com ώστε να παρακολουθούν την κίνηση στον ουρανό για να δημιουργήσουν μια ταυτόχρονη «έκλειψη Oreo» στην υπαίθρια διαφήμιση.

Η δράση αυτή εντάσσεται σε μια σειρά ενεργειών υπό τη στρατηγική «Παίξτε με τα Oreo», στην οποία καμπάνια η βρετανική εταιρεία έχει επενδύσει £1,5 εκατ για το τρέχον έτος. 

Στις 21 Φεβρουαρίου τα δεδομένα της Nielson έδειξαν ότι η εταιρεία Oreo τώρα αξίζει £33 εκατ., αύξηση της τάξης του 26% από έτος σε έτος.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα