Oreo: Δημιουργεί την δικιά του έκλειψη!

Τα μπισκότα Oreo ξεκινούν μια υπαίθρια διαφήμιση σήμερα Παρασκευή 20 Μαρτίου, η οποία αντικατοπτρίζει την κίνηση του ουρανού καθώς η συνολική ηλιακή έκλειψη λαμβάνει χώρα.
 
Η υπαίθρια διαφήμιση θα φανεί στο Εδιμβούργο και στο Λονδίνο και χρησιμοποιούν δεδομένα από το Royal Astronomical Society και TimeAndDate.com ώστε να παρακολουθούν την κίνηση στον ουρανό για να δημιουργήσουν μια ταυτόχρονη «έκλειψη Oreo» στην υπαίθρια διαφήμιση.

Η δράση αυτή εντάσσεται σε μια σειρά ενεργειών υπό τη στρατηγική «Παίξτε με τα Oreo», στην οποία καμπάνια η βρετανική εταιρεία έχει επενδύσει £1,5 εκατ για το τρέχον έτος. 

Στις 21 Φεβρουαρίου τα δεδομένα της Nielson έδειξαν ότι η εταιρεία Oreo τώρα αξίζει £33 εκατ., αύξηση της τάξης του 26% από έτος σε έτος.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024