Powered by

ΚΟΤ: Δίνει 2 εκατ. για διεθνή προβολή

Διαγωνισμό της τάξης των 2 εκατ. ευρώ έχει προκηρύξει ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού με σκοπό να προωθήσει το τουριστικό προϊόν της Κύπρου σε συνολικά 16 χώρες, οι οποίες χωρίζονται σε 13 πακέτα προβολής, λόγω του ότι αραβικές χώρες εντάσσονται εντός ίδιου πλαισίου.

Πιο ειδικά αναφέρεται ότι οι αγορές στις οποίες θα πραγματοποιήσει διαφημιστικές και προωθητικές εκστρατείες ο ΚΟΤ είναι οι ακόλουθες (στην παρένθεση οι συνολικέ αφίξεις τουριστών κατά το2014):

1.Ηνωμένο Βασίλειο (871.523)
2. Γερμανία (86.397)
3. Σουηδία (106.666)
4. Νορβηγία (56.746)
5. Δανία (30.554)
6. Φινλανδία (23.921)
7. Κουβέιτ (1.455), Μπαχρέιν (1.815), Κατάρ (Μη διαθέσιμα), Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (16.722)
8. Γαλλία (29.166)
9. Ολλανδία (22.218)
10. Πολωνία (29.063)
11. Αυστρία (23.665)
12. Ισραήλ (68.822)
13. Ιταλία (14.457)

Μάλιστα, καλά ενημερωμένες πηγές του InBusinessNews από τον ΚΟΤ αναφέρουν ότι τα 2 εκατ. ευρώ που θα κατανεμηθούν αναλόγως στις προαναφερθείσες αγορές. Πιο ειδικά όμως αναφέρεται ότι σχεδόν το μισό κονδύλι θα δαπανηθεί για online ενέργειες (διαφημιστικά banners, εξειδικευμένα ρεπορτάζ, εργαλεία προώθησης της Κύπρου στις μηχανές αναζήτησης ή σε ιστοσελίδες) και τα υπόλοιπα σε outdoor διαφημιστικούς χώρους, όπως μετρό, λεωφορεία ή πινακίδες σε κεντρικές οδικές αρτηρίες. Παράλληλα, θα δοθούν λεφτά και για πιο παραδοσιακά ΜΜΕ όπως ραδιόφωνα και έντυπα.

Θα πρέπει παράλληλα να σημειωθεί πως ανάλογες, μικρής οικονομικής κλίμακας ενέργειες θα γίνουν και κατά το υπόλοιπο του 2015, αφού στον ΚΟΤ θεωρούν ότι έχουν καλύτερο έλεγχο μέσω μικρότερων προσφορών σε σύγκριση με μεγάλες καμπάνιες, τις οποίες δύσκολα μπορούσαν στο παρελθόν να ελέγξουν.

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου